قیمت انواع زهر مایع عقرب گرمی

عقرب از گروه بندپایان و از رده عنکبوتیان می باشد عقرب را با نام‌های دیگر کج دم و دراز دم نیز می شناسند که هشت پا دارد و دارای زهر کشنده می باشد. گرانبهاترین مایع در جهان سم یا همان زهر عقرب است که بسیار گران می باشد و به صورت گرمی به فروش می رسد. تجارت زهر عقرب گرمی یکی از نوپا ترین و جدید ترین شغل هاست و روز به روز در حال گسترش است، چرا که شغل بسیار سودآوری است.

قیمت انواع زهر مایع عقرب گرمی

3 نکته مهم در مورد زهر عقرب سیاه

3 نکته مهم در مورد زهر عقرب سیاه زهر عقرب در نوک دم او قرار دارد و یک مایع بی رنگ و شفاف و یک نوع پروتئین می باشد. کژدم های ایران بیشترین آمار گزیدن را در دنیا دارند. تجربه نشان داده که عقرب ها بیشتر در مناطق گرم و در شب ها فعالیت می کنند.

رنگ بیشتر عقرب ها زرد متمایل به قهوه ای، خاکستری، سیاه و قهوه‌ای است و اندازه کوچکی دارند در دنیا حدود ۲۰۰ گونه عقرب وجود دارد که سم حدود ۲۰ نوع از این عقرب ها کشنده است . در مواردی مرگ به واسطه گزیدگی با نیش این نوع عقرب ها گزارش شده است.

سم عقرب ها در اغلب موارد کشنده و خطرناک است و در صورت عقرب گزیدگی، محل گزش به سرعت قرمز و ملتهب می‌شود و در سریع ترین زمان ممکن باید به مراکز درمانی مراجعه کرد. در کارخانه های دارو سازی از سم عقرب برای تولید پادزهر استفاده می شود.

در ایران حدود ۶۰ گونه عقرب وجود دارد که زهر چهار یا پنج گونه از این عقرب ها برای سم گیری مناسب است. این ۵ گونه در همه مناطق ایران وجود دارند.یکی از این زهرها، زهر عقرب سیاه است. عقرب سیاه بسیار مورد توجه پرورش دهندگان عقرب می باشد زیرا در همه مناطق ایران پراکنده است و وجود دارد.

مطالعات نشان می دهد که زهر عقرب سیاه برای درمان سرطان و تعداد زیادی از بیماری ها مفید است.

آنچه باید از زهر عقرب خالص بدانید

آنچه باید از زهر عقرب خالص بدانید زهر عقرب دارای پروتئین‌هایی است که می‌تواند برای درمان برخی از بیماری‌ها از جمله روماتیسم مفصلی،بیماری‌های التهاب روده و بیماری اسکلروز بسیار موثر باشد. به همین دلیل امروز در بسیاری از کشور‌های پیشرفته با استفاده از سم عقرب دارو های مختلف و اثر بخشی را تولید می کنند.

سم عقرب با وجود اینکه کشنده است؛ اما در ساخت دارو‌های ضدسرطانی، ساخت آنتی بیوتیک و درمان درد‌های مفصلی، ایدز و MS کاربرد دارد و همچنین محققان در مورد استفاده از این سم، در بحث آفت کشی مزارع کشاورزی به نتایج خوبی رسیده اند.

جهت مطالعه اجزاي سمي در زهر عقرب لازم است که سم عقرب در ابتدا خالص شود. لذا در این مطالعات فراکسیون های سمی و خطرناک زهر عقرب جداسازي و سمي ترين آن ها خالص می شوند و زهر عقرب خالص به دست می آید، سپس خلوص آن ها با استفاده از الکتروفورز تایید می شود.

توکسین های خالص جدا شده از زهر عقرب را برای استفاده در تهيه آنتي سرم و يا مطالعه درباره خصوصيات ساختمانی زهر ویا در فارماکولوژی و… استفاده می کنند.

.

فروشگاه عرضه زهر عقرب گرمی

فروشگاه عرضه زهر عقرب گرمی با توجه به همه این نکات و فواید و کاربرد هایی که زهر عقرب دارد این تجارت به سرعت درحال گسترش است و نیاز به سم عقرب توسط شرکت های دارویی، انستیتوها، محققان و…زیاد شده است، بنابراین تقاضا برای خرید زهر عقرب در حال افزایش است.

مراکز عرضه زهر عقرب به صورت گرمی این محصول را در اختیار همه قرار می دهند. زهر عقرب گرمی در مدل های مختلفی وجود دارد.

زهرهایی که در بازار عرضه می‌ شوند قیمت های مختلفی دارند زیرا نوع عقرب های پرورش داده شده و نحوه پرورش عقرب ها و همچنین خلوص زهر عقرب در قیمت زهر عقرب گرمی تاثیرگذار است مشتری ها برای تهیه این محصول با قیمت مناسب باید به مراکز عرضه مستقیم زهر عقرب مراجعه کنند.در این مجموعه عرضه زهر عقرب به صورت گرمی انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما