صادرات زهر عقرب گاردیوم 20 سی سی

مرکز صادرات زهر عقرب گاردیوم 20 سی سی با صادرات انبوه این محصول به کشور های همسایه و همجوار توانسته سهم بی‌ نظیری از معادله داده گستر زهر عقرب را به نام ایران ثبت کند. این مرکز در ایران یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز صادر کننده این محصول می باشد که به کشور های مختلف زهر عقرب را صادر می کند. این مرکز تولید و صادرات انواع زهر عقرب را از بهترین و کشند ترین عقرب ها تهیه و تولید می کند و به دلیل حذف واسطه ها بازار این مایع شفا بخش را با مناسبترین قیمت به دست خریداران می رساند.

صادرات زهر عقرب گاردیوم 20 سی سی

شاخصه های بارز زهر عقرب زرد

شاخصه های بارز زهر عقرب زرد یکی از جانوران هشت پا که دارای دمی بلند می باشد و زهری کشنده دارد عقرب زرد می باشد. این حیوان زهر خود را در دم دارد که برای شکار و محافظت از خود از آن استفاده می کند. این جانور غذای خود را از حشرات تامین می کند. این موجود هشت پا در طول روز در زیر سنگ ها و در شب به شکار حشرات برای تامین غذا می رود. زهر عقرب زرد در بعضی از موارد مورد فلج شکار می شود و در برخی دیگر باعث مرگ می شود.

بسیاری از افراد با مهار کردن سم کشنده این عقرب آن را در مصارف پزشکی استفاده می کنند که از قیمت بالایی نیز برخوردار است. از شاخصه های بارز زهر عقرب وجود پروتئین موجود در آن می باشد. این پروتئین بسیاری از درد های مفاصل را درمان می کند علاوه بر آن این سم بسیاری از افرادی که دچار فلج چند گانه شده اند را بهبود می بخشد.

از دیگر خواص این زهر می‌توان به درمان بیماری های روده نیز اشاره کرد. زهری که از دم عقرب به دست می آید بسیار گران قیمت می باشد. این اکسیر شفابخش یکی از گرانترین مایه های شفا بخش روی زمین می باشد که در تجارت رتبه اول را کسب کرده است. هم چنین کاربرد این مایع شفاف بخش در علم پزشکی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که در درمان بسیاری از بیماری‌ ها از جمله ام اس، سرطان کاربرد فراوانی دارد.

زهر مایع عقرب چه ویژگی هایی دارد؟

زهر مایع عقرب چه ویژگی هایی دارد؟ از ویژگی‌ های بارز زهر عقرب مایع می توان به درمان بسیاری از بیماری ها اشاره کرد. این بیماری ها عبارتند از بیماری سرطان که امروزه در جامعه ما شیوع پیدا کرده است. این مایع شفا بخش درمان کننده انواع سرطان ها می باشد. زهر عقرب خاصیت خود را حدود ۵ الی ۶ دقیقه حفظ می کند برای همین این محصول را در شرایط خاص و دمای مناسب منجمد می‌کنند. این مایع جمع شده پرخاصیت را بین ۲۰ تا ۳۰ روز می توانند نگهداری کنند.

هم چنین برای اینکه زهر عقرب را بیشتر مورد نگهداری قرار دهند زهر مایع عقرب را تبدیل به پودر می کنند که در مصارف پزشکی از اهمیت بالایی برخوردار است. بسیاری از افرادی که در زمینه گرفتن زهر عقرب تخصص دارند آن را با استفاده از ابزار مخصوص زهر گیری می کنند. علاوه بر موارد فوق این زهر در درمان تومور های بدخیم نقش بسزایی دارد و هم چنین این زهر باعث از بین بردن سلول‌ های سرطانی و درمان بیماری لوپوس نیز می شود.

خرید مستقیم زهر عقرب گاردیوم 20 سی سی

خرید مستقیم زهر عقرب گاردیوم 20 سی سی خرید زهر عقرب در بازار های تجاری به صورت گالن های 20 لیتری در قیمت بالا انجام می شود. فروشندگان زهر عقرب معمولاً محصولات خود را به روش‌ های مختلف به فروش می‌رسانند. برخی از فروشندگان فعال در این حوزه با بهره‌گیری از روش‌ های نوین فروش توانسته اند امکان خرید غیر حضوری را برای خریداران فراهم آورند. راه اندازی سایت های آنلاین موجب شده خریداران دیگر نگرانی از بابت عدم دسترسی به این محصولات را نداشته باشند، چرا که در هر نقطه از کشور بدون محدودیت زمانی قادر به سفارش عمده و جزئی زهر عقرب به این مراکز می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما