توزیع کننده زهر عقرب زرد کوچک

توزیع کننده ی زهر عقرب زرد کوچک اقدام به تهیه و توزیع این محصول در بازار می نماید. در کل زهر عقرب زرد به شدت کشنده است ولی کارشناسان با گرفتن سم و خاصیت کشندگی آن در آزمایشگاه،برای مصارف پزشکی استفاده ی فراوان می کنند.

توزیع کننده زهر عقرب زرد کوچک

راهنمای انتخاب زهر عقرب زرد

راهنمای انتخاب زهر عقرب زرد

راهنمای انتخاب زهر عقرب زرد به فعالین در این حرفه کمک می کند تا با آگاهی بیشتر بتوانند در این عرصه قدم بردارند.از اصول پایه و مهم در انتخاب زهر عقرب این است که نوع عقرب و ویژگی زهر آن را به صورت کامل شناخته شود.زهر عقرب زرد با توجه به نوع عقربی که زهر از آن گرفته شده است دارای خواص مختلفی است.زهری که از عقرب های زرد استخراج می شود ،بنا بر رنگی که دارد برای مصارف مختلفی استفاده می شود. مثلا خواص دارویی زهر رابطه ی مستقیمی با رنگ آن دارد به این صورت که هرچه رنگ زهر استخراج شده از عقرب پررنگ تر باشد ،خاصیت دارویی زهر نیز به تناسب آن بیشتر ست.

پروتئین موجود در زهر عقرب زرد کمک به تسکین درد به ویژه درد های مربوط به مفاصل می کند. به تازگی برخی از پژوهشگران دریافته اند که با استفاده از زهر این عقرب می توان برخی از فلج های چندگانه را درمان کرد. با توجه به شرایط زندگی این نوع عقرب ، به دست آوردن زهر آن بسیار پر زحمت و گاهی پرخطر است. جالب است بدانیم ایران اولین کشوری است که اقدام به تهیه پادتن برای این زهر نموده است. ایران جز کشور هایی است که بخاطر موقعیت ویژه ای که دارد پتانسیل خوبی برای تهیه ی این محصول دارد.قیمت زهر عقرب زرد به شدت بالا است به صورتی که در قیمت های بالای ده ملیون دلار در بازار تجارت می شود. قیمت بالای این محصول بیشتر بخاطر تاثیر مثبت و شگفت آوری است که در امور پزشکی و درمان بیماری ها دارد.

محل خرید زهر عقرب زرد کوچک

محل خرید زهر عقرب زرد کوچک

فروشنده های زهر عقرب زرد در انواع مختلفی این محصول را وارد بازار می کنند.قیمت فروش زهر عقرب زرد بسیار بالا است به صورتی که جز گران ترین مایعات در کل دنیا محسوب می شود. زهر عقرب زرد کوچک به علت کاربرد و مصارفی که در درمان بیماری ها دارد، خواهان زیادی در بازار دارد. ایران به دلیل این که در زمینه ی تهیه و توزیع زهر عقرب در جایگاه ممتازی قرار دارد در زمینه ی تجارت و صادرات این محصول به دنیا نیز حرف بسیاری برای گفتن دارد. مشتریان می توانند برای خرید این محصول، به افراد و یا شرکت هایی که در این زمینه فعالیت دارند، مراجعه نمایند.خرید زهر عقرب کوچک به صورت برقراری ارتباط آنلاین با تولید کننده ها نیز امکان پذیر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما