فروش کلی زهر عقرب ارزان مرغوب

فروش زهر عقرب ارزان مرغوب در نقاط مختلفی از کشور به خصوص قسمت های جنوبی به دلیل آزمایشگاه های متعدد انجام می‌ شود و توانسته نیاز پزشکان و دانشمندان به این محصول را تأمین نمایند که در واقع فروش کلی این محصول به دلیل این که قیمت بسیار مناسب تری دارد، برای خریداران بسیار به صرفه تر است و می توان از این طریق این محصول را جهت استفاده درمانی مختلفی به کار برد. فروش کلی زهر عقرب ارزان مرغوب

آشنایی مختصر با زهر عقرب گاردیوم

آشنایی مختصر با زهر عقرب گاردیوم عقرب گاردیوم یکی از عقرب های کشنده بوده که بیشتر در استان هرمزگان و خوزستان وجود دارد و از زهر آن برای تولید پادزهر و داروهای مختلف به کار گرفته می شود در کشور فقط چند گونه عقرب وجود دارد که می‌توان از زهر آن برای تولید دارو استفاده کرد. در بین شش گونه موجود، گاردیوم یا گادیم، یکی از آن نمونه هاست.

این عقرب بدن باریک داشته که رنگ آن زرد مایل به قهوه‌ای است و روی شکم آن یک نوار تیره رنگ مشاهده می شود. این عقرب نسبت به سایر عقرب ها دمی بلندتر دارد و زهر آن هم در صورت عقرب گزیدگی منجر به مرگ می شود اما در عین خطرناک بودن، از این زهر برای تولید داروهای مختلفی به کار گرفته می شود.

استفاده از این زهر برای بیماری هایی که تا به حال دارویی خاصی کشف نشده، بسیار موثر است از جمله این بیماری ها می توان به بیماری های سرطان، ms، التهاب روده، سرطان استخوان و تومورهای مغزی اشاره کرد. زهر این عقرب سرشار از پروتئین است پروتئینی به شکل مایع غلیظ و سفید رنگ که اگر مستقیما وارد بدن شود، باعث نابودی گلبول های قرمز خون می‌گردد اما پزشکان و دانشمندان این زهر را به صورت دارو در آورده و به بدن جهت درمان این بیماری ها تزریق کنند.

ویژگی های مهم زهر عقرب زرد

ویژگی های مهم زهر عقرب زرد همان طور که گفتیم فقط شش گونه از عقرب های خطرناک دنیا و در عین حال سودمند، در کشور ما وجود دارد یکی از نمونه‌های آن، عقرب زرد است. زهر عقرب زرد هم در عین کشنده بودن، بسیار سودمند و موثر است و در صنعت داروسازی و پزشکی کاربرد گسترده را به خود اختصاص داده است.

مهمترین ویژگی این زهر ویژگی های ظاهری آن است که همانند زهر عقرب گاردیوم رنگ سفید یا کرم روشن داشته که غلیظ است و معمولاً به صورت مایع و پودر شده به فروش می رسد. همچنین این زهر کاملاً شفاف و روان است و در این صورت اگر کمی ناخالصی داشته باشد، به خوبی قابل مشاهده است. این محصول در آزمایشگاه های کشور استخراج می شود که به دو روش است.

معمولا این زهر عقرب ها هیچ بویی ندارند و به دلیل اینکه روش استخراج آنها با استفاده از تجهیزات و امکانات پیشرفته تحت نظر کارشناسان و محققان است، به درستی انجام شده و فاقد هرگونه ناخالصی است که خالص بودن آن به علت نحوه پرورش مناسب و نحوه استخراجی که دارد، است. همچنین بالاترین میزان درجه درمانی داشته و در تولید داروهای مختلف به کار گرفته می شود که در ادامه و مزایای استفاده از آن اشاره خواهیم کرد.

مزیت های زهر عقرب خالص

مزیت های زهر عقرب خالص عقرب یکی از خطرناک ترین موجودات زنده روی کره زمین شناخته می‌ شود که در هنگام ترس و شکار، از زهری که در قسمت انتهایی دم خود دارد، استفاده می کند. این زهر هم می کشد و هم جان انسان های بسیار زیادی را نجات می‌ دهد. البته توجه به گونه این زهر عقرب تاثیر زیادی در تولید دارو دارد که فقط نمونه های محدودی از آن در کشور وجود داشته همچون عقرب گاردیوم، عقرب زرد، عقرب سیاه و… که برای تولید دارو در صنعت پزشکی و بیماری های لاعلاج استفاده می شود.

استفاده از زهر عقرب خالص فقط در چند سال اخیر است که رونق یافته و در زمان‌های گذشته این موضوع وجود نداشت. بیش از ۱۰ سال از اولین آزمایشاتی که روی زهر عقرب انجام شده، گذشته که البته با موفقیت هم روبه‌رو شده است که پی به خواص دارویی درمانی آن برده اند و تا حدود بسیار زیادی این دارو را بهترین راه حل برای درمان بیماری های کشنده و لاعلاج معرفی کردند که زهر عقرب خالص یک داروی گرانقیمت و نایاب است.

از مهم‌ترین مزیت‌ و خواص زهر عقرب خالص می توان به درمان بیماری سرطان اشاره کرد. همه ما می‌ دانیم که بیماری سرطان به مرور به بافت و سلول های بدن آسیب رسانده و در نتیجه منجر به ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن می شود. افرادی که به این بیماری مبتلا هستند شیمی درمانی می شوند که شیمی درمانی برای بدن عوارض بسیار زیادی دارد اما با استفاده از زهرا عرب این عوارض را کاهش داد و بیماری سرطان از بدن ریشه‌کن کرد.

علاوه بر درمان بیماری سرطان، بیماری لوپوس که یک بیماری بسیار خطرناک است و از حمله پادتن ها به یکدیگر در بدن به وجود می آید که باعث ضعیف شدن و در نتیجه مرگ افراد می‌ شود نیز استفاده می گردد.

افراد مبتلا به این بیماری باید همواره داروهای شیمیایی مصرف کنند که مصرف داروهای شیمیایی شاید منجر به درمان بیماری گردد اما به بافت‌های مختلفی از بدن آسیب می رساند از این رو برای درمان این بیماری و خلاص شدن از داروهای شیمیایی می توان از زهر عقرب استفاده کرد.

از دیگر کاربردهای آن این بوده که می‌توان برای به عنوان مسکن درد در هنگام جراحی و پیوند قلب، درمان بیماریهای ام اس و… اشاره کرد. همچنین یکی دیگر از کاربردهای این محصول که در زمینه دارویی و پزشکی نیست، برای تولید انواع آفت کش های طبیعی است زیرا به محیط زیست و گیاهان آسیبی وارد نکرده و علاوه بر حذف آفت و علف های هرز، به رشد بهتر گیاه هم کمک می کند.

قیمت انواع زهر عقرب مرغوب

قیمت انواع زهر عقرب مرغوب اگر می خواهید از قیمت زهر عقرب مطلع شوید باید بگوییم که این محصول بر اساس نوع عقربی که زهر از آن استخراج می شود، محل و آزمایشگاه استخراج شده زهر عقرب، نحوه استخراجی که برای آن به کار رفته، شکل ظاهری یعنی مایع یا پودر بودن زهر عقرب، میزان تقاضا در بازارهای داخلی و خارجی و نحوه خرید مشتری تعیین می‌گردد.

این محصول در آزمایشگاه‌های پیشرفته مختلف در کشور با قیمتی مناسب به فروش می رساند تا خریداران و افرادی که در زمینه تولید دارو فعالیت دارند، بتوانند با استفاده از این محصول تحولات عظیمی در دنیای امروز و بیماری‌ها به وجود آورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما