شرکت عرضه عصاره زهر عقرب اصل

عقرب یا عقرب از خانواده بندپایان است و از راسته عنکبوت ها است. این حیوان کوچک دارای 8 پا است که از پاهای بلند خود برای پرسه زدن و یافتن غذا استفاده می کند. نیش این حیوان کوچک بسیار سمی و کشنده است. دم آن به حیوانات دیگر تزریق می شود. سم عقرب برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید است، به همین دلیل استفاده از سم آن و تولید عصاره زهر عقرب در طب جدید بسیار محبوب شده است.

شرکت عرضه عصاره زهر عقرب اصل

کاربرد سم عقرب در پزشکی

کاربرد سم عقرب در پزشکی

خصوصیات سموم عقرب خالص اکثر عقربها در بیابانها و آب و هوای گرم زندگی می کنند. با توجه به شرایط آب و هوایی کشور ما، خطرناک ترین گونه این حیوان در کشور ما زندگی می کند.

عقرب زرد ایرانی و عقرب دم پهن ایرانی نمونه هایی از خطرناکترین گونه ها هستند. عقرب هایی وجود دارند که در کشور ما زندگی می کنند. سم عقرب مایعی بی رنگ و شفاف است که بیشتر قلیایی است. گاهی سم عقرب نیز خنثی است. سم این حیوان سرشار از پروتئین، کربن، ازت و گوگرد است.

پروتئین های موجود در این سم حاوی پروتئین های مفید برای بدن هستند که به درمان بیماری های مفصلی کمک زیادی می کنند. این سم برای درمان بیماری هایی مانند روماتیسم بسیار مفید است. سم عقرب برای درمان التهاب دستگاه گوارش، به ویژه ورم معده نیز بسیار مفید است و به درمان این مشکلات در بدن کمک می کند.

همچنین از سم این حیوان برای درمان بیماری هایی مانند ام اس و سرطان استفاده می شود. سم این حیوان کوچک برای گونه های جانوری کوچک خطرناک تر است اما سم برخی از گونه های عقرب مانند عقرب زرد یا عقرب قاتل نیز برای یک انسان بالغ بسیار خطرناک است و حتی می تواند منجر به مرگ وی شود.

عقرب ها وقتی احساس خطر می کنند فرار می کنند اما وقتی به دام می افتند برای محافظت از خود گاز می گیرند. انواع زهر عقرب می تواند کشنده و خطرناک باشد و در صورت استفاده از زهر عقرب 100% خالص سم می تواند حیات آور باشد.

درباره انواع زهر عقرب چه می دانید؟

درباره انواع زهر عقرب چه می دانید؟

عصاره زهر عقرب کشت شده یکی از محصولات تولید شده توسط مارک های مختلف در ایران است که امروزه کاربردهای گسترده ای در حرفه پزشکی و دارویی دارد و تقاضای زیادی برای این محصولات وجود دارد. واحدهایی که در تولید عصاره های مختلف زهر عقرب فعال هستند تمام تلاش خود را می کنند تا این محصولات را با بهترین کیفیت تهیه کنند.

عصاره های زهر عقرب پرورشی نمونه های مختلفی دارند که هر نمونه از گونه های مختلف گرفته شده است و هر یک از آنها باید دارای مشخصات و مشخصات استاندارد برای متقاضیان باشد تا بتوانند از آنها استفاده کنند. در واقع بهترین این محصولات باید در بسته بندی های بسیار مناسب عرضه شوند. بسته بندی مناسب برای انواع عصاره های سم عقرب، ظروف شیشه ای با درپوش های بسیار محکم است تا در هنگام نگهداری اتفاقی برای این مایعات نیفتد.

غلظت مایعات عصاره زهر عقرب پرورشی باید مناسب باشد و هرچه غلظت این محصولات بیشتر باشد، کیفیت بالاتری نیز خواهد داشت. رنگ عصاره سم عقرب پرورشی باید کاملاً شفاف و بدون هیچگونه کدورت باشد. البته رنگ این مایعات بسته به نوع عقرب مورد استفاده در این زمینه متفاوت است، اما همه آنها باید کاملاً شفاف باشند.

راهنمای خرید انواع عصاره زهر عقرب

راهنمای خرید انواع عصاره زهر عقرب

آشنایی با توزیع کنندگان عصاره زهر عقرب سم عقرب خالص با قیمتی بسیار بالا و گزاف در بازار به فروش می رسد. به طور کلی در کشور ما حدود 60 گونه عقرب وجود دارد که از آنها فقط سم 4 گونه برای تولید عصاره استفاده می شود.

این سم با قیمت هر گرم دهها میلیون به فروش می رسد، به همین دلیل برخی از افراد سودجو از انواع سم عقرب خام در بازار استفاده می کنند و تقلب می کنند. ما بهترین نوع این محصول را از زهر عقرب مایع های پرورشی و موجود در طبیعت جمع آوری کرده ایم و عصاره این سم را با قیمت مناسب در اختیارتان قرار می دهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما