صادرات انواع زهر عقرب امپراطور

صادرات انواع زهر عقرب امپراطور توسط توزیع کنندگان این زهر به اقصی نقاط ایران و کشور های دیگر انجام می شود که تا به امروز نیز با استقبال زیادی مواجه شده است زیرا تمامی زهر های صادر شده کیفیت بسیار بالایی در کنار قیمت مناسب خود داشته اند و به این دلیل می باشد که پرورش زهر عقرب گسترش زیادی یافته است به همین جهت محصولاتی که صادر می شود کیفیت و قیمت مناسبی دارند.

صادرات انواع زهر عقرب امپراطور

3 نکته مهم در مورد زهر مایع عقرب

3 نکته مهم در مورد زهر مایع عقرب در این قسمت قصد داریم سه نکته مهم در مورد زهر مایع عقرب را بررسی کنیم :

  1. رنگ : قطعا اولین چیزی که توجه ما را در هنگام مشاهده زهر جلب می کند رنگ آن می باشد رنگ های زهر ها بسته به نوع و گونه عقرب می باشد برای مثال عقرب هایی که جثه کوچکی دارند و معمولا بین زرد یا قهوه ای هستند رنگ زهر آن ها در بسیاری از مواقع شیری رنگ می باشد هر چند که استثنا در بین آن ها وجود دارد و گاها زهر های آن ها بدون رنگ و شفاف می باشند. در عقرب های سیاه معمولا زهر آنها در نود و نه درصد مواقع زهر آن ها بدون رنگ و شفاف می باشد این در حالی است که احتمال اینکه عقرب سیاه زهر با رنگ سفید و یا شیری رنگ از خود تولید کند نیز وجود دارد.
  2. بو : زهر مایع عقرب بدون بو می باشد و بوی خاصی ندارد هرچند که زهر از دم عقرب ها جمع آوری می شود این احتمال وجود دارد که بدن عقرب از خود بو ساطع کند که در زهر عقرب نیز ثاثیر بگذارد هرچند که احتمال بروز این اتفاق بسیار کم است مگر اینکه از عقرب در حال مرگ زهر گیری شود که این اتفاقی نادر است.
  3. بسته بندی : معمولا زهر های عقرب به صورت گرمی به فروش می رسند هر چند که می توان آن ها را در مقدار کمتری نیز خریداری کرد اما معمولا در شیشه های کوچک قوطی شکل قرار داده می شوند و به خریداران و آزمایشگاه ها تحویل داده می شود.

5 ویژگی مهم زهر عقرب پرورشی

5 ویژگی مهم زهر عقرب پرورشی امروز با گسترش پرورش عقرب در جهان و به ویژه در ایران رو به رو هستیم عقرب های پرورشی از ویژگی های منحصری برخوردار هستند که همین موضوع زهر آن ها از عقرب های صحرایی جدا می کند به همین دلیل قصد داریم در ادامه پنچ ویژگی مهم زهر عقرب پرورشی را بررسی کنیم :

  1. جمع آوری عقرب های زهر دار : در کل دویست نوع گونه عقرب در جهان وجود دارد که تنها بیست نوع آن ها دارای زهری خطرناک و کشنده هستند از این بیست نوع چهار گونه عقرب های زهر دار در استان های جنوبی کشور زندگی می کنند که می توانند در عرض چند ثانیه یک انسان بالغ را به کام مرگ بکشانند اما در عین حال باعث نجات جان افراد زیادی شده اند به همین دلیل پرورش دهندگان شروع به جمع آوری این عقرب ها می کنند تا بتوانند از زهر آن ها استفاده کنند همین مورد باعث می شود تا
  2. محل زندگی جهت پرورش : عقرب ها موجوداتی جان سخت هستند که می توانند خودشان را حتی در بدترین شرایط نیز وفق دهند اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این می باشد که عقرب ها شب فعال هستند پس باید محیط زندگی آن ها به گونه ای باشد تا در شب توانند فعالیت خود را انجام دهند این موضوع باعث رشد آنها می شود در نتیجه زهر های به مراتب با کیفیت تری تولید می کنند.
  3. زهر بچه عقرب پرورشی : همه ی جانداران در تولید مثل تلفاتی از خود به جای می گذارند اما این مورد در خصوص عقرب ها صدق نمی کند زیرا همانطور که گفته شد عقرب ها موجوداتی جان سخت می باشند و توانایی تولید مثل بسیار بالایی دارند. در پرورش عقرب زهر های بچه عقرب ها به سادگی گرفته می شود که به نوبه ی خود قوی می باشد همین مورد زهر عقرب پرورشی را متمایز می کند.
  4. کیفیت زهر : سه مورد بالا دلیل اصلی برای با کیفیت شدن زهر و قوی شدن آن می باشد چرا که در پرورش عقرب ها تمامی مواد مورد نیاز آنها فراهم می شود در صورتی که بعضی از عقرب هایی که در صحرا زندگی می کنند به دلیل اینکه تا چند روز غذایی پیدا نمی کنند قدرت زهر آن ها کاهش می باد اما پرورش دهندگان عقرب ها حشره و موجوداتی که عقرب برای تامین غذای خود استفاده می کند را فراهم می کنند که همین مورد باعث می شود نیاز بدن عقرب ها تامین شده و قدرت زهر آنها بالا تر برود.
  5. جمع آوری زهر عقرب : زهر عقرب ها معمولا با ابزار های مخصوص گرفته می شود همین باعث شده تا حتی یک قطره از آن ها هدر نرود

شاخصه های بارز زهر عقرب سیاه

شاخصه های بارز زهر عقرب سیاه عقرب سیاه یکی از خطرناک ترین عقرب های موجود در جهان می باشد چرا که زهر قدرتمندی داشته و در صورت احساس خطر می تواند از آن استفاده کند و از حمله بسیاری از موجوداتی که در صحرا وجود دارند جلوگیری کند.

زهر عقرب سیاه تلخ می باشد به همین دلیل در درمان بسیاری بیماری ها مانند ام اس، آرتروز، روماتیسم، بیماری های مفصلی، لوپوس نقش بسزایی را ایفا می کند و در ابتدا شروع به کنترل بیماری کرده سپس آن ها را درمان می کند. همچنین از زهر این عقرب برای مصارف کشاورزی مانند افت کشی استفاده می شود چرا که زهر عقرب سیاه شامل ترکیباتی می باشد که آفت های موجود بر روی گیاهان را از بین می برد و چون طبیعی است مانند دیگر سم های شیمیایی به گیاهان آسیب نمی رساند.

مراکز پخش زهر عقرب امپراطور

مراکز پخش زهر عقرب امپراطور با مشاهده تحقیقاتی که صورت گرفته دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که درون زهر عقرب امپراطور و دیگر زهر ها ماده ای وجود دارد که قابلیت تشخیص سلول های سرطانی را فراهم کرده و راهی برای درمان بسیاری از بیماری ها می باشد از این رو افراد زیادی مایل به خریداری زهر عقرب امپراطور هستند به همین دلیل مرکز پخش زهر عقرب با توزیع این محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب یکی از مراکز شناخته شده در کشور می باشد چرا که تمامی زهر های عرضه شده از این مرکز همگی کیفیت بالایی داشته و قیمت های مناسبی را برای زهر عقرب امپراطور در نظر گرفته است که همین باعث شده است نظرات بسیاری از خریداران به آن جلب شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما