فروشگاه انواع زهر عقرب دم سیاه

زهر عقرب دم سیاه که با نام Hutentota نیز شناخته می شود ، متعلق به خانواده Butidae است و در آفریقا زندگی می کند (به استثنای مناطقی از صحرای صحرا ، شبه جزیره عربستان ، جنوب ترکیه ، عراق ، ایران ، پاکستان ، هند و غیره) 34 زیر گونه وجود دارد که 5 مورد از آنها وجود دارد در ایران دیده شده است. سم این عقرب بیشتر سیستم تنفسی و قلبی عروقی را تحت تأثیر قرار می دهد و بنابراین یکی از خطرناک ترین عقرب های موجود محسوب می شود. از این رو شرکت ما به عنوان فروشگاه انواع زهر عقرب دم سیاه این محصول را به کشورهای دیگر نیز صادرات می کند.

فروشگاه انواع زهر عقرب دم سیاه

ویژگی های مهم زهر عقرب مایع

ویژگی های مهم زهر عقرب مایع ویژگی های مهم زهر عقرب مایع: سم عقرب گرانترین مایع جهان است. البته لازم به ذکر است که این مایع گران نیست ، اما بسیار ارزشمند است. ارزش بالای این ماده به دلیل کاربردهای دارویی آن است که در درمان بیشتر بیماری های صعب العلاج انسان استفاده می شود.

توجه: بازار سم عقرب بازاری بی پایان است که هرگز راضی نخواهد شد. ملاصدرا ، ابوعلی سینا و غیره در کتاب های طب سنتی ایران که توسط پزشکان نوشته شده است ، بسیاری از ویژگی های سم عقرب و همچنین خود عقرب ذکر شده است. سالهاست که دانشمندان خارجی و حتی محققان ایرانی در حال بررسی سموم و پروتئین های سم عقرب هستند.

سم عقرب حاوی پروتئین هایی است که می تواند در معالجه و کنترل بیماری هایی مانند کنترل سرطان های بدخیم و خوش خیم ، دیابت نوع 1 و 2 ، ایدز ، آرتریت روماتوئید ، بیماری التهابی روده و بیماری ام اس (MS) مورد استفاده قرار گیرد. . علاوه بر خواص درمانی سم عقرب در درمان این بیماری ها که بسیاری از افراد را آزار می دهد ، به دلیل کمبود و کمبود سم آن کاملا گران است.

بدن عقرب پر از بهبود است. تمام اجزای تشکیل دهنده آن ، از دم تا نوک پنجه های آن “تلسون” نامیده می شوند ، برای انسان بسیار مفید و مفید هستند. پودر عقرب خشک و روغن عقرب در طب سنتی بسیار تأکید شده است.

کشور عزیزمان ایران آب و هوای بسیار مطلوبی دارد و دارای ارزشمندترین گونه های عقرب در جهان است. بنابراین ایران از پتانسیل بسیار بالایی در تولید سم عقرب ، عقرب و فرآورده های آن برخوردار است و همه جوانان باید به این پتانسیل بی نظیر توجه کرده و برای این پیشرفت مهم گام بردارند.

آشنایی با انواع زهر عقرب پرورشی

آشنایی با انواع زهر عقرب پرورشی آشنایی با انواع زهر عقرب پرورشی: گاهی اوقات نیز لازم است دما را به 37 درجه سانتیگراد برسانیم. به طور کلی ، تغییر درجه حرارت محیط برای تنظیم دمای بدن عقرب ها ضروری است ، بنابراین آنها باید دارای یک سیستم گرمایش باشند که در آن نگهداری می شوند. تغذیه: از حشرات کوچک مانند کرم خاکی یا جیرجیرک می توان برای تغذیه عقرب استفاده کرد. همچنین توصیه می شود هفته ای چندین بار عقرب داده شود. لازم به ذکر است از آنجا که عقرب ها شبانه غذا می خورند ، این حیوان شرایط مناسب تغذیه را برای طبیعت خود فراهم می کند.

نور: عقرب ها محیط تاریک را دوست دارند بنابراین قرار گرفتن در معرض کمی لازم است. قسمت های تهویه را حتما با سوراخ های کوچک بپوشانید ، زیرا عقرب ها برای فرار از هر سوراخ استفاده می کنند. برای محیط نگهداری عقرب نیز بهتر است از یک دوره متناوب از نور و تاریکی استفاده کنید ، جایی که زمان تاریکی کمی بیشتر از زمان روشنایی است.

آب: بدن عقرب به آب بسیار کمی احتیاج دارد ، اما قرار دادن یک ظرف کم عمق آب در محیط ذخیره عقرب “برای جلوگیری از غرق شدن عقرب” ضروری است. زیستگاه: برای پرورش عقرب ، باید از مناطق داخلی استفاده کنید. به عنوان مثال ، یک مخزن “مخزن” شیشه ای کوچک در نظر بگیرید که کف آن باید پر از ماسه کویر یا ماسه ساحل شود.

مخزن باید به خوبی تهویه شود و اشیایی مانند کنده درخت و کاسه های آب کم عمق نیز به رشد بهتر عقرب کمک می کنند. گرما و رطوبت مناسب نیز برای پرورش عقرب حیاتی است.

مشخصات مهم زهر عقرب دم سیاه دوریه

مشخصات مهم زهر عقرب دم سیاه دوریه مشخصات مهم زهر عقرب دوریه: سم عقرب دارای خواص درمانی و دارویی بسیاری است و به طور گسترده ای در پزشکی و داروسازی استفاده می شود. سم این حیوانات کوچک از ترکیبات شیمیایی مختلفی تشکیل شده است که هر یک از آنها دارای خواص درمانی مختلف هستند.

برخی از اجزای سمی عقرب برای درمان بیماری های خود ایمنی ، “بیماری های ناشی از سو immune عملکرد سیستم ایمنی بدن” استفاده می شود ، مانند: ام اس ، لوپوس ، بیماری قرنیه ، پسوریازیس و آرتریت روماتوئید ، کولیت اولسراتیو ، بیماری التهابی روده ، سیروز صفراوی ، دیابت نوع 1 و 2 در نظر گرفته شده است. از سم عقرب همچنین می توان در برابر انواع تومورهای بدخیم ، سرطان های بافت همبند ، تومورهای مغز و نخاع ، سرطان پستان و همچنین در تشخیص سرطان های ریه ، پوست ، مری ، دهانه رحم و روده بزرگ استفاده کرد.

عقرب دم یباه دوریه یکی از خطرناک ترین عقرب های ایران است که چهره ای سخت دارد ، در میان سنگ ها و بقایای گیاهی زندگی می کند و می تواند از همه سطوح به جز شیشه بالا برود. این نوع موجود موش و مارمولک را می کشد و از مایعات بدن تغذیه می کند. اگر فردی گزیده شود ، فرد دچار اختلال در سیستم عصبی است و همچنین قلب او را تحت تأثیر قرار می دهد. عقرب سیاه ، گونه کمیاب عقرب یا گوزن دم بلند ، این روزها به دلیل بازار داغ ، خریداران و فروشندگان زیادی را در هرات جذب کرده است.

این گونه عقرب گونه ای انتهایی از خانواده عنکبوت است که دارای یک سم کشنده و 8 پا است. با کمی جستجو در صفحات مجازی فیس بوک در هرات ، با خریداران و فروشندگان عقرب سیاه روبرو می شویم.

بسیاری از این فروشندگان و خریداران به سختی می توانند هویت خود را فاش کنند. برخی می گویند که در پس خرید Black Scorpion یک شبکه عربی گسترده و غنی قرار دارد. طبق گفته خریداران و فروشندگان ، این شبکه هزینه های سرسام آوری برای خرید Black Scorpion متحمل می شود. خریداران ادعا می كنند كه عقربهای خریداری شده غیرقانونی به صورت قاچاق به ایران ، پاكستان ، عربستان سعودی و حتی كشورهای اروپایی وارد می شوند ، به عنوان سم عقرب استفاده می شوند یا در بازار سیاه جهانی فروخته می شوند.

پخش زهر عقرب دم سیاه به صورت مستقیم

پخش زهر عقرب دم سیاه به صورت مستقیم مطالعات علمی نشان داده است که سم عقرب سیاه برای درمان بیماری های مرتبط با سرطان و بیماری های بیشمار دیگر دارای خواص دارویی است. از این رو پخش زهر عقرب دم سیاه به صورت مستقیم توسط شرکت ما به سراسر کشور و حتی به کشورهای دیگر آسیایی و اروپایی انجام می گردد به طوری که این نوع زهر توانسته در کوتاه ترین زمان ممکن جای خود را در بازارهای جهانی باز کند. از این رو جهت اطلاعات بیشتر درباره قیمت نهایی این محصول و نحوه صادرات آن می توانید به وب سایت رسمی ما مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما