فروش عمده زهر عقرب چینی

پخش انواع زهر عقرب چینی به منظور درمان بسیاری از بیماری‌ها همچون سرطان به بازار طب مدرن در حجم‌های بالا انجام می‌شود استفاده از سم کشنده عقرب برای درمان بیماری ها شاید جالب به نظر برسد اما این مسئله کاملا واقعیت دارد و از لحاظ علم پزشکی کاملاً اثبات شده و روی آن آزمایش های متعددی انجام شده است. بهتر است بدان که عقبه استفاده از این سنگ برای درمان بیماریها بسیار طولانی می باشد و در مصر باستان از این محصول استفاده های بسیاری می شده است.

فروش عمده زهر عقرب چینی

5 ویژگی مهم زهر عقرب خالص

5 ویژگی مهم زهر عقرب خالص عقرب امپراطور در بین عقرب ها طرفداران زیادی پیدا کرده اند در بین سایر عقرب ها آنقدر خطر ناک نیستند و درد نیش آنها مثل نیش زدن زنبور عسل است .

  • عقرب امپراطور عقرب بزرگی است
  • در محیط های گرم ومرطوب رشد میکند .
  • زهر عقرب با وجودی که کشنده است ولی در ساخت دارو های ضد سرطان و ساخت داروهای آنتی بیوتیک و درمان بیماری ایدز کاربرد های فراوانی دارد و همچنین در درمان روماتیسم مفصلی و درمان بیماری ام اس هم بکار می‌رود .
  • همچنین زهر عقرب امپراطور در زمینه آفت کشی و پاکسازی آفت های مزارع خیلی موثر و مفید بوده است .
  • زهر این عقرب خیلی گران است و هر گرم آن به قیمت ۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود به همین دلیل افراد زیادی به فکر پرورش این نوع عقرب افتاده اند و فروشندگان زهر عقرب از این راه به درآمد های زیادی دست یافتند .

شاخصه های بارز زهر عقرب گاردیوم

شاخصه های بارز زهر عقرب گاردیوم زهر عقرب گاردیوم به درمان خیلی از بیماری ها کمک می‌کند چون زهر عقرب سرشار از پروتئین می‌باشد و برای درمان بیماری هایی چون سرطان وام اس و روماتیسم مفصلی خیلی مفید می‌باشد.

زهر عقرب خالص خیلی گران می‌باشد و به دلیل همین قیمت بالا خیلی افراد به فکر پرورش عقرب هستند و عقرب ها را پرورش می‌دهند تا از آنها زهر تهیه کنند و این کار برای پرورش دهندگان این جانور سود اقتصادی فراوانی دارد. همچنین زهر عقرب پرورشی مانند زهر عقرب امپراطور از گرانترین مایع های جهان است که فواید بسیار زیادی دارد.

برای پروش دادن عقرب باید آنها را در مناطقی قرار دهیم که هوا زیاد سرد نباشد. همچنین زیاد گرم هم نباشد. چون باعث تلف شدن آنها میشود. یکی دیگر از شرایط نگهداری آنها این است.

که باید در مناطقی نگهداری کنیم که آنجا بسیار تاریک و ساکت باشد. و عقرب نیز احساس خطر نکند. همچنین درون قفس های آنها باید یک ظرف کوچک آب هم باشد. گاهی عقرب خود را درون ظرف آب میکند.

تا بدنش تمیز شود. یک چیز شگفت انگیز در مورد عقرب ها این است که عقرب ها قبل از جفت گیری نیز میرقصند. همچنین در تاریکی میدرخشند. و رنگ زیبایی در تاریکی دارند. و از عمر بسیار بالایی نیز برخوردار هستند.

عقرب بیشتر در مناطقی یافت می‌شود که هوا در آن منطقه بسیار گرم و شرجی است، همچنین در همان مناطق هم پرورش عقرب نیز صورت می‌گیرد. زهر عقرب پرورشی نیز زهر بسیار گران قیمتی دارد.

به همین دلیل افراد زیادی در مناطقی مانند خوزستان که هوا بسیار گرم است به فکر پیدا کردن عقرب و پرورش دادن عقرب هستند تا از این راه به پول بسیار زیادی برساند. برای پرورش دادن عقرب بیشتر از نوع عقرب سیاه استفاده می کنند چرا که عقرب سیاه در ایران هم تکامل بسیار زیادی دارد.

هم اینکه زهر بسیار گرانی نیز دارد. عقرب ها آب نمیخورندو از آب درون آن طعمه ای که شکار کرده اند نیز تغذیه میکنند. و هرگز نیز به آب احتیاج ندارند. و در محیط بسیار گرم و خشک هم این عقرب ها زنده میمانند. عقرب های پرورشی نسبت به عقرب های دیگر که در جنگل ها و صحرا ها نیز وجود دارد. کمتر وحشی هستند. و زهر آنها نیز گران تر است.

مزیت های مهم زهر عقرب زرد

مزیت های مهم زهر عقرب زرد عقرب جانوری خطرناک است که نیش آن می تواند انسان را از پا در آورد. اما هکین زهر به دلیل بهره مندی از ویژگی های خاص و ارزشمند به عنوان گران ترین مایع جهان به فروش می رسد. فروشندگان زهر عقرب هر قطره از آن را با قیمت نسبی 150 دلار به فروش می رسانند. علت این گران بودن هم پروسه سخت و پیچیده ای بوده که برای تولید هر قطره از زهر می بایست طی شود.

امروزه پرورش عقرب به شغلی سودآور تبدیل شده است که بسیاری از افراد در آن صاحب تجربه و تخصص می باشند. راه اندازی مزارع پرورش عقرب در نقاط مختلف از کشورمان حاکی از آن است که پرورش این جانور ارزشمند روند رو به رشدی را نشان می دهد.

تولید زهر عقرب خالص نیازمند رعایت اصول و استاندارهایی بوده که در این باره تعریف شده است. همانطور که گفته شد این پروسه زمانبر است و با مخاطراتی روبرو می باشد که در صورت کوتاهی می تواند آسیب هایی را برای افراد به همراه داشته باشد.

از روش های کاربردی که برای دریافت زهر از عقرب ها مورد استفاده قرار می گیرد، این است که به این جانوران شوک الکتریکی وارد شود و زهر آن ها با ابزارآلات خاصی جمع آوری گردد. زهر عقرب پس از دریافت بلافاصله در بسته بندی های مناسبی جای می گیرد؛ در غیر این صورت به سرعت دچار فساد می شود.

خرید بدون واسطه زهر عقرب چینی

خرید بدون واسطه زهر عقرب چینی گرانترین مایع سم عقرب است که قیمت هر گرم خشک آن بسیار زیاد است به همین دلیل است که تجارت زهر عقرب روز به روز در حال افزایش است . پخش زهر عقرب چینی به صورت عمده و بدون واسطه انجام می‌شود که خریداران آن می‌توانند از فروش این زهر به سود بسیار بالایی برسند و به دلیل ارزش بسیار زیادی که این محصول دارد از محبوبیت زیادی برخوردار است و مورد خرید وفروش دلال ها می‌باشد.

زهر عقرب زرد دارای مرغوبیت بسیار زیادی است که در کشور های دیگر و خاورمیانه نیز این زهر با کیفیت بازار کار بسیار خوبی دارد و همچنین مورد استفاده افراد و اشخاص زیادی قرار می‌گیرد و دلال ها بابت پخش زهر عقرب چینی پول بسیار خوبی نیز می‌دهند.

پخرید زهر عقرب به صورت عمده به فروش میرسد و بدون واسطه هم انجام می شود که خریداران آن میتوانند آن را در خالصانه ی زهر را با کیفیت بسیار اعلا تهیه کنند و سود بسیار زیادی از این کار کسب کنند. و همچنین به دلیل ارزش بالایی که این محصول گرانبها داشته است از محبوبیت زیادی هم برخوردار است و مورد خرید و فروش دلال ها قرار می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما