مراکز خرید زهر عقرب سیاه پرزدار صادراتی

زهر عقرب صادراتی طبق آخرین دست آورد های علمی و نتایج حاصل از آن تولید شده و در مراکز خرید در مقادیر مختلف قابل خریداری است. عقرب نوعی حشره از گروه بند پایان است که سم یا زهر آن در قسمت انتهایی دم او قرار دارد. امروزه صنعت تولید زهر مایع عقرب به یکی از صنایع پول ساز تبدیل شده است. از این رو از روش های علمی برای پرورش عقرب و استخراج زهر از آن استفاده می شود.

مراکز خرید زهر عقرب سیاه پرزدار صادراتی

خصوصیات مهم زهر مایع عقرب

خصوصیات مهم زهر مایع عقرب بسیاری از موجوداتی که در اطراف بشر هستند یا انسان به گونه ای با آنها آشنا بوده و آنها را مضر می داند دارای بسیاری از فواید ناشناخته می باشند که بسیاری از افراد هیچ گونه اطلاعی از آن ندارند.

به عنوان مثال می توان به زهر مایع عقرب اشاره کرد که دارای خواص دارویی بسیاری بوده و از آن به طور گسترده در صنعت دارو سازی استفاده می شود. درمان بسیاری از سرطان ها، بیماری های قلبی عروقی و انواع بیماری های مفاصل از آن جمله است.

از این رو از زهر عقرب نه تنها جهت ساخت دارو بلکه برای انجام تحقیقات پزشکی استفاده های زیادی می شود. از جمله خصوصیات مهم این زهر آن است که تحت شرایط کاملا کنترل شده عقرب پرورش داده شده و پس از آن زهر از آن گرفته می شود. در موسسات سرم سازی نیز زهر عقرب برای تهیه انواع پاد زهر به کار برده می شود.

ارزش این مایع به صورتی است که آن را گران ترین مایع جهان نامیده اند به این سبب امروزه صنعت تولید زهر عقرب به یکی از صنایع پول ساز تبدیل شده است. امروزه روش های نوینی ابداع شده است که به گونه ای سالم و ایمن می توان زهر عقرب را گرفت و برای انجام کار های خاص درمانی و ساخت دارو از آن استفاده کرد.

اطلاعاتی درباره زهر عقرب سیاه پرزدار

اطلاعاتی درباره زهر عقرب سیاه پرزدار عقرب یا کژدم نام عمومی گروهی از بند پایان است که برخی گونه های آن دارای زهر سودمندی هستند که انسان توانسته با کمک آنها دارو های مختلفی را بسازد. البته طبق تحقیقات انجام شده در بین گونه های مختلف عقرب تنها زهر 25 نوع آن دارای خواص درمانی است و مابقی فاقد این ویژگی می باشند.

این حشره در گروه حشرات بچه زا قرار گرفته که دوران بارداری آن بین دو تا هجده ماه می باشد که بستگی به نوع عقرب دارد. عقرب ها دارای عمر طولانی بوده که بین دو تا ده و برخی گونه های آن تا بیست و پنج سال نیز عمر می کنند.

محیط های گرم و خشک از جمله زیر سنگ ها محل سکونت عقرب ها می باشد که برخی گونه های آن در تاریکی می درخشند. عقرب های به رنگ های مختلفی می باشند که عقرب سیاه نمونه ای از آنها به شمار می رود. زهر عقرب سیاه پرزدار از جمله مایعی است که از این حشره گرفته شده و جهت مصارف داروئی به کار می رود.

صنعت تولید زهر عقرب امروزه به یکی از پول ساز ترین صنایع نو پا مبدل شده است که با سود آوری قابل توجهی برای تولید کنندگان همراه بوده است.

صادرات انواع زهر عقرب صادراتی

صادرات انواع زهر عقرب صادراتی همان طور که در قسمت های قبلی نیز عنوان شد پرورش عقرب امروزه به یکی از صنایع جدید در حوزه دارو سازی مبدل شده است. ضمن این که صادرات زهر عقرب نیز به کشور هایی چون افغانستان صورت می گیرد.

واحد فروش این مایع بر اساس واحد گرم می باشد که طبق مطالب موجود در منابع علمی قیمت هر گرم زهر عقرب هشتاد میلیون می باشد. البته قیمت بالای زهر عقرب به دلیل سخت بودن فرایند تولید آن می باشد.

برای صادرات این مایع کشور های متقاضی درخواست دهنده مقدار مشخصی از زهر عقرب هستند که بر این اساس تولید کننده آن را در بسته بندی مناسب و با کیفیت آماده ساخته و روانه بازار های صادراتی می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما