فروش زهر عقرب سیاه 70 سی سی

بیشتر ما از عقرب فراری هستیم البته طبیعی هم است! دلیل آن نیز زهری است که در نیش آن وجود دارد. اما زهر موجود در عقرب چیزی فراتر از یک ماده سمی است. در حقیقت، دقیقاً مانند زهرهای مار، زهرهایی که در عقرب ها یافت می شوند کاربردهای مختلفی دارند که می تواند به جای پایان دادن به آنها برای نجات جان افراد کمک کند! فروش زهر عقرب سیاه در اندازه های مختلف از جمله 70 سی سی توسط مراکز مربوطه در سراسر کشور به فروش می رسد.

فروش زهر عقرب سیاه 70 سی سی

توجه وافر محققان به خواص زهر عقرب

توجه وافر محققان به خواص زهر عقرب امروزه محققان توجه وافری به زهر عقرب داشته اند و اخیراً آزمایشاتی را برای تعیین مزایای احتمالی آن برای داروی انسانی انجام داده اند. بسیاری از مطالعات نشان داده اند که سم عقرب به عنوان مسکن درد و در معالجه بیماری هایی مانند لوپوس و آرتریت روماتوئید موثر است.

مقاومت ضد میکروبی یک مشکل سریع در سراسر جهان است. متخصصان بهداشت می ترسند اگر دیگر ضد میکروبی های موجود بر علیه آن ها اثر نگذارد، به زودی عفونت های باکتریایی رایج می توانند تهدید کننده زندگی باشند. محققان در حال بررسی سموم مارها، عقرب ها، حلزون ها و حیوانات سمی هستند تا عوامل جدیدی برای مقابله با باکتری های مقاوم در برابر دارو پیدا کنند.

مطالعه اخیر برای جداسازی ترکیبات موجود در سم عقرب و سنتز آنها در آزمایشگاه برای ساخت نسخه های شیمیایی مصنوعی از سم انجام شده است. سم طبیعی و همچنین نسخه مصنوعی این سم قادر به از بین بردن باکتری هایی مانند استافیلوکوکوس [با تعداد کم کاراکوس] و همچنین سویه های مقاوم به دارو از باکتری های سل در موش ها بود.

پروتئین های برخی از سم های عقرب می توانند در داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی و ضد مالاریا استفاده شوند و اسید آمینه در سم عقرب می تواند به پزشکان کمک کند تا تومورهای کشنده مغز را به راحتی تشخیص دهند. اکنون محققان نوعی سم عقرب را کشف کرده اند که حاوی دو ترکیب است که می تواند باکتری های مقاوم در برابر آنتی بیوتیک ها را از بین ببرد.

عرضه انواع زهر عقرب سیاه

عرضه انواع زهر عقرب سیاه همانطور که اشاره کردیم امروزه به زهر عقرب سیاه بسیار توجه شده زیرا خواص متعددی داشته و به سلامتی بدن انسان کمک می کند به همین دلیل تولید کننده های مختلفی رو به تولید زهر عقرب سیاه آورده اند و این محصول را به صورت بسته بندی شده عرضه می کنند.

در واقع زهر عقرب بسته بندی شده در حجم های مختلف به صورت استاندارد و بهداشتی تولید شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد و خریداران می توانند طبق نیاز خود حجم دلخواه را انتخاب و تهیه نمایند.

مجموعه ی ما در زمینه ی عرضه ی انواع زهر عقرب اصل و با کیفیت فعالیت می کند در واقع ما این محصول را در حین با کیفیت بودن با قیمت بسیار مناسب توزیع می کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما