فروشنده زهر عقرب غیر حفار آندروکتوس کراسیکودا

عقرب از جمله موجودات بسیار خطرناک برای انسان ها می باشد .عقرب ها بیشتر در مناطق گرم و خشک زندگی می‌کنند و در نواحی که دارای شکاف در بین سنگ ها است، یافت می شوند. دومین عقربی که در ایران شناخته شده و بسیار خطرناک است ،عقرب آندروکتوس کراسیکودا می باشد .البته زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا بسیار مفید است و می توان در دارو سازی از آن بهره برد.

فروشنده زهر عقرب غیر حفار آندروکتوس کراسیکودا

مشخصات زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا

مشخصات زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا

مشخصات زهر عقرب آندروکتوس همانند سایر عقرب ها می باشد. مایعی که از زهر آن تهیه می‌شود به رنگ شفاف و بدون رنگ است .در هر دفعه که می خواهید از این عقرب زهرش تهیه کنید، بیشتر از دو میل نمی توانید از آن زهر بگیرید.

زهر این عقرب بسیار کشنده می باشد و در هنگام گزش برای انسان ها موجب تورم و درد شدید می شود. بلافاصله بعد از ورود زهر به بدن گلبول های قرمز خون منعقد می‌شود و باعث می‌شود تا فرد دچار بی‌حالی و لرزش شود .

استفاده کردن از زهر عقرب در درمان بیماری‌ها کمک می کند.از زهر عقرب آندروکتوس در تهیه داروهایی برای سرطان و ام اس استفاده می شود .

همچنین برای از بین بردن تومورهای بدخیم و خوش خیم می توان از زهر این نوع عقرب استفاده کرد. سم این عقرب علاوه بر پزشکی در صنعت کشاورزی کاربرد دارد و بسیار مفید و موثر می‌باشد.

قیمت زهر عقرب به چند دلیل بسیار گران می باشد .در ابتدا گرفتن عقرب مشکل است و باعث می‌شود تا فرد با خطر گزیدگی عقرب مواجه شود .در وهله دوم گرفتن زهر عقرب روند طولانی است.

اگر زهر عقرب را بگیرید دوباره ۴۰ روز طول می کشد تا دوباره کیسه زهر در عقرب پر شود و همین مدت زمان باعث می شود تا شما نتوانید به یک باره زهر عقرب را بگیرید.

باید در چندین نوبت اقدام به گرفتن زهر عقرب کنید. البته در هنگام خرید زهر عقرب باید به این نکته توجه کنید که زهر شفاف و بدون ناخالصی باشد.زهر عقرب در بسته بندی های پلمپ به بازار ارائه می شود تا به کسی آسیبی وارد نشود.

خرید زهر عقرب غیر حفار آندروکتوس کراسیکودا

خرید زهر عقرب غیر حفار آندروکتوس کراسیکودا

خرید زهر عقرب غیر حفار از طریق شرکت هایی که به تولید این محصول اقدام می‌کنند، انجام می‌گیرد.البته در چند سال اخیر شکار عقرب به دلیل وجود مایع و زهر آن بیشتر انجام می‌شود و عقرب ها در حال نابودی هستند.

هرچند که برخی از افراد نیز برای تهیه زهر عقرب آنها را پرورش می دهند . درهرصورت تهیه زهر عقرب فرایندی بسیار طولانی و پر خطر است .به همین دلیل زهر عقرب از جمله مایع های بسیار گران قیمت در جهان می باشد، که هر یک میلی آن بسیار گران می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما