مرکز عرضه زهر عقرب صادراتی

عقرب ها گونه ای از بند پایان هستند که به دلیل ظاهر عجیب و موحش آور خود از زمان های گذشته تاکنون همواره موجب ترس،وحشت و توجه همگان در تمام مناطق جهان بوده اند.

انچه سبب وحشت بیشتر از عقرب میشود وجود زهری سمی و خطرناک است.امروزه با پیشرفت شگرف علم و دانش دانشمندان به اطلاعات سودمندی در زمینه زهر عقرب صادراتی رسیده اند که نشان میدهد برخلاف تصور عام این زهر سمی و کشنده دارای خواص فراوان و درمان کننده بسیاری میباشد که ان را تبدیل به ماده ای گرانبها و ارزشمند کرده است.

مرکز عرضه زهر عقرب صادراتی

راهنمای خرید زهر عقرب باکیفیت

راهنمای خرید زهر عقرب باکیفیت تنها ۲۰ گونه از عقرب ها دارای زهر سمی و کشنده میباشند که امروزه با کشف خواص بینظیر این زهر سمی ولی پرکاربرد در درمان بسیاری از بیماری ها و امراض به رشد و پیشرفت شگرف و عظیمی در زمینه های کشاورزی،صنعتی،دارویی و …رسیده ایم.

همچنین زهر عقرب باکیفیت به دلیل وجود نوعی پروتئین به نام “پپتید” خواص بیشماری در مصارف پزشکی،درمانی و …دارد که عبارتند از:

✔ مبارزه و درمان مالاریا: تحقیقات حاکی از آن است که مالاریا به طور میانگین هرساله ۵ میلیون نفر را آلوده و از پای در می اورد که زهر عقرب با خاصیت درمانی و شگفت انگیز خود میتوانذبه طور چشمگیری از پیشرفت این بیماری جلوگیری و با آن مقابله کند.

✔دارویی معجزه بخش در درمان سرطان استخوان و ارتروز روماتیسمی

✔عملکرد بسیار قوی به عنوان مسکن درد

✔درمان بیماری لوپوس

✔جلوگیری از شکست پیوند سیاهرگی:وجود ماده ای سمی به نام”مارگوتوکسین” در زهر عقرب میتواند از هرگونه اخلال و شکست در زمینه پیوند سیاهرگی جلوگیری کند

✔جلوگیری از شکست بای پس قلبی

✔درمان بسیاری از سرطان ها و تشخیص رنگ توده های سرطانی

✔درمان بسیاری از بیماری های عضلانی و مفصلی مانند آرتریت

✔استفاده به عنوان آفت کش قوی در زمینه های کشاورزی:علاوه بر خواص و کاربرد های خارق العاده ذکر شده ی زهر عقرب میتوان به ساده ترین کاربرد آن در زمینه های کشاورزی نیز اشاره کرد که به دلیل بافت و ترکیب مواد این ماده ی سمی میتوان در جهت خدمت و کمک به صنعت کشاورزی در رفع بسیار از آفت ها ،حشرات موذی و …کمک ویژه و شایانی کرد.

پخش عمده انواع زهر عقرب صادراتی

پخش عمده انواع زهر عقرب صادراتی عرضه مستقیم ،عمده و بی دردسر زهر عقرب گرمی به دلیل ترکیب خارق العاده و شگفت انگیز خود، که حاصل زحمت های شبانه روزی و تلاش گرانقدر بسیاری از دانشمندان،محققان و پژوهشگران کارامد می باشد،با کیفیتی تضمین شده و قیمتی مقرون به صرفه سبب شده است که همواره گامی مهم در مسیر خدمت به بشریت و تلاش برای بهبود اوضاع و شرایط کشاورزی،صنعتی،دارویی،درمانی برداشته شود و آسایش و سلامت همگان تضمین شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما