فروشگاه عرضه زهر عقرب آندروکتونوس کراسیکودا

سم عقرب حاوی پروتئین هایی است که می تواند برای درمان بیماری هایی مانند آرتریت روماتوئید ، بیماری التهابی روده و مولتیپل اسکلروزیس مورد استفاده قرار گیرد. معمولاً مردم به دلایل خوب عقرب ها را دوست ندارند. عقرب ها شکل ترسناکی دارند و از طرف دیگر ، نیش آنها سمی و کشنده است. با این حال ، می توان گفت که خطر گزش عقرب همیشه اغراق آمیز است ، زیرا تنها 25 گونه از هزاران گونه عقرب می توانند مردم را بکشند. از این رو برای خرید می توانید به فروشگاه عرضه زهر عقرب آندروکتونوس کراسیکودا ما مراجعه کنید.

فروشگاه عرضه زهر عقرب آندروکتونوس کراسیکودا

بارز ترین ویژگی های زهر عقرب پرورشی

بارز ترین ویژگی های زهر عقرب پرورشی دستاوردهای نظری و تجربی دانشمندان ثابت می کند که زهر عقرب پرورشی در زمینه پزشکی و درمان بیماری ها است. بنابراین ، تولید و فروش سم عقرب به راه خوبی برای کسب ثروت و پول برای برخی افراد تبدیل شده است. سم عقرب حاوی پروتئین هایی است که می تواند برای درمان بیماری هایی مانند آرتریت روماتوئید (آرتریت روماتوئید) ، بیماری التهابی روده و مولتیپل اسکلروزیس استفاده شود.

این بیماری هایی که بسیاری از مردم را درگیر خود کرده است ، حداقل تا حدی می تواند توسط این موجودات وحشتناک درمان شود. هر عقرب از چندین جزء و بخش تشکیل شده است که هریک دارای خواص متفاوتی هستند. پسوریازیس و آرتریت روماتوئید ، کولیت اولسروز ، بیماری التهابی روده ، سیروز صفراوی ، دیابت نوع 1 و 2 و سایر موارد مورد توجه قرار گرفته است.

به ویژه در مورد سارکوم (سرطان بافت همبند) ، تومورهای مغز و نخاع ، سرطان سینه و سرطان سلول های کبدی ، نیش سم در برابر انواع مختلف تومورهای بدخیم (سرطان) به دلیل آپوپتوز یا توقف رشد و مرگ سلول های سرطانی ، مانند تشخیص سرطان های ریه ، پوست ، مری ، دهانه رحم و روده بزرگ مورد مطالعه قرار گرفته است و از دیگر کاربردهای آن در پزشکی ، آنتی بیوتیک در برابر اختلالات انعقادی ، فشار خون بالا ، بیماری عروق مغزی و قارچ ها ، باکتری ها ، انگل ها و ویروس ها است.

شاخصه های بارز زهر عقرب سیاه

شاخصه های بارز زهر عقرب سیاه برخی از اجزای زهر عقرب سیاه می توانند جایگزین مناسبی برای مسکن های قوی برای کاهش درد بیماران باشند.آنها باعث واکنش های عصبی و عضلانی می شوند. یکی از م mostثرترین موارد استفاده از نیش های سمی برای از بین بردن حشرات و آفات در کشاورزی و بهداشت ، و به عنوان یک آفت کش زیستی که استفاده از مواد شیمیایی را در روشهای سنتی مبارزه با آفات کاهش می دهد و می تواند به راحتی از محیط زیست محافظت کند.

از آنجا که این سم در طبیعت تجزیه می شود ، ساختار بیولوژیکی و ماندگاری در آب و خاک را تغییر نمی دهد و نمی تواند وارد بدن حیوانات و انسان ها شود. گزش سم پتانسیل بالایی به عنوان آفت کش دارد. هر ترکیب سمی از پپتیدهای مختلف در سم تشکیل شده است ، با میلیون ها سال پشتیبانی تکاملی و تجربه برای کشتن و تغذیه حشرات.از پپتیدهای سم سمی می توان برای هدف گیری ، درمان و مهار سلول های سرطانی استفاده کرد و به عنوان یک داروی ضد سرطان در سراسر جهان شناخته شده است.

متأسفانه هنوز استفاده صحیح و کامل از سم در کشور ما گاز گرفته نشده است و استفاده از آنها در کشور ما در حال حاضر محدود به استفاده از آن برای تولید پادزهر در برابر گزش آنها می شود. زیرا در برخی از نقاط کشور ، به عنوان مثال در استان خوزستان ، تعداد زیادی نیش وجود دارد که کشنده نیز هستند ، بنابراین تولید پادزهر برای 6 نوع نیش اجتناب ناپذیر است.

خرید مستقیم زهر عقرب آندروکتونوس کراسیکودا

خرید مستقیم زهر عقرب آندروکتونوس کراسیکودا فصل خرید عقرب از اکتبر تا آوریل است ، در حال حاضر توسط ماهیگیران ساخته شده و به شرکتهای وابسته فروخته می شود. این سازمانها پس از خرید ، عقربها را بر اساس انواع آنها جدا کرده و با استفاده از دستگاههای شوک الکتریکی آنها را مسموم می کنند. این سموم اولیه مایع توسط دستگاه دیگری به سم خشک تبدیل می شوند و در پروتکل خاصی برای ساخت آنتی ژن استفاده می شوند. از این رو مشتریان گرامی که قصد خرید زهر عقرب را به صورت مستقیم و بدون واسطه دارند می توانند به وب سایت رسمی شرکت ما مراجعه کنند و زهر عقرب آندروکتونوس کراسیکودا با قیمت خوبی خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما