صادر کننده زهر عقرب بیابانی

صادر کننده زهر عقرب بیابانی را به صورت عمده و با بالاترین قیمت به کشورهای مختلف جهان ارسال می کند. زهر عقرب تولید شده در ایران از نظر کیفی به عنوان بهترین نوع سم عقرب در جهان شناخته می شود. به همین دلیل مشتریان خارجی زیادی دارد.

صادر کنندگان ایرانی با شناسایی بازارهای هدف توانسته اند در حوزه صادرات این ماده ارزشمند و البته گرانقیمت، گام های موثری را بردارند. در حال حاضر زهر عقرب بیابانی به صورت گرمی به کشورهای متقاضی جهت مقاصد دارویی و پزشکی فروخته شده و ارزآوری خوبی از این راه نصیب کشور گردیده است.

صادر کننده زهر عقرب بیابانی

3 نکته مهم در مورد زهر عقرب سیاه

3 نکته مهم در مورد زهر عقرب سیاه

زهر عقرب سیاه دارای خاصیت کشندگی بالا به صورتی که ذکر آن به سرعت در بدن پخش می شود. نکات متعدد در این زمینه وجود دارد که مهمترین موضوع میزان کشندگی آن است که علاوه بر آن می توان به موارد ذیل نیز اشاره نمود:

  1. اولین و مهمترین نکته در این زمینه میزان زهر ورود به بدن است که برای جلوگیری از ورود آن به بدن نیاز است بالای آن بسته شده تا بیشتر از این وارد خون نشود.
  2. دومین نکته نیز می تواند محل گزش باشد که اگر به ارگان های حیاتی همچون قلب، مغز و موارد دیگر نزدیک تر باشد امکان آسیب بیشتر خواهد بود. در مجموع می توان گفته به شانس شخص گزنه بستگی دارد.
  3. سومین مورد باید به بالغ یا نابالغ بودن عقرب اشاره نمود. تولید زهر عقرب در عقرب های بالغ کشنده تر است به صورتی در عقرب های نابالغ این موضع کمتر صدق می کند.

مختصری درباره فرآیند تولید زهر عقرب

مختصری درباره فرآیند تولید زهر عقرب

فرآیند تولید زهر عقرب با زنده گیری این حیوان شروع می گردد. سپس در شرایط آزمایشگاهی این حیوان نگه داری می شود. بعد از آن شروع به کشیدن زهر عقرب با تحریک آن به پرتاب و نیش زدن انجام می شود. پس از آن که زهر از حیوان اخذ شد آن را به طبیعت بر می گردانند. این زهر در شیشه های آزمایشگاهی مخصوص نگه داری و برای تولید سرم آماده سازی می شود.

پس از تولید این سرم برای مراکز درمانی برای مقابله با نیش زدگی به بیمار برای جلوگیری از تاثیرگذاری زهر عقرب مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع تولید در ایران برای کلیه حیوانات گزنده انجام و مورد تایید سازمان های بین المللی می باشد. پس با این وضعیت می توان به نتیجه مطلوب یعنی نجات جان بیمار رسید. پس با این وضعیت می توان از کشتن زیاد افراد به ویژه در مناطق بیابانی جلوگیری نمود.

اهمیت استحصال زهر عقرب آن قدر مهم است که افراد خاصی برای این موضوع تربیت و برای گرفتن و پس فرستادن در طبیعی حیوان توسط سازمان دامپزشکی استخدام و فقط کار و فعالیت آن در طول روز گرفته و رهاسازی حیوان است.

بازار فروش زهر عقرب بیابانی

بازار فروش زهر عقرب بیابانی

بازار فروش زهر عقرب بیابانی در سال های اخیر رونق بیشتری گرفته است. از یک سو به ثمر نشستن پژوهش ها بر روی خواص زهر عقرب در درمان بسیاری از بیماری ها و از سوی دیگر در دسترس بودن انواع عقرب در ایران برای پرورش و کیفیت بالای زهر تولید شده از سوی دیگر، از مهمترین دلایل رونق گرفتن بازار فروش این ماده مهم بوده است.

با گسترش فضای مجازی و رونق گرفتن کسب و کارهای اینترنتی، فروش انواع زهر عقرب به صورت اینترنتی هم بیشتر شده است. در سایت ما باکیفیت ترین زهر عقرب تولید شده در کشور به صورت آنلاین عرضه می شود.

فروش مستقیم و بی واسطه انجام می گیرد و به همین دلیل قیمت های اعلام شده هم مناسب تر از قیمت بازار آزاد می باشد.

از سوی دیگر فروش محدودیت زمانی نداشته و مشتری می تواند هر زمان از روز که فرصت کافی در اختیار داشت، برای خرید و ثبت سفارش اقدام کند. به عبارت دیگر با تغییر در شیوه خرید، علاوه بر زمان در هزینه های پرداختی هم صرفه جویی بیشتری خواهید کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما