مرکز عرضه زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوریس

عقرب ها خطرناک هستند و دارای انواع مختلفی هستند. زهر آن ها سمی و کشنده است. یکی از انواع سم های کشنده آن ها زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوریس است‌. که عوارض نیش زدگی در این نوع عقرب می تواند به مرگ بیانجامد. جدا از این بحث،این زهر بسیار پر خاصیت می باشد. که به صورت گرمی عرضه می شود و از درب پرورش گاه های تولید عقرب انجام می گیرد.عمده این عقرب ها در خوزستان زندگی می کنند.

مرکز عرضه زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوریس

بررسی تاثیر زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوریس

بررسی تاثیر زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوریس تاثیر زهر عقرب همی سکورپیوس بسیار زیاد است طوری که پس از نیش زدگی با این عقرب فرد را می کشد. این عقرب در جنوب ایران و در استان خوزستان بیشتر به چشم می خورد. خواص درمانی با این زهر بسیار بیشتر از سایر گونه ها می باشد.و در صنعت دارو سازی کار برد فراوانی دارد این سم را برای تولید دارو های ضد سرطانی به کار می برند و به بیماران سرطانی تزریق می کنند.

این زهر در نابودی گلبول های قرمز خون تاثیر می گذارد و سبب کشته شدن و یا عوارض زیاد با نیش زدگی عقرب ها می باشد. و همچنین این سم را برای تولید دارو های به کار می برند که برای شکستگی استخوان ها مفید باشد. تهیه و تولید دارو ها و سموم در بخش کشاورزی نیز از اهمیت ویژه ای بر خوردار است و سبب تولید محصول خوب و با کیفیت می شود.

کسانی که با این عقرب ها گزیده می شوند بیشتر دچار مرگ می شوند چون این سم روی خون، قلب، کلیه و کبد تاثیر زیادی می گذارد. برای اطلاع کافی در مورد این زهر ها می توان از سایت های معتبر اینترنتی کمک گرفت

قیمت زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوریس

قیمت زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوریس قیمت زهر عقرب بسیار بالاست و آن را به صورت گرمی به فروش می رسانند و هر گرم از این زهر عقرب همی سکورپیوس در حد ده ها میلیون تومان ارزش دارد و این زهر به صورت مایع و پودری نیز عرضه می گردد.

برای خرید این زهر می توان از طریق فروشگاه های مجازی اقدام کرد و آن را با قیمت درب پرورشگاه های عقرب خریداری کرد که بسیار به صرفه تر می باشد. این زهر از محبوبیت جهانی بر خوردار بوده و در بازار های خارجی نیز تقاضا برای آن زیاد است.

قیمت زهر عقرب همی سکورپیوس نسبت به سایر انواع آن ها بیشتر است و این زهر مختص ایران می باشد‌. امروزه نیاز به این زهر ها بیشتر شده و این که بسیار کار پر درآمدی است بسیار از افراد به فکر پرورش و تولید مثل این عقرب ها افتاده اند و در فضای کوچک شرایط زندگی عقرب ها را فراهم می کنند و با دانش و مهارت کافی این زهر را از بدن آن ها استخراج می کنند‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما