صادرات انواع زهر عقرب زرد

صادرات انواع زهر عقرب زرد توسط نمایندگی ها متعددی در سطح کشور انجام می گیرد. زهر عقرب زرد را به صورت پرورشی تولید می کنند عقرب زرد دارای گونه ها متعددی می باشد که یک مورد آن کژ دم نام دارد. عقرب زرد در مناطق کویری و گرمسیری زندگی می کند هر چه قدر خشکی منطقه بیشتر بوده باشد اثر گذاری زهر عقرب نیز بیشتر خواهد بود. عقرب زرد از خانواده عقرب ایرانی به شمار می آید این عقرب ها در مناطق مسکونی نیز در مناطق جنوبی ایران مشاهده شده اند. این عقرب اغلب حشرات موذی را شکار کرده و از آن تغذیه می کند.

صادرات انواع زهر عقرب زرد

3 نکته در مورد زهر عقرب زرد پرورشی

3 نکته در مورد زهر عقرب زرد پرورشی در مورد زهر مقرب زرد پرورشی باید به موارد زیر اشاره کرد:

  1. زهر عقرب زرد مایعی بی رنگ و شفاف می باشد این سم خاصیت قلیایی تا خنثی دارد. از نکات دیگر سم عقرب زرد می توان به این نکته اشاره کرد که این سم نوعی پروتئین به حساب می آید.
  2. در ترکیب سم عقرب زرد عناصر کربن، هیدروژن، ازت و گوگرد موجود می باشد.
  3. نکته دیگر زهر عقرب این است که زهر مربوطه گلبول های قرمز خون را نابود می کند. زهر عقرب زرد در محل گزش باعث تورم موضعی و درد زیاد می شود.
  4. کودکان و افراد سالمند در برابر این زهر آسیب پذیر هستند.
  5. زهر عقرب باعث واکنش عصبی نیز در فرد شده و سیستم عصبی را تحت تاثیر خود قرار می دهد. این زهر در صورت وارد شدن باعث به وجود آمدن تشنج و حالت تهوع در فرد می شود. علائم این زهر بعد از 48 ساعت فروکش می کند. از علائم دیگر زهر عقرب زرد می توان به آبریزش بینی و نداشتن تعادل در راه رفتن، درد شکم و ماهیچه ها و کاهش تنفس در فرد اشاره کرد.

امروزه از زهر عقرب زرد در داخل کشور برای تولید انواع دارو ها استفاده می کنند.

بازار فروش زهر عقرب زرد

بازار فروش زهر عقرب زرد بازار فروش زهر عقرب زرد توسط شرکت ها متعددی دایر شده است این شرکت های انواع زهر عقرب زرد را به مشتریان خود عرضه می دهند. علاقمندان زهر عقرب زرد را با روش ها متعددی می توانند سفارش دهند، یکی از این روش ها سفارش مستقیم بوده است که در این صورت زهر با قیمت مقرون به صرفه به دست مصرف کننده می رسد.

روش دیگر برای به دست آوردن زهر عقرب زرد خرید بدون واسطه می باشد در این روش نیز محصول با هزینه ارزان به دست مصرف کننده می رسد. مصرف کننده زهر را به روش عمده می تواند سفارش دهد در این روش نیز زهر با هزینه کارخانه تامین می شود. زهر عقرب پرورشی را به صورت فله ای نیز می توان سفارش داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما