فروشنده زهر عقرب کوچک

در میان تمام حشرات و بندپایان، عقرب ترسناکترین ذهنیت را در بین همه کشورها دارد که دلیل آن هم جثه، شکل ظاهر و نیش زهرآگین آن است.
تا کنون بیش از 2000 گونه مختلف از این جاندار در سرتاسر دنیا شناخته شده است که از میان آن‌ها زهر عقرب کوچک مرگ‌آور تر است.
برای آشنایی بیشتر با این بندپای پر سود تا انتها همراه ما باشید.

فروشنده زهر عقرب کوچک

خصوصیات زهر عقرب کوچک

خصوصیات زهر عقرب کوچک عقرب‌ها یا معادل فاسی آن کژدم عموما در مناطق گرم و خشک زندگی میکنند، اما تعدادی از گونه های آن‌ها در مناطق مرطوب نیز دیده شده اند که اثر زهر آن‌ها کمتر از مناطق خشک است با این وجود تمامی آن ها نیش می‌زنند ولی تنها حدود 25 گونه هستند که سم آن‌ها قادر به کشتن انسان است.
بطور معمول هر چقد جثه و اندازه عقرب کوچکتر باشد شدت اثر زهر آن بیشتر است که از خصوصیات زهر عقرب کوچک در درمان بیماری های مختلفی استفاده می‌شود از جمله:

  • دارو های ضدسرطانی
  • ساخت آنتی بیوتیک
  • درمان درد‌های روماتیسم مفصلی (آرتریت روماتوئید)
  • ایدز و MS
  • بیماری‌های التهاب روده و بیماری اسکلروز

این زهر دارای مواد پروتئینی مختلفی برای درمان بیماری هاست که امروزه بسیاری از کشور‌های پیشرفته مزارع پرورش این گونه از عقرب‌ها را راه اندازی کرده‌اند.
سم عقرب‌ها بصورت کلی برای انسان ها مرگ‌آور نیست اما می‌تواند درد شدید در بدن فرد گزیده شده بوجود بیاورد که بعد از گذشت چند ساعت برطرف می‌شود.
توصیه می‌شود که کودکان و افراد میانسال در مقابل عقرب گزیدگی بیشتر مراقب باشند.

لیست قیمت زهر عقرب کوچک

لیست قیمت زهر عقرب کوچک عقرب ها دارای عمری به نسبت طولانی در بین تمام بندپایان دارند که در شرایط کنترل شده میتوانند تا 25 سال زنده باشند که این سن طولانی باعث شده تا بسیاری از افراد برای پرورش و تهیه سم آن‌ها اقدام کنند.
قیمت زهر عقرب کوچک بقدری بالاست که بعنوان گرانترین مایع جهان شناخته می‌شود که همین امر باعث افزایش قاچاق این جانور در بعضی از کشورها شده ست اما در سال‌های اخیر به دلیل افزایش اهمیت این موجود در کنترل اکوسیستم های مناطق گرم و خشک، روند پرورش آن در مزارع صنعتی بیشتر شده است تا از کاهش آن در محیط طبیعی جلوگیری شود.
بدلیل محدودیت در تولیدکنندگان این زهر، برای تهیه آن نیاز است تا از مراکز مطمئن خریداری شود که با جستجو در وبسایت هایی که اقدام به فروش آن می‌کنند می‌توان لیست قیمت و همین طور مشاوره با کارشناسان آن‌ها به خریدی مطمئن رسید.
این محصول به دلیل ارزش افزوده‌‌ بالایی که دارد و گرم آن چند صد میلیون تومان ارزش گذاری شده است، بسیاری از تولیدکنندگانش را برای صادرات و فروش به کشور های مختلف ترغیب میکند که برای خرید بصرفه آن پیشنهاد می‌شود بصورت عمده سفارش داده شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما