مرکز توزیع زهر عقرب دم سیاه

با توجه به این که زهر عقرب در سال های اخیر مورد توجه صنایع داروسازی قرار گرفته است شرکت های مختلفی در زمینه توزیع این محصول ایجاد شده اند که در زمینه پرورش عقرب های خاص و تولید زهر از آنها فعالیت فعالیت می کنند. شرکت توزیع زهر عقرب دم سیاه اقدام به ارائه این زهر مرغوب نموده است و خریداران می توانند در ارتباط مستقیم با این شرکت نسبت به سفارش مقدار مورد نیاز از آن اقدام کنند تا توسط شرکت در اولین فرصت برای آنها ارسال شود.

مرکز توزیع زهر عقرب دم سیاه

اطلاعاتی درباره زهر عقرب پرورشی

اطلاعاتی درباره زهر عقرب پرورشی در انتخاب زهر مایع عقرب باید به برخی از شاخص‌های مهم در مورد این محصول توجه شود تا بهترین آن با پایین ترین نرخ ممکنه قابل دسترسی باشد؛ برخی از نکاتی که می ‌تواند به عنوان راهنمای انتخاب این زهر مورد استفاده خریداران قرار بگیرد به طور خلاصه شامل موارد زیر هستند:

این زهر کاملا بی رنگ است و در دو نوع پودر و مایع در حجم های متفاوت قرار گرفته است و اغلب به صورت گرمی عرضه می ‌شود. در صورت دور بودن فاصله صادراتی می ‌توان آن را به شکل پودر سفارش داده تا به این ترتیب در سلامت کامل به دست خریدار نهایی برسد.

انواع مختلف ترکیبات موجود در این زهر را می توان توسط آزمایشگاه‌های تخصصی شناسایی کرده و به این ترتیب فروشندگان این محصول لازم است با برگه آنالیز این زهر را در اختیار خریداران قرار دهند و آنها نیز بر اساس اطلاعات زهر و نوع نیاز نسبت به سفارش این محصول اقدام کنند. یکی از بهترین انواع زهرهای عقرب در جهان این نوع زهر است که شکل مایع آن فاقد نوع ترکیبات اضافه بوده و از خلوص بالایی برخوردار است.

خصوصیات مهم زهر مایع عقرب

خصوصیات مهم زهر مایع عقرب لیست قیمت زهر عقرب خالص برای اطلاع خریداران این محصول به صورت روزانه از طریق همین وب سایت قابل مشاهده است و آنها می توانند قیمت روز انواع این زهر را در لیست مذکور مشاهده کرده و بر اساس نوع زهر تولیدی آن را به صورت پودر یا مایع درخواست نمایند تا برای آنها رزرو شود.

وجود نوسانات قیمت قیمتی به علت ثابت نبودن نرخ این نوع از زهر باعث شده است که فروشنده آن این لیست را نیز در همین وب سایت قرار داده و به صورت روزانه آن را بروز رسانی کند تا کسانی که خریدار عمده آن هستند قبل از هر چیز با مشاهده لیست قیمت از نرخ انواع مختلف آن باخبر شود به این ترتیب بر اساس نرخ روز و توانایی در بازاریابی برای این زهر نسبت به سفارش آن اقدام نماید و آن را دریافت کنند.

این مایع ارزشمند دارای خواص بسیار زیادی است، از جمله خواص دارویی آن اینست که می توان از آن برای درمان بیماری هایی همچون دیابت استفاده کرد. از کاربردهای دیگر این ماده ارزشمند ساخت پادزهر است.خواص زهر عقرب بیابانی در بخش کشاورزی بسیار ارزشمند است از جمله می توان برای نابودی آفات کشاورزی و از بین بردن حشرات بدون استفاده از روش های شیمیایی استفاده کرد که این امر منجر به حفظ محیط زیست خواهد شد و به سایر موجودات زنده آسیبی نخواهد رسید.

تشخیص سرطان رحم،درمان بیماری مالاریا،درمان برخی از تومورها از خواص دیگر زهر عقرب می باشد. عقرب سیاه یکی از انواع عقرب می باشد که به دلیل ویژگی هایی که در ترکیبات آن وجود دارد مورد توجه است. ترکیبات زهر این نوع عقرب مایعی بی رنگ و شفاف و حاوی مواد پروتئینی است که در درمان سرطان کاربرد زیادی دارد.

مزیت های قابل توجه زهر عقرب خالص

مزیت های قابل توجه زهر عقرب خالص صادرات زهر عقرب یکی از مهم ترین بندپایان می‌ باشد که در خانواده‌ های عنکبوتیان قرار می‌گیرند این عقرب دارای زهر های داروی بسیار مفید می باشد که برای تشخیص بیماری در آزمایشگاه ها و بیمارستان ها استفاده می شود.

به دلیل کمیاب بودن و محدود بودن زهر عقرب پرورشی دم سیاه آن را به صورت گرمی و در بسته بندی های مناسب به فروش می رسد. در گذشته اغلب مردم تصور می کردند که زهر عقرب بسیار ترسناک است و در صورت ورود به بدن کشنده است اما این تصور غلط در چند سال اخیر توسط پزشکان کاملاً رد شد!

زهر عقرب در صورت استفاده درست و تزریق مناسب به بدن می‌ تواند برای متوقف کردن و تشخیص بیماری‌ های بدخیم استفاده کرد به همین دلیل این زهر در بیماران سرطانی و افرادی که غده های وخیمی دارند بسیار کاربردی بوده و می‌ تواند به روند درمان سرعت ببخشد، اما استفاده کردن و تزریق این زهر باید توسط یک پزشک متخصص انجام شود.

از دیگر خواص مهم زهر عقرب می توان به درمان بیماری های مربوط به پا، بیماری های روماتیسمی و… اشاره کرد، زهر عقرب در حجم های بسیار کم و به صورت گرمی خرید و فروش می‌ شود، به همین دلیل آن را در بسته بندی های مناسب قرار می دهند تا در حین فروش کیفیت خود را از دست ندهد و کاملا عایق بماند.

از آنجایی که مقدار کمی سم از هر عقرب بدست می آید و نیز خواص فراوان آن، یکی از منابع پرسود کسب درآمد پرورش عقرب و فروش زهر آن به مراکز پزشکی، کشاورزی و سایر مراکز می باشد.برای سرمایه گذاری در این حوزه ابتدا باید تحقیقات گسترده ای از افرادی که تجربه موفق در این زمینه داشته اند بعمل آید و طرح های توجیهی مختلف مورد بررسی قرار گیرد و سپس با آگاهی و اطلاعات کافی وارد این حوزه برای کسب درآمد شد.

یکی از مشتریان اصلی زهر عقرب دم سیاه مراکز فعال در حوزه داروسازی می باشند که از سم عقرب برای تولید پادزهر و سایر فراورده های دارویی استفاده می کنند. عقرب های نواحی خشک ایران کشنده تر از نواحی شمالی کشور می باشند که پادزهرهای ساخته شده با توجه به نوع عقرب متفاوت است.

صادر کنندگان زهر عقرب دم سیاه

صادر کنندگان زهر عقرب دم سیاه قیمت زهر عقرب بستگی به حجم و مقدار گرم زهر موجود در هر یک از بسته بندی ها دارد خریدار با توجه به نیاز های خود می تواند بسته بندی مناسب خود را انتخاب کنید و آن را به صورت مستقیم خریداری نمایند، اگرر می‌ خواهید قیمت به روز شده و قیمت کلی هر یک از زهر های عقرب می توانید با تماس حاصل نمودن از طریق شماره های ثبت شده در این سایت اطلاعات بیشتری به دست بیاورید. فروش زهر ها در این سایت به صورت کاملا بی واسطه انجام می شود، بنابراین شما محصولات را زیر قیمت بازار خریداری می‌ کنید. پرورش هر یک از این ظهرها در کشور ایران و خاورمیانه انجام می شود با توجه به محدود بودن حجم این زهر شما می توانید آن را به صورت مستقیم و فوری تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما