صادر کننده زهر عقرب شفاف

زهر عقرب شفاف دارای شفافیت و بی رنگی خاصی است که خاصیت قلیایی تا خنثی را دارد و در حقیقت از نوعی پروتئین ساخته شده.

ونیز از عناصری مانند کربن هیدروژن قضات ساخته شده ظهر دارای پروتئینی از قبیل توکسین و آنزیم است ۱۵۰ هزار عدد عقرب لازم است تا به طور متوسط ۲۵ گرم سم خشک عقرب تولید گردد.

که قیمت آن در بازارهای جهانی به طور متوسط ۷۰ میلیون تومان می باشد تولید کننده سم کربن گوگرد ایزوژن می باشد.

سم برای درمان بیماریهای اتو ایمیون بیماری که ناشی از عملکرد نادرست سیستم دفاعی بدن نظیر ام اس لوپوس و روماتیسم مفصلی میباشد .

همچنین زهرعقرب پرورشی میتواند در تشخیص بیماری های سرطان ریه پوست مری کلون استفاده شود و کاربرد آن در پزشکی در پرفشاری خون بیماری های عروقی و مغزی و غیره است.

تنها کشوری که در خاورمیانه در تولید سرم عقرب زدگی است ایران می باشد.

صادر کننده زهر عقرب شفاف

آشنایی با انواع زهر عقرب پرورشی

آشنایی با انواع زهر عقرب پرورشی ۲۰۰گونه عقرب در دنیا وجود دارد که حدود ۲۰ مورد آن کشنده است در ایران نیز سه‌مورد عقرب خطرناک گزارش شده است.

که عبارتند از همین سکورپیوس لپتوروس رنگ زرداست در نواحی جنوبی و جنوب غربی کشور ایران می زیست گادیم به عنوان نامی است.

که در خوزستان شناخته می شودکمپسوبوتوس ماتهنیزنی رنگ عقرب زرد یا آجری است و در نواحی جنوبی خصوصاً در شهر خوزستان یافت می شود .

زهر آن به گونه ای است که قادر است تا تمام گلبول‌های قرمز خون را به نابودی بکشانداندرکتونوس این عقرب بزرگ دارای جسمی بزرگتر از دو نوع قبل است .

که به رنگ سیاه یا قهوه ای سوخته می باشد که در سراسر نقاط ایران یافت می شود.

باید توجه شود که معرفی این چند گونه به معنای این نیست که دیگر گونه‌های عقرب خطرناک و کشنده نیز نوع دیگر عقرب غیره فارس آج است.

این عقرب ۱۰۰ تا ۱۳۰ میلی متر است از خانواده‌های غیر حفار محسوب می شود نرها غالباً در بخش تحتانی نازک تر هستند.

و بدنی بزرگتر از ماده ها را دارند و چنگال هایشان طول یکسان داردتعداد زیادی زهر عقرب پرورشی در ایران تولید میشود .

نکات مهم در انتخاب زهر مایع عقرب

نکات مهم در انتخاب زهر مایع عقرب نکات در انتخاب زهر مایع عقرب می‌توان به مرغوب بودن این محصول اشاره کرد چرا که بسیار زیاد است.

و موارد مشابه که دارای ارزش دارویی بسیار پایینی هستند و چنانچه با تبحر خاص این محصول انتخاب نشود چه بسا موجب مشکل هایی که قابل جبران نیست.

شود وب سایت ما یکی از معتبرترین معرفت در انتخاب زهر مایع غرب میباشد سابقه بسیار طولانی در این صنعت به عنوان سرآمد در سراسر کشور و خارج می باشد.

همچنین علت وجود سایت هایی که با تبلیغ اجناس فیک انتخاب این محصول را بسیار سخت کرده اند زهر های مختلف در عقرب ها دارای اجزای مختلفی است.

که خاصیت های متغیری دارد برخی از جزوه های سمی این حشرات برای بسیاری از بیماری ها مفید بوده و همواره در صدر خرید و فروش های اقتصادی قرار گرفت.

مراکز فروش زهر عقرب شفاف

مراکز فروش زهر عقرب شفاف مراکز خرید بسیار زیادی مشغول به فروش زهر عقرب هستند و آن را در بازارهای جهانی به فروش می رسانند

عده زیادی نیز این کالا را در صنعت غیر از داروسازی به کار می‌برند و مصرف آن منحصر در داروسازی نیست .

امروزه بیشتر از گذشته به خواص بسیار زیاد زهر عقرب پی برده‌اند و این حشرات را بیشتر در شهرهای جنوبی مانند کرمان سیستان و بلوچستان و غیره یافت می شود.

و به عنوان یک کسب و کار استفاده می شوند قیمت هر گرم زهره عقرب بین ۷۰ تا ۸۰ میلیون تومان است .

پرورش عقرب در ایران بالاخص در مناطق خشک و بی آب و علف به دلیل خوب بودن شرایط به یکی از شغلهای تبدیل شده است و هر گرم زهر عقرب به تناسب غلظت آن خریداری می شود .

لازم به ذکر است پرورش عقرب ایرانی شایدبه نظر مردم کار عجیبی بیاید اما با این حال در سراسر کشور و کشورهای دیگر از آن به عنوان یک شغل استفاده می‌کنند.

وب سایت مابه عنوان یکی از مهم‌ترین معرفین زهر عقرب ها در عرصه این کار خطیر قرار داده و به معرفی مهم ترین تولیدی های زهر مردم را از گمراهی و بی اطلاعی خارج می‌کند .

اعتماد اعتماد شما بزرگترین سرمایه ماست

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما