مرکز توزیع زهر بچه عقرب

باید خاطر نشان کرد که زهر عقرب گاردیوم نمونه ای بارز و مرغوب از انواع زهرهای تولید و رایج در کشور محسوب می شود که با توجه به خواص فراوانی که دارد می تواند به درمان بیماری های خاص در علم پزشکی کمک فراوانی نماید که امروزه به صورت مایعی شفاف و بی رنگ و سرشار از پروتئین و نیز دارای خواص قلیایی و آنتی اکسیدانی است که به ساخت انواع داروها کمک زیادی می کند.

شایان ذکر است زهر عقرب گاردیوم از انواع زهرهای نادر و بسیار کشنده و نیز خطرناک است که به عنوان داروی مسکن، قوی و ضد درد و همچنین با توجه به ترکیبات خاصی که در آن وجود دارد می تواند به درمان بیماری های خاص کمک بسیاری نماید که امروزه با میزان تولیدات انبوه خود توانسته نیاز اکثر بازارهای داخلی بخصوص خارجی را فراهم آورد و از لحاظ اقتصادی برای کشور بسیار حائز اهمیت باشد.زهر بچه عقرب مدل های زیادی دارد زهر مایع عقرب مدل های زیادی دارد

مرکز توزیع زهر بچه عقرب

مشخصات مهم زهر مایع عقرب

مشخصات مهم زهر مایع عقرب عقرب حشره‌ای کوچک و بزرگ و در ظاهر بسیار خطرناک است اما عقرب ها که ساکنین صحرا‌های خشک و کوهستان‌ها گرم هستند غیر از این ظاهر خطرناک ، فواید بسیاری مهم و باارزشی هم برای طبیعت و هم برای ما انسان ها و شاید حیوانات دارند و بر همین اساس در چند سال گذشته انواع زهر عقرب به یکی از پردرآمد‌ترین تجارتو سود دنیا تبدیل شده است. زهر عقرب پرورشی زرد با وجود اینکه کشنده و مرگ بار است؛

اما در ساخت دارو‌های ضدسرطانی و درمان سرطان ، ساخت آنتی بیوتیک و درمان درد‌های مفصلی، ایدز و MS و ساخت دارو‌ها کاربرد بسیار فراوانی دارد و همچنین محققان آمریکایی در مورد استفاده سم عقرب ، در بحث آفت کشی مزارع کشاورزی به نتایج خوب و فوق العاده ای رسیده اند. عقرب ها رنگ‌های متفاوتی دارند از جمله قهوه‌ای ، زرد مایل به قهوه‌ای ، خاکستری و سیاه دارند . اندازه آنها بین ۱۸ تا ۵/ ۱سانتی‌متر مختلف است.

این موجودات به واسطه شکل بدنی خود که حالتی تخت و صاف و یک نواخت دارد، می‌توانند از شکاف‌هایی به عرض ۳و 2 میلی‌متر نیز عبور کنند و وارد خانه ها و یا مکان های دیگرشوند.محل پرورش عقرب باید سر پوشیده تاریک باشد. کف محل نگهداری عقرب را شن و خاک نرم بریزید ، همچنین محل نگهداری عقرب باید دارای تهویه های مناسب وخشک باشد و از مواردی مثل کنده درخت و ظرف آب کم عمق نیز در محل نگهداری عقرب ها و کژدم ها استفاده شود.

نور خیلی زیادی برای عقرب ها نیاز نیست. اما توجه داشته باشید که عقرب از کوچکترین و ریز ترین سوراخ ممکن است به بیرون راه پیدا کند. بنابراین وجود توریهای ریز در مسیر تهویه زندگی عقرب و راه عقرب بسیار ضروری است.

نکاتی در خصوص زهر عقرب خالص

نکاتی در خصوص زهر عقرب خالص مختصری درباره فرآیند تولید زهر عقرب: برخی از اجزای سم عقرب می توانند جایگزین مناسبی برای مسکن های قوی برای کاهش درد در بیماران باشند ، باعث ایجاد واکنش در سیستم عصبی و عضلانی شوند. یکی از موثرترین کاربردهای سم عقرب برای از بین بردن حشرات و آفات در کشاورزی و بهداشت ، و به عنوان یک سم بیوپسی که می تواند به راحتی از محیط زیست محافظت کند. پایداری زندگی از آنجا که این سم در طبیعت تجزیه می شود ،

ساختار بیولوژیکی و ماندگاری آن را در آب و خاک تغییر نمی دهد و نمی تواند وارد بدن حیوانات و انسان شود. سم عقرب به عنوان یک آفت کش پتانسیل بالایی دارد. هر یک از ترکیبات سمی از پپتیدهای مختلف در سم عقرب تشکیل شده است که در طی میلیون ها سال تکامل و تجربه برای از بین بردن و تغذیه حشرات استفاده شده است. متأسفانه از سم زهر عقرب در کشور ما به درستی و کامل استفاده نمی شود و کاربردهای سم عقرب در کشور ما در حال حاضر به تولید پادزهر در برابر گزش عقرب محدود شده است.

زیرا در بعضی از مناطق کشور ، به عنوان مثال ، در استان خوزستان تعداد زیادی عقرب گزیدگی وجود دارد که کشنده نیز هستند ، بنابراین تولید پادزهر عقرب علیه 6 گونه عقرب اجتناب ناپذیر است.زهر عقرب خالص کارایی زیادی دارد تولید زهر بچه عقرب بسیار راحت است

ویژگی های مهم زهر عقرب پرورشی

ویژگی های مهم زهر عقرب پرورشی پرورش عقرب در ایران به خاطر محیط طبیعی و مناسب بیرون گزینه ی خوبی برای درآمد اقتصادی دارد. پرورش این جانور میتواند بـه یکی از مشاغل مفید تبدیل شود و بـه رفع مشکل بیکاری در مناطق مناسب این کار بینجامد.پرورش عقرب برخلاف تصور مردم مانند پرورش گوسفند و گاو برای خوردن گوشت آنها نیست . بلکه برای گرفتن زهر آن و فروختن آن با قیمت بالایی است . پس افراد علاقه مند میتوانند در مورد پرورش انواع عقرب و گرفتن زهر آن مطالعه های لازم را انجام دهند و توصیه هایی را رعایت کنند که در کارشان موفق شوند و دچار عقرب گزیدگی نشوند .

زیرا نیش آن دردناک و مرگ بار است . شرکت های مختلف بدون مجوز مردم را فریب میدهند که با ادعای یادگیری روش های پرورش عقرب و گرفتن زهر آن پول زیادی از مردم میگیرند. زهر عقرب حاوی پروتئین هایی است که میتواند برای درمان بیماریی های مفصلی از جمله روماتیسم و بیماری های التهاب روده مورد استفاده قرار میگیرد. زهر عقرب داروی اثر بخشی در زمینه پزشکی و درمان بیماری ها به شمار میرود. زهر عقرب از اجزاهای مختلفی تشکیل شده است که هر کدام خواص متفاوتی دارند. البته هنوز در کشور ما استفاده ی درست از زهر عقرب برای درمان بیماری ها نشده است و تنها برای پاد زعر از آن استفاده میشود .امید است که هرچه زودتر به کشف و کاربردهای مفید دیگر زهر عقرب دست یابیم .

مراکز تولید انواع زهر بچه عقرب

مراکز تولید انواع زهر بچه عقرب در نتیجه و البته آخرین مرحله برای به دست آوردن این زهر منحصر به فرد و تولید آن که به چند صورت عمده و جزئی به فروش می رود صادرات این محصول در همه کشور ها بسیار مهم بوده و البته یک محصول با کیفیت است و معمولاً در آزمایشگاه ها استفاده بیشتری از این محصول می شود.

تولید زهر عقرب معمولاً پس از صادرات آن به صورت عمده و یا در بسته بندی های مختلف در مکان های فروش عرضه می شود و برای خرید این محصول شما می توانید به مغازه های مثل عطاری یا داروخانه های طب سنتی مراجعه و محصول را خریداری کنید همچنین قیمت این زهر به دلیل ویژگی و خاصیت های بی شماری که دارد مناسب و مقرون به صرفه است.

بهترین فصل برای خرید زهر بچه عقرب ها فروردین ماه است که در حال حاضر توسط صیادان صورت می‌گیرد و به موسسات وابسته فروخته می‌شود. این موسسات بچه عقرب ها را پس از خریداری بر اساس گونه جداسازی و با استفاده از دستگاه شوک الکتریکی زهر آنها را می گیرند. این زهر ابتدا مایع است و با استفاده از دستگاه های دیگر به زهر خشک تبدیل می شود و طی بک پروتکل خاص در ساخت آنتی ژن مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما