صادرات کلی زهر مایع عقرب

کشور ما به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و شرایط آب و هوایی مساعدی که در جنوب کشور دارد، بهترین زهر عقرب ها را جهت کاربرد های پزشکی برای انواع داروی بیماری های صعب العلاج تولید می کند. از این رو زهر مایع عقرب در بسته بندی های مختلف و در بهترین دستگاه های مخصوص با دمای مناسب به کشورهای متقاضی صادر می شود که صادرات آن به ارزآوری کشور کمک کرده و در نتیجه منجر به دیده شدن محصولات ایرانی در بازارهای بین المللی می شود.

صادرات کلی زهر مایع عقرب

درباره ویژگی های زهر عقرب خالص

درباره ویژگی های زهر عقرب خالص در کشور ما گونه های مختلفی از عقرب رشد می کند که تنها زهر پنج گونه از آنها برای مصارف پزشکی کاربرد دارد که از گونه های زهر عقرب سیاه و زرد است و زهر های کشنده دارد و کاربرد و مصارف پزشکی آن بسیار گسترده می باشد.

دانستن ویژگی‌ های زهر عقرب خالص کمک می کند در هنگام خرید این محصول آن را به راحتی تشخیص دهید و نمونه‌ های اصل را خریداری کنید. همانطور که از نامش مشخص است، این محصول خالص بود و مستقیماً از گونه های برتر عقرب استخراج می شود که در صورت داشتن هرگونه ناخالصی به‌ دلیل شفاف و روان بودن، به راحتی مشخص می شود. زهر عقرب خالص فاقد هر نوع ماده اضافه بوده و رنگی سفید مایل به زرد دارد.

در واقع این زهر نوعی پروتئین با ساختار پیچیده است که غلظت بالایی دارد و به درمان بیماری ها کمک می کند. شکل ظاهری این از زهر به صورت مایع و پودری است. زهر مایع همانطور که گفتیم خالص، شفاف، رنگ روشن، بدون ناخالصی داشته و نمونه‌های پودری آن هم سفید رنگ و حالت کریستالی دارد که هیچ نوع ترکیبی وارد آن نشده و نتوانست خلوص آن را از بین ببرد.

مزیت های خاص زهر عقرب زرد

مزیت های خاص زهر عقرب زرد تقریباً بیش از ۱۰ سال است که در کشور ما پرورش عقرب به خصوص عقرب زرد انجام می شود. عقرب زردی که از کشنده ترین عقرب ها شناخته شده که زهر آن خواص دارویی درمانی و فوق العاده زیادی دارند. استفاده از این زهر مزیت‌های خاصی دارد که می‌توان به تولید دارو اشاره کرد.

این زهر با منشاء حیوانی که دارد، برای درمان بیماری‌های همچون تومورهای سرطانی به کار رفته است که باعث می‌ شود فرد داروهای شیمیایی را کمتر استفاده کرده و اینگونه عوارض شیمی درمانی را کاهش دهد. یکی از بیماری هایی که تا به حال دارویی برای آن کشف نشده، بیماری سل است که یک بیماری شناخته شده است و با استفاده از زهر عقرب زرد می‌ توان این بیماری را ریشه‌کن کرد.

با توجه به این که زهر عقرب در مصارف دارویی و پزشکی کاربرد زیادی دارد، پزشکان می توانند با استفاده از این زهر عقرب ها روی بافت‌های آسیب‌دیده بیمار تاثیر گذاشته و آلودگی های درون بدن را از بین برد و اینگونه در درمان بیماری‌های سل، سرطان، بیماری‌های همچون لوپوس و ام اس تاثیر گذار بود.

زهر عقرب در حالت عادی یعنی اگر عقرب فردی را نیش بزنند، آن را می کشد زیرا به سرعت گلبول های قرمز خون را از بین برده و به بافت های درون بدن آسیب می رساند و منجر به مرگ آن می‌شود که این محصولات با تحقیقاتی که انجام شده در آزمایشگاه ها تحت نظر پزشکان بر بیماران به بیماران تزریق شده و این گونه به روند بهبود و درمان آنها کمک می‌کند.

زهر عقرب به عنوان یک مسکن برای درد های بسیار زیاد استفاده می شود، درد هایی که منجر به مرگ انسان می گردد. همچنین به دلیل اینکه زهر عقرب ریسک پس زدن اعضای بدن در هنگام پیوند را کاهش می‌ دهد، در جراحی پیوند قلب و سایر اعضای بدن استفاده می شود. البته بیشترین کاربرد آن در افراد مبتلا به سابقه بیماری های قلبی است.

با توجه به اینکه زهر عقرب از حیوان به دست می‌ آید با محیط‌ زیست سازگارتر است و به آن آسیب نمی رساند بنابراین بسیاری از کارخانجات در تولید آفت کش های طبیعی از زهر عقرب استفاده می کنند.

بیماری لوپوس بیماری است که پادتن ها به خود حمله می‌ کنند و در نتیجه برای اینکه بدن در حالت عادی باشد، پادتن ها به بیماری های خارجی حمله کند، فرد بیمار باید مداوم دارو استفاده کنند. مصرف زهر عقرب در بیماری لوپوس باعث می‌ شود که پادتن ها کار خود را به خوبی انجام دهند. از دیگر مزیت های زهر عقرب می توان به درمان آرتروز، روماتیسم یا سرطان استخوان تومور مغزی، بیماری مالاریا و غیره اشاره کرد.

آشنایی مختصر با زهر عقرب پرورشی

آشنایی مختصر با زهر عقرب پرورشی آشنایی مختصر با زهر عقرب پرورشی قبل از خرید کمک می کند با کسب اطلاعات دقیق تر این محصول را برای کاربردهای گوناگون خود تهیه کنید. با توجه به اینکه زهر عقرب ها در عین خطرناک بودن، زهر داروبی دارد، یک داروی موثر در درمان بسیاری از بیماری‌ها است.

طبق تحقیقاتی که انجام شده این ماده برای نجات حیات بسیاری از انسان ها نقش مهمی دارد و معمولاً تولید زهر عقرب در دو نوع روش انجام می‌شود که هر دوی آنها در آزمایشگاه ها تحت نظر کارشناسان و دانشمندان با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام می شود.

در بالا گفتیم که زهر عقرب یک مایع شفاف و بی رنگ است که پروتئینی بوده و زمانی که از عقرب به صورت مستقیم تولید می‌ شود، خالص بوده و در خود هیچ گونه ناخالصی ندارد همچنین به شکل پودر هم جهت استفاده در صنایع گوناگون به کار گرفته می شود.

خرید مستقیم زهر مایع عقرب

خرید مستقیم زهر مایع عقرب کشور ما در چند سال اخیر که در زمینه تولید زهر عقرب بسیار موفق شده، توانسته از این طریق به درآمدزایی قابل توجهی دست یابد و علاوه بر تامین نیاز داخل نیاز کشورهای خارجی را هم برطرف کرده و بخشی از آن را صادر می‌ کند. خریداران گرامی و تجار می‌ توانند خرید زهر عقرب را به صورت مستقیم از آزمایشگاه‌های تولید کننده انجام دهند. چنانچه قصد صادرات و خرید دارید براحتی می توانید از این طریق منجر به کاهش قیمت محصول شوید.

از طرفی خرید مستقیم و بی واسطه به دلیل حذف دلالان و واسطه ها کیفیت و اصل بودن کالا را افزایش داده و خیال مشتری را از بابت خرید یک محصول خالص مطمئن می کند که به این ترتیب می توانید از طریق تجارت این مایع خالص به سود بالایی دسترسی پیدا کنید و یا آن را برای تولید داروهای مختلف به کار بگیرید و در درمان بیماری ها نقش مهمی داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما