مرجع عرضه زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا گرمی

عقرب ها معمولا قد و اندازه ای متوسط دارند و دارای یک دم صاف و تخت یا پرز دار هستند، آندروکتوس کراسیکودا یک عقرب خطرناک و زهردار و زهر آن مرگ آور است، محققان از این زهر ماده ای دارویی درست می کنند تا برای بیماری ها درمانگر و مفید شود، مرجع عرضه زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا گرمیاین نوع زهر را با قیمتی مناسب و به صرفه با کیفیتی بالا و مرغوب آن را به مراکز توزیع و به فروش می رساند.

مرجع عرضه زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا گرمی

آشنایی با زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا

آشنایی با زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا عقرب آندروکتوس کراسیکودا عقرب حفار و بزرگ می باشد که اندازه بدن آن ها بسیار بزرگ و به 75 تا 130 میلیمتر می رسد، تعداد دندانه شانه ها در نوع نر آن 28 تا 30 عدد و در عقرب ماده به 24 تا 29 عدد می باشد.

چنگال های عقرب آندروکتوس کراسیکودا بزرگ و پرقدرت است، به این عقرب کژدم و سیاه هم می گویند زیرا رنگ تیره و ترسناکی دارد، بر روی تمام قسمت های بدن این عقرب ابریشم هایی دیده می شود.

کراسیکودا عقربی خطرناک و نوع مهاجم و در شب فعال می شود بیشتر در مناطق کوهستانی و صخره ای دیده می شود،زهر این عقرب سبب درد زیاد و شدید و اختلال و تشنج اعصاب و ورم مفاصل و استخوان ها می شود.

عقرب ها دو نوع پرورشی و طبیعی دارند که به صورت طبیعی به این دنیا آمده اند، هر دو در علم پزشکی پرکاربرد و موثرند، تعداد افرادی که دچار عقرب زدگی با این نوع عقرب می شود هر سال زیاد تر می شود، زهر این عقرب درد زیادی دارد.

زهر عقرب به شکل مایع است و موجب می شود درد و التهاب و عفونت ها و میکروب و باکتری ها از بدن رفع و کاهش یابند، سم و زهر از بدن عقرب جدا و خارج می شود و به یک داروی کاربردی تبدیل می شود که برای بهبود درد یک مسکن و برای پیوند دادن سیاهرگ تاثیر دارد.

استفاده از زهر عقرب در عرصه پزشکی

استفاده از زهر عقرب در عرصه پزشکی زهر این عقرب در عرصه پزشکی و دارویی و طبی پر کاربرد و مفید و برای بهبود و تضمین سلامتی تاثیر شایانی دارد و سبب رفع و بهبود درد بدن و رفع عفونت و میکروب از بدن می شود.

متخصصان سم و زهر را از عقرب جدا و به یک داروی کاربردی تبدیل می کننند که برای تسکین درد و پیوند دادن سیاهرگ در بدن بسیار موثر است، همین سم برای بسیاری از مشکلات و بیماری ها نجات دهنده و پر از مزیت و خاصیت است.

در جهان حدود ۶۰ گونه عقرب وجود دارد که ۲۵ نوع آن در کشور ما یافت می شود و از بین این 25 مورد از 10 مورد آن برای تولید دارو و موارد طبی استفاده می شود.

از زهر عقرب درجه یک برای درمان مشکلات آرتروز و روماتیسم و دردها و التهابات مفاصلی و استخوانی و کاهش غدد سرطانی و جلوگیری از پیشرفت آنها استفاده می شود، همچنین در عمل های قلب سبب افزایش جریان خون و خونرسانی بهتر رگ ها می شود.

زهر عقرب به این دلیل با ارزش است زیرا به کمک علم پزشکی و تولید دارو و حتی به کمک موارد عمل بیماران آمده است به همین دلیل تولید و سرمایه گذاری برای آن برای افراد جذاب و درآمد زا نیز است.

تاثیر آن در عمل های پیوندی و رفع مشکلات پس از پیوند بسیار مشهود است زیرا پیش می آید بدن بعد از عمل واکنش های منفی از خود نشان می دهد.

خرید آسان زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا گرمی

خرید آسان زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا گرمی این محصول در حجم های مختلف نیز به شعب فروش داخلی عرضه می شود، مواردی که بر قیمت نهایی زهر عقرب صادراتی تاثیر می گذارد باید به حجمی که خریداری می شود و نوع برندی که می خرید و میزان خلوص و درجه کیفیت آن اشاره کرد، خرید آسان زهر عقرب مرغوب آندروکتوس کراسیکودا گرمی در بسته بندی مناسب و به صرفه را از دو طریق حضوری و آنلاین داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما