فروش انواع زهر عقرب سیاه آندروکتوس کراسیکودا گرمی

این روزها فروش زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا گرمی به شیوه های گوناگون در سطح کشور در حال انجام می باشد که با توجه به کاربرد فراوان و کیفیت عالی دارای متقاضیان زیادی است و از فروش بسیار خوبی برخوردار می باشد و بسیاری از مشتریان انواع زهر عقرب با به صورت عمده و با قیمتی مناسب تهیه می کنند. زهر عقرب دارای خاصیت دارویی زیادی می باشد و در پزشکی و داروسازی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش انواع زهر عقرب سیاه آندروکتوس کراسیکودا گرمی

آشنایی با انواع سم کژدم

آشنایی با انواع سم کژدم کژدم دارای انواع گونه های مختلفی می باشد و در رنگ‌ های سیاه، زرد، خاکستری و قهوه ای و ‌.. وجود دارد که هر کدام با توجه به نوع و گونه دارای سمی متفاوت می باشند و از گونه های موجود در ایران می توان به عقرب آندروکتوس کراسیکودا، عقرب سکورپیوس لپتوروس و عقرب کمپسوبوتوس ماتهیزنی و …. اشاره کرد. زهر کژدم در قسمت انتهایی دم آن قرار دارد و یکی از گرانترین مایع در جهان به شمار می آید.

این زهر پس از استخراج از عقرب باید در شرایط دمایی خنک و فریزر های مخصوص نگهداری شود تا بتواند خاصیت خود را حفظ نماید و امروزه بسیاری از شرکت های تولیدی معتبر سم عقرب را خشک می کنند تا دوام و ماندگاری بهتری داشته باشد. از انواع زهر عقرب برای درمان انواع بیماری های صعب العلاج مانند سرطان، ام اس، دیابت و روماتیسم مفصلی و …. استفاده می شود و از آن در ساخت داروهای ضد درد، ضد انعقاد خون و آنتی بیوتیک استفاده می کنند.

بهترین تولیدکننده زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا

بهترین تولیدکننده زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا امروزه شرکت های متعددی در زمینه تولید انواع زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا مشغول فعالیت می باشند و این محصول را با بهترین کیفیت و بوسیله دستگاه های پیشرفته و مدرن زهر را از عقرب استخراج می کنند و پس از آماده شدن در بسته های مناسب و استاندارد راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می کنند. برخی از شرکت های تولیدی در این امر موفق بوده‌ و‌ توانسته‌ اند علاوه بر فروش در بازارهای داخلی انواع زهر عقرب با کیفیت را به کشورهای مختلف جهان صادر نمایند که به علت کارایی مطلوب در آنجا نیز بسیار پرفروش است.

در حال حاضر بازار خرید و فروش انواع زهر عقرب بسیار داغ می باشد و دارای متقاضیان زیادی است. یکی از معتبرترین مراکز فروش انواع زهر عقرب اصل با بهترین کیفیت و قیمتی ایده آل همین شرکت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص‌ نحوه‌ سفارش و ارسال محصول با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید و آنها راهنمایی لازم را برای خریدی بهتر و آسان تر به مشتری ارائه می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما