مرکز توزیع زهر عقرب هوتنتوتا ساچ گرمی

استفاده درمانی از زهر عقرب هوتنتوتا ساچ باعث شده تا میزان تولید این ماده با ارزش و گرانبها دو چندان شود. این زهر به صورت کاملا حرفه ای استخراج شده و درون بسته های مجزایی بسته بندی می گردد و بدین ترتیب در صنعت پزشکی بیشترین سطح مصرف را به خود اختصاص می دهد. این مرکز با توزیع زهر عقرب در اقصی نقاط کشور توانسته شرایط خریدی آسان و کم هزینه را برای مصرف کنندگان فراهم کند که صرفه اقتصادی زیادی هم دارد.

مرکز توزیع زهر عقرب هوتنتوتا ساچ گرمی

تاثیر سم عقرب بر روی سرطان ریه

تاثیر سم عقرب بر روی سرطان ریه زهر عقرب باکیفیت بر روی سرطان ریه تاثیر مستقیمی به جای می گذارد و بدین ترتیب در کشورهای خارجی به وفور مورد استفاده قرار می گیرد و توانسته تاثیرات مثبت و ماندگاری را هم به جای بگذارد و مانع از پیشرفت سلول های سرطانی شود.

این ماده حاوی پروتئین و همچنین آنتی اکسیدان بالا بوده که سیستم ایمنی را تا حد زیادی تقویت می کند و بدین ترتیب سلول های سرطانی که بافت ریه را تهدید می کنند کم کم نابود کرده و سلامتی را به انسان هدیه می دهد. به همین علت در طب سنتی هم طرفداران زیادی دارد.

سرطان ریه از بیماری های شایعی است که منجر به تنگی نفش و از بین رفتن بافت های ریه می شود. اما این سم می تواند با افزایش سیستم دفاعی از رشد این سلول های بد خیم جلوگیری کرده و به مبارزه با آنها بپردازد که در این صورت بیماری رو به بهبودی می رود.

صادرکنندگان زهر عقرب هوتنتوتا ساچ

صادرکنندگان زهر عقرب هوتنتوتا ساچ تولیدی به عنوان اولین صادر کنندگان زهر عقرب ایرانی در کشور فعالیت دارد و توانسته نیاز بازارهای خارجی را به خوبی برطرف سازد. در امر صادرات این مواد، کشور های زیادی به صورت حرفه ای مشغول به فعالیت هستند.

اما در این میان کشور ایران از قدرت های بزرگ تولید و صادرات در این زمینه محسوب می شود و محصولاتشان دارای شاخصه های لازم برای صادرات می باشد. از شاخصه های مهم برای صادرات می توان به قیمت، کیفیت، تنوع و گستردگی تولیدات اشاره کرد.

ایران به دلیل داشتن این شاخص ها توانسته در صادرات از دیگر کشورها پیشی گرفته و رتبه های برتر در این فعالیت را از آن خود نمایند. این امر با درآمد ارزی که به همراه دارد باعث پیشرفت اقتصاد می شود و توسعه تولیدی را هم به همراه دارد.

با توجه به رشد و شکوفایی خیلی مطلوب شرکت های تولیدی داخلی در زمینه تولیدات انواع زهر عقرب امروزه شاهد این امر هستیم که علاوه بر پوشش دادن کلیه بازارهای داخلی، حجم قابل توجهی از این محصولات به کشورهای خارجی نیز صادر می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما