مرکز پخش زهر مایع عقرب صادراتی

عقرب ها در بیابان و در شرایط گرم و طاقت فرسا زندگی می کنند و ساختمان بدنی آن ها به گونه ای است که می توانند این حد از گرما را تحمل کنند زهر یا همان سم آن ها در انتهای دمشان بوده و در مواقع خطر ابتدا فرار کرده و بعد در صورتی که چاره ای نباشد نیش می زنند زهر مایع عقرب صادراتی همان زهری است که از بدن آن ها استخراج می کنند.با جست و جو در سایت های اینترنتی می توان در مورد این عقرب ها اطلاعات کافی به دست آورد و خرید این سم مایع را به صورت مجازی سفارش داد.

مرکز پخش زهر مایع عقرب صادراتی

خصوصیات زهر مایع عقرب صادراتی

خصوصیات زهر مایع عقرب صادراتی خصوصیات زهر مایع عقرب منحصر بفرد می باشد و به رنگ سفید و شفاف بوده و یک درمان برای بیماری های سرطان و …می باشد که بسیار گران است و تهیه آن نیازمند داشتن توان مالی بالایی است.این مایع که به عنوان پادزهر است را برای درمان بیماری به بیماران سرطانی تزریق می کنند.

عمده این عقرب ها در استان خوزستان می باشد و در دو نوع عقرب سیاه و عقرب زرد وجود دارند که هر دو دارای کشنده ترین سم ها هستند.پوشش بدنی این عقرب ها بسیار محکم بوده و در برابر حرارت بسیار مقاوم هستند و می توانند گرمای طاقت فرسای خوزستان را تحمل کنند.این عقرب ها در طول روز ساکت بوده و در شب اقدام به شکار می کنند.

امروزه صادرات این زهر درمانگر بیشتر شده و کشور ایران مقام نخست این صادرات را دارد و در مناطق جنوبی کشور پرورش این عقرب ها و زهر مایع گرفتن از بدن آن ها شیوع پیدا کرده است و قیمت بسیار بالایی دارد برای بدست آوردن اطلاعات کافی در مورد آن ها کافی است به سایت های معتبر مراجعه کرده و خرید آنلاین محصول را سفارش دهید.

خرید زهر مایع عقرب صادراتی

خرید زهر مایع عقرب صادراتی خرید زهر عقرب را می توان به صورت مجازی انجام داد و در این صورت سایت های معتبر اینترنتی مانند پل ارتباطی میان تولید کنندگان ومصرف کنندگان عمل می کند و با حذف واسطه های این بازار به راحتی با قیمت بسیار پایینی می توان آن را تهیه کرد و مدت زمانی را هم صرف این خرید نمی کنند.

این زهر توسط استادان ماهر این کار انجام می گیرد و کسانی که به پرورش و زهر گیری از عقرب ها پرداخته اند باید مهارت کافی در برخورد با این عقرب ها را داشته باشند.این زهر از قیمت بسیار بالایی برخوردار است و در بازارهای خارجی در حد میلیون ها دلار ارزش دارد و کشور ما کار صادرات این زهر مایع را انجام می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما