عرضه انواع زهر عقرب صادراتی

بازار فروش زهر عقرب صادراتی بسیار پر رونق بوده چرا که این محصول دارای ارزش ها و خاصیت های فراوانی است کشور ایران یکی از صادر کنندهای زهر عقرب به جهان است چرا که ایران داری عقرب های فراوان و خطرناک است و زهر این عقرب ها به کشورهای دیگر نیز صادر میشود.

زهر عقرب علاوه بر اینکه بسیار گران قیمت است خاصیت دارویی نیز دارد به همین دلیل است که این زهر در کشور ها صادر میشود.

عرضه انواع زهر عقرب صادراتی

آشنایی با کاربردهای زهر عقرب

آشنایی با کاربردهای زهر عقرب زهر عقرب باکیفیت ترین زهری است که در درمان بیمارها کمک به بهبود مریض میکند.

زهر عقرب شفاف به عنوان مسکن دردبه کار میرود و بر اساس مطالعه ای که در سایت ها و رسانه ها منتشر شده در سال ۲۰۱۳ که در مورد سم عقرب هاست مشخص شد که میتوان از سم عقرب به عنوان یک مسکن در بدن انسان استفاده کرد.

1_سم عقرب برای جلوگیری ازشکست پیوندسیاهرگی است که در سم عقرب سمی به نام مارگوتوکسین وجود دارد سم عقرب مارگاروکسین می تواند برای جلوگیری از شکست در روند پیوند سیاهرگ به تیم پزشکی کمک کند.

2_سم عقرب ، دارویی برای آرتروز روماتیس هم به کار میرود که بسیار مفیداست سم عقرب در درمان بیماری آرتروز رماتیسمیبا سرطان استخوان کار می کند. بنابراین بیماری آرتروز روماتیسمی می تواند به طور طبیعی به وسیله ی سم عقرب بهبود یابد.

3_سم عقرب دارویی برای درمان لوپوس است بیماری مرتبط با پادتن هاست پادتن ها باید با بیماری های خارجی حمله کنند و درنتیجه بدن سالم بماند، با این حال در بیماران لوپوس، پادتن ها به خود حمله می کنند، این خطا به برخی از اشکال عضو لوپوس حمله می کند برای درمان آن، معمولا بیماران باید به طور منظم دارو استفاده کنند و کمی با یک پزشک کنترل می شود با این حال، امروزه سم عقرب نیز می تواند به عنوان یک دارو لوپوس مورد استفاده قرار گیرد که بسیار این دارو در درمان بیماری ها موثر میباشد.

4_همچنین سم عقرب برای جلوگیری ازشکست بای پس قلبی نیز مصرف میشود که مقصود از بای پس قلبی، عمل جراحی برای افزایش جریان خون به قلب می باشد که محققان انگلستان تحقیق کردند که سم عقرب می تواند از شکست بای پس قلبی نیز جلوگیری کند زیرا در انجام بای پس قلبی ممکن است شکست رخ بدهد.

چرا زهر عقرب را می گیرند؟

چرا زهر عقرب را می گیرند؟ شاید برای شماهم سوال باشد که اصلا به چه دلیل زهر عقرب را میگیرند چرا که این زهر از هر قرص و دارویی دیگری سریع تر عمل میکند.

زهر عقرب داروی اثربخشی در زمینه پزشکی و درمان بیماری ها به شمار می رود به همین دلیل تولید و فروش زهر عقرب به روش مناسبی برای تولید ثروت و کسب درآمد برای برخی افراد تبدیل شده است با توجه خواص سم عقربها هر گالن زهر عقرب ۳۹ میلیون دلار قیمت دارد و از این روی زهر عقرب در زمره گرانترین مایعات دنیا قرار می گیرد.

زهر عقرب پرورشی برای درمان بیماری های اتوایمیون (بیماری هایی که ناشی از کارکرد نادرست سیستم ایمنی بدن است) نظیر ام اس، لوپوس، بیماری کورن، پسوروزیازیس و روماتیسم مفصلی (آرتریت روماتوئید)، کولیت زخم‌دار، بیماری التهاب روده بزرگ، سیروز صفراوی، دیابت نوع ۱ و ۲ و بعضی دیگر مورد توجه قرار گرفته است.

همچنین از سم عقرب میتوان بر علیه انواع تومورهای بدخیم، سرطان بافت هم بند، تومورهای مغزی و نخاعی، سرطان پستان و همچنین در تشخیص سرطان های ریه، پوست، مری، گردن رحم و کولون استفاده نمود کاربرد دیگر آن در پزشکی در اختلالات انعقادی، پرفشاری خون، بیماری های عروقی مغزی و به عنوان آنتی بیوتیک بر علیه قارچ ها، باکتری ها، انگل ها و ویروس ها است.

مرکز توزیع زهر عقرب صادراتی

مرکز توزیع زهر عقرب صادراتی پخش کلی زهر عقرب دوریه پخش زهر عقرب توسط فروشندگان آن صورت می گیرد، شاید برایتان این سوال پیش آید که اگر نیاز به زهر عقرب داشته باشیم از کجا خریداری کنیم؟ برای خرید زهر عقرب دوریه می توانید غیر حضوری نیز این کار را انجام دهید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما