فروشنده انواع زهر عقرب گاردیوم

عقرب گاردیوم بیشتر در منطقه خوزستان دیده می شود زهر عقرب گاردیوم هرسال تعداد زیادی را مصدوم و گاهی منجر به مرگ فرد می شود افراد زیادی هستند که به پرورش این نوع عقرب مشغول می باشند.

آن ها زهر این عقرب را به صورت خشک شده و در بسته بندی های کوچک در داخل و خارج از کشور به فروش می رسانند و هر ساله از این طریق هزینه های هنگفتی را بدست می آورند.

فروشنده انواع زهر عقرب گاردیوم

مزیت های قابل توجه زهر عقرب زرد

مزیت های قابل توجه زهر عقرب زرد عقرب ها جانورانی از نوع بند پایان می باشند این جانوران در روز در گوشه و کنارها در شکاف های دیوارها هستند و در شب فعالیت غذایی خود را شروع می کنند زهر عقرب زرد باعث از کار افتادن کلیه ها می شود و در کودکان بیشتر موجب مرگ و میر می شود .

عقرب زرد به رنگ زرد می باشد و اندازه بسیار کوچکی دارد جای گزش این عقرب مثل جایی که سوخته باشد می شود و باعث تخریب بافت پوستی بدن می شود عقرب زرد در استان های یزد ،اصفهان ،کرمان و.. دیگر دیده می شود زهر عقرب هر چند باعث مرگ می شود ولی مزیت های درمانی دارد و برای بسیاری از بیماری ها مفید می باشد خیلی از انسان ها توسط زهر این جانور دوباره از مرگ نجات پیدا کرده اند.

از جمله خواص زهر عقرب می توان :

1- مسکن درد است و دارویی برای درمان لوپوس است .

2- یک آفت کش قوی در کشاورزی به حساب می آید این سم برای تمامی آفت گیاه مناسب می باشد .

3- دارویی برای درمان آرتروز و سرطان می باشد.

4- پاکسازی تومور با تزریق دوز مشخصی از این زهر توسط پزشکان جای تومور در بدن مشخص و درمان می شود .

5-جلوگیری و درمان بیماری مالاریا کمک می کند .

نکات کلیدی در انتخاب زهر عقرب خالص

نکات کلیدی در انتخاب زهر عقرب خالص چند گونه از عقرب ها هستند که دارای زهری پر فایده می باشند که افراد زیادی به پرورش آن مشغول می باشند برای گرفتن زهر عقرب به دو روش انجام می شود :

1- به صورت شوک الکتریکی که به ود طرف عقرب دستگاه شوک را وصل می کنند در مرحله ی اول سمی شفاف از آن خارج می شود که به آن زهر عقرب خالص می گویند و اگر این کار را ادامه دهند آن سم رو به کدری می رود که دیگر آن خالصی اول را ندارد این سم را در دستگاه های مخصوص خالص می کنند .

2- روش دیگر زهر گیری چون زهر عقرب در دم آن حیوان قرار دارد ودر بند آخر آن ذخیره است بند آخر را قطع می کنند ودر دستگاه های خشک کن خوب خشک کرده سپس آن را آسیاب می کنند و هنگام اسفاده از زهر ،آن را در آب مقطر قرار داده وسم آن را جدا می کنند .

زهر عقرب خالص در روش شوک بدست می آید خلاصه به هر روشی که زهر عقرب گرفته شود باید آن را در مای مخصوص فریز کرد که تا دو سه ماه فاسد نمی شود ولی بعد از دو سه ماه خاصیت خودش را از دست می دهد و یا آن را خشک کرد و در جایی تاریک و خنک نگهداری کنند چون سم تولید شده ابتدا تا پنج دقیقه خاصیت خود را از دست نمی دهد باید یا آن را فریز و یا خشک کرد وگر نه فاسد می شود .

مراکز خرید زهر عقرب گاردیوم

مراکز خرید زهر عقرب گاردیوم عقرب گاردیوم یکی از کشنده ترین عقرب های جهان به شمار می آید افرادی که خواسته باشند به پرورش این نوع عقرب بپردازند باید دارای تخصص باشند چون بدون تخصص به مشکل برخورد خواهند کرد این عقرب بیشتر در نواحی خوزستان دیده می شود رنگ این عقرب توسی مایل به کرم می باشد در صورت گزیدگی با این عقرب تا پنج دقیه می توانند سرم ضد سم این عقرب را بزنند وگر نه ممکن است فلج شوند.

خرید زهر عقرب بهتر است از مراکزی که به صورت معتبر به پرورش عقرب مشغول هستند تهیه شود زهر عقرب را می توان گران ترین مایع جهان دانست قیمت زهر عقرب بستگی به نوع عقرب دارد برای تهیه زهر عقرب چون گران است آن ها را در بسته بندی های کوچک تر قرار می دهند تا تمامی افراد جامعه توان خرید آن را داشته باشند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما