مرجع خرید زهر عقرب سیاه 70 سی سی

هر آنچه در طبیعت خلق شده به نحوی برای انسان مفید بوده و با استفاده از دانش و تجربه می توان به بهترین نحو از ان استفاده نمود. این مساله شامل مواردی که در نگاه اول از نظر ما مضر و خطر آفرین تلقی شده نیز می گردد. یکی از این موارد، زهر عقرب است که بر خلاف نام ترس آوری که دارد، می تواند با ترکیب آن با علم روز دنیا این ماده را از مایعی کشنده به دارویی بی نظیر و پر کاربرد تبدیل نمود. زهر عقرب سیاه یکی از قدرتمند ترین زهر های موجود در طبیعت بوده که برای ساخت دارو های مختلف بسیار رایج می باشد. این محصول در حجم ۷۰ سی سی توسط ما ارائه می گردد.مرجع خرید زهر عقرب سیاه 70 سی سی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مشخصات زهر عقرب سیاه

مشخصات زهر عقرب سیاه عقرب ها به صورت طبیعی عمدتا در بیابان ها و مناطق گرم و خشک زاد و ولد می کنند. استفاده از زهر عقرب در صنعت دارو سازی بسیار پر کاربرد بوده و پرورش عقرب سیاه در تعداد بسیار بالا و به صورت صنعتی رواج یافته است.

زهر عقرب سیاه حاوی پروتئین های فراوانی است که دانشمندان در درمان بیماری های متعددی از این پروتئین ها استفاده می کنند. جالب است بدانید بر اساس کتیبه های باقی مانده از ۴۵۰۰ سال گذشته در مصر، در آن زمان نیز از زهر عقرب برای درمان بیماری لا علاج یکی از فرعون ها استفاده شده است. حدود ۱۵۰۰ نوع پروتئین مختلف در زهر انواع عقرب ها کشف شده و این تنوع بالا باعث شده دارو های با کاربرد های متعددی هم بتوان تهیه و در اختیار بیماران قرار داد.

یکی دیگر از کاربرد ها و مشخصات زهر عقرب سیاه، کاربرد آن به عنوان مسکن درد است و دانشمندان توانسته اند از این ماده ارزشمند، انواع مسکن های درد را استخراج نمایند.

در عمل پیوند سیاه رگ نیز از زهر عقرب برای ممانعت از بروز شکست در پیوند رگ استفاده شده است.

شاید تعجب کنید اگر بدانید از زهر عقرب در صنعت کشاورزی نیز استفاده شده است! دانشمندان توانسته اند در ساخت سموم دفع آفات کشاورزی از زهر عقرب استفاده نموده و معایب سموم دفع آفات صنعتی را حذف نمایند. برای مثال سموم ساخته شده از زهر عقرب قابل تجزیه شدن در خاک است.

فروشنده زهر عقرب سیاه

فروشنده زهر عقرب سیاه مجموعه ما به عنوان فروشنده زهر عقرب در سطح کشور مطرح بوده و محصول با کیفیت و قیمت مناسب را در اختیار صنایع مختلف قرار می دهد. این مجموعه محصولات تولید شده در کارگاه های پرورش عقرب مانند عقرب سیاه را به طور مستقیم به دست مصرف کنندگان این محصول در سراسر کشور می رساند. در صورت نیاز به دریافت این محصول می توانید با بخش فروش ما تماس حاصل فرمائید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما