پخش کلی زهر عقرب امپراطور

عقرب امپراطور از عقرب های آرامی است که بیشتر افراد می توانند آن را پرورش دهند این عقرب را نمی توان با دست حرکت داد چون دارای شاخک هایی است که گاز می گیرد برای جابجایی این عقرب از پنس استفاده می کنند.

زهر عقرب امپراطور شفاف بوده و آن را در بسته بندی های مجزا و متفاوت در قیمت های متفاوت در اختار خریداران قرار می دهند افراد با توجه به توان مالی خود آن را خریداری می کنند این زهر از جمله مایع های باارزش می باشد .

پخش کلی زهر عقرب امپراطور

ویژگی های قابل توجه زهر عقرب سیاه

ویژگی های قابل توجه زهر عقرب سیاه زهر عقرب سیاه دارای ویژگی های زیادی است برای نگهداری این زهر باید آن را در جایی خنک نگهداری کنید تا بتواید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید این زهر به عنوان یک مسکن بسیار قوی شناخته شده است که در ساخت بیشتر داروها از آن استفاده می کنند .

از ویژگی های زهر عقرب سیاه می توان به :1-در صنعت پزشکی به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان زیادی که دارد سیستم ایمنی بدن را تا حد زیادی تقویت می کند و به راحتی می توانند از آن برای درمان بسیاری از سرطان ها استفاده کرد.

2- برای درمان بیماری ام اس با دوز مشخصی که پزشکان ارائه می دهند استفاده می شود.

3- برای بیماری آرتروز و بیماری های مفصلی و التهابات روده نیز از آن استفاده می کنند .

4- در صنعت کشاورزی از این ماده سمی برای آفت ها درست می شود که بسیار قوی است .

مختصری درباره فرآیند تولید زهر عقرب

مختصری درباره فرآیند تولید زهر عقرب عقرب ها از گروه بند پایان می باشند که دارای هشت پا ونیش کشنده می باشند نیش عقرب در نوک دم این حیوان کوچک قرار دارد عقرب ها معمولا در روز آرام هستند آن ها درشب فعالیت غذایی خود را شروع می کنند بعضی از آن ها قادر هستند به مهاجمین سم پرتاب کنند.

عقرب ها در رنگ مختلفی از جمله زرد ، قهوه ای ،خاکستری و سیاه می باشند آن ها در خارج از خانه در زیر سنگ و شکاف و درز در و دیوار قرار می گیرند آن ها از حشراتی مثل سوسک بعضی ها هم از قورباغه برای غذا استفاده می کنند.

انسان ها برای تولید زهر عقرب باید آن ها در محیط سربسته پرورش دهند آن ها کف ظرف های پلاستیکی را با شن و شاخ و برگ گیاهان می پوشانند و برای آن ها ظرف های کوچکی از آب قرار می دهند تا در داخل آب غرق نشوند همچنین روزنه های ریزی برای اکسیژن می گذارند ولی باید توجه داشته باشیم این روزنه ها باید طورط باشند که این جانور از آن خارج نشود سپس زهر این جانور توسط افراد با تجربه توسط دستگاه های شوک الکتریکی سم گیری می شوند .

ابتدا زهر این جانور شفاف است و هر چه بیشتر برای سم گیری نگه داریم رنگ آن کدر می شود به این ماده ی شفاف زهر خالص می گویند که به وسیله دستگاه دیگری سم بدست آمده را خشک می کنند سپس آن را به مراکز پزشکی ارائه می دهند البته افراد معمولی نمی توانند اقدام به پرورش عقرب کنند باید افرادی با تجربه این کار را انجام دهند علم پزشکی هم زهر تولید شده توسط افراد بی سابقه و بی تجربه را خریداری نمی کند چون از استفاده کردن آن مطمئن نیستند این کار برای افراد کم تجربه خطرناک می باشد .

خرید بدون واسطه زهر عقرب امپراطور

خرید بدون واسطه زهر عقرب امپراطور نیش عقرب امپراطور دردناک نیست درد آن اندازه درد نیش یک زنبور عسل است برای خرید زهر عقرب امپراطور امروزه مراکز فروش زهر عقرب به صورت صادراتی در حال فعالیت می باشد این زهر را در بسته های 10و50و100 گرمی در بسته های بهداشتی و مجزا قرار می دهند تا تمام افراد توان خرید آن را داشته باشند .

این محصول هر ساله به کشورهای همسایه چون عراق و ارمنستان و ترکیه صادر می شود همین امر باعث شده این محصول در کشور به صورت فراوان تولید شود شرکت های زیادی به پخش این محصول مشغول می باشند این شرکت ها با حذف واسطه ها باعث شده که زهر عقرب امپراطور را با قیمت واقعی خود به دست مشتریان برسد این شرکت ها سعی می کند که این محصول را با کیفیت ارائه دهند تا خریداران راضی باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما