صادر کنندگان زهر عقرب دوریه

صادرات بزرگ ترین راه برای فروش بالای زهر عقرب دوریه می باشد زیرا در صادرات شرکت های تولیدی با دیگر شرکت های تولید کننده این محصول وارد رقابت شده و تولید ها را مجبور می کنند تا کیفیت های خود را روز به روز افزایش دهند و قیمت های خود را متناسب با ستاد های نظارتی داخل و خارج از کشور ارائه کنند.

صادر کنندگان زهر عقرب دوریه

مزیت های خاص زهر عقرب خالص

مزیت های خاص زهر عقرب خالص مطالعات آزمایشگاهی نشان داده است که زهر این کژدم موجب نکروز و زخم در پوست حیوانات و انسان ها می گردد، درمان کژدم زدگی در افراد مختلف با توجه به خصوصیات فردی و ژنتیکی تا حدی متفاوت است و ممکن است به تعداد بیماران ، روش های درمانی مختلف وجود داشته باشد ، البته درمان در گروههای سنی ، جنسی، وزنی و گزش یک گونه مشخص به هم نزدیک است.

در هر صورت اصولی در آن حاکم است که بایستی مورد توجه قرار گیرد . برخورد پزشکان با تجربه و متخصص با موارد متعدد و فراوان کژدم زدگان بدحال سبب می شود که با توجه به شرایط بیمار پروتکل درمانی ویژه ای در نظر بگیرند . زهر این نوع عقرب ایرانی می‌تواند یک انسان بالغ را به راحتی از پا در بیاورد، در حالی که زهر سایر عقرب‌ ها، فقط عوارض جانبی بر جای میگذارند و باعث مرگ و میر افراد نمی شوند، همچنین سم این عقرب می تواند گلبول های قرمز خون را تخریب کند و باعث مرگ فرد مورد حمله، گردد، در مناطق جنوبی ایران این عقرب را به عقرب مرگ نیز می شناسند.

بارز ترین ویژگی های زهر عقرب دم سیاه

بارز ترین ویژگی های زهر عقرب دم سیاه زهر عقرب دم سیاه، دارای مواد بسیار ارزشمند و مفیدی مانند مارگوتوکسین است که به بهبود پیوند سیاهرگ کمک می کند و پزشکان از آن بهره ی زیادی می برند. اشخاصی که به بیماری های مفاصل مانند آرتروز و روماتیسم مبتلا هستند می توانند به صورت طبیعی از طریق سم عقرب بیماری خود را درمان کنند. این سم همچنین در بهبود سرطان استخوان نقش بسیار خاصي دارد و همچنین نیاز به شیمی درمانی را کاهش می‌ دهد؛ لوپوس از بیماری های خود ایمنی بسیار شایع به شمار می‌ رود که امروزه بسیاری از افراد به آن دچار شده اند وزهر عقرب شفاف مانند یک پادتن برای این بیماری عمل می کند،

باید به صورت منظم و مرتب به استفاده ی این سم پرداخت و البته لازم است زیر نظر پزشک متخصص قرار گرفت.ارزش اقتصادی بسیار زیادی که انواع زهر این عقرب ها دارند و همچنین استفاده های جالب ازاین نوع ماده کشنده در تهیه بسیاری از داروهای کم یاب و خاص،همه وهمه ،دست به دست هم دادند تااین ماده را شگفت انگیز و گرانبها جلوه دهند. زهر مایع عقرب محصولی باارزش و مفید است،

در تولید محصولات دارویی،حتی دارویی کم یاب کاربرد داشته و جهت درمان بسیاری از بیماری های سخت مورد استفاده قرار می گیرد. نکته بسیار جالبی که در مورد این ماده وجود دارد و لازم به ذکر است که همه بدانند این است که زهر مایع عقرب به عنوان گران قیمت ترین مایع در جهان شناخته شده است و هر گرم از آن قیمت های بسیار نجومی در حد چند میلیاردی را به خود اختصاص داده است. در مورد استفاده از انواع زهر نیش عقرب در تولید داروهای مختلف باید به عرض برسانم این محصول گرانبها و خاص در جهت تولید داروهای لازم برای مهار و درمان بیماری هایی همچون سرطان و نیز برای ساختن داروهایی که مورد استفاده برای بیماری های مربوط به قلب، افسردگی و علی الخصوص بیماری آلزایمر،برای مثال شاتل دراگ،کاربرد بسیار مهمی را دارد و نقش اساسی ایفا میکند.

توزیع کننده زهر عقرب دوریه

توزیع کننده زهر عقرب دوریه شرکت های توزیع زهر عقرب برای این که بتوانند محصولات تولیدی خود را به مقدار بسیار زیادی به فروش برسانند باید محصولات خود را به گونه ای در بازارهای فروش توزیع کنند که خریداران بتوانند به راحتی و با پرداخت هزینه ای بسیار محدود محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. توزیع اگر به صورت عمده باشد می تواند کمک بسیار زیادی کند تا خریداران بتوانند کالای دلخواه خود را بدون واسطه و بسیار ارزان خریداری کنند.

عرضه عمده و فروش عمده زهر عقرب خالص باعث می شود واسطه های که در افزایش قیمت این محصول بسیار تاثیر گذار می باشند با هزینه های اضافی که بر محصول تحمیل می کنند حذف شده و شرکت های تولیدی بتوانند مستقیم محصولات را از تولیدی ها بدون واسطه به دست خریداران عرضه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما