قیمت باورنکردنی زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس

عقرب ها یکی از خطرناک ترین موجودات روی زمین هستند که از سم موجود در بدنشان به عنوان سلاح دفاعی کمک می‌گیرند. زهر موجود در دم این بندپایان بسیار سمی و کشنده است اما با استفاده از آن می توان در درمان بسیاری از بیماری های لاعلاج نیز موفق بود. عقرب ها بیشتر در مناطق گرم و خشک و مخصوصا کویر ها و مناطق کویری دیده می شوند. زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس از بهترین و موثرترین زهرهای عقرب شناخته شده است.

قیمت باورنکردنی زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس

علت ارزش بالا زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس چیست؟

علت ارزش بالا زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس چیست؟ عقرب مزوبوتوس اپئوس یکی از خطرناک ترین و کم یاب ترین گونه های عقرب است. خواستگاه این موجود مناطق گرم و خشک است و در فصل تابستان تعداد بیشتری از آن ها را در مخصوصاً در مناطق کویری می‌بینیم. تأثیر زهر این عقرب در درمان بسیاری از بیماری های سرطان و تقویت نیروی بدن و پروتئین های مورد نیاز آن از لحاظ علمی ثابت شده است و سالیان سال است که در زمینه ی پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عقرب ها جثه ای کوچک دارند و زهری که در بدنشان است مقدار ناچیزی است، از این رو است که از هر عقرب مقدار بسیار ناچیزی زهر به دست می آید که این زهر های جمع آوری و ذخیره سازی می شوند و در گرم های مختلف به فروش می رسند.

فروش زهر ها به صورت گرمی است و قیمت آن ها بسیار بالاست مخصوصا زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس، زیرا کاربرد زهر این نوع بسیار بیشتر از زهر عقرب های دیگر در صنایع داروسازی و پزشکی است و نه تنها در درمان سرطان بلکه در ساخت بسیاری از مسکن های قوی و عمل های جراحی نیز کاربرد دارند. کارایی زهر عقرب فقط به صنایع دارویی و پزشکی محمود نمی‌شود، بلکه در زمینه ی کشاورزی و دفع آفات نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. هم اکنون چندین مراکز در پرورش اینگونه جانداران در کشور فعالیت می‌کنند.

برترین عرضه کنندگان زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس

برترین عرضه کنندگان زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس مجموعه ی زهرینه به عنوان یکی از برترین پرورش دهندگان و سم گیران گونه های مختلف سال هاست که فعالیت خود را آغاز کرده است و توانسته به عنوان یکی از بهترین عرضه کنندگان زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس در ایران شناخته شود. این مجموعه با تولید و فروش زهر عقرب خالص به قیمتی استثنایی جلوی ورود زهر عقرب وارداتی را بگیرد و با برطرف کردن نیاز کشور به زهرهای عقرب از خارج شدن ارز جلوگیری کند. اگر نیاز به زهر عقرب های مختلف در وزن های گوناگون و عقرب ذکر شده دارید فقط کافیست با شماره های موجود در صفحات مجازی این گروه تولیدی تماس بگیرید و نسبت به خرید خود اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما