شرکت صادرکننده زهر عقرب ادنتوبوتوس دوریه

عقرب ادنتوبوتوس دوریه یکی از انواع عقرب های خطرناک مناطق ایران است و سالانه گزارشات متعددی از عقرب گزیدگی را شاهد هستیم. این نوع عقرب، عقرب حفاری است که قادر است چاه هایی تا عمق 40 سانتی متر در زمین حفر کند. زهر این گونه عقرب خواص درمانی فراوانی دارد برای مثال : زهر عقرب ادنتوبوتوس دوریه از رشد و تکثیر سلول های سرطانی جلوگیری می کنند.

شرکت صادرکننده زهر عقرب ادنتوبوتوس دوریه

از زهر عقرب ادنتوبوتوس دورویه چه می دانید؟

از زهر عقرب ادنتوبوتوس دورویه چه می دانید؟ در پژوهشی تاثیر این زهر عقرب ایرانی بر روی سلول های نوروبلاستوما که یکی از شایعترین تومورهای بدخیم و سرطانی در دوران کودکی است مورد ارزیابی قرار گرفت و مشخص شد که این زهر عقرب اصل در غلظت های پایین تاثیر آپاپتوز خود را بر روی رده ی سلولی نوروبلاستوما اعمال کرد. آپاپتوز حالتی است که با اضافه کردن یک ترکیب به محیط رشد سلول باعث مرگ و از بین رفتن سلول می شود. از طرفی ترکیبات زهر این گونه عقرب در غلظت های بالاتر باعث از بین رفتن سلول های سرطانی می شود.

این عقرب از لحاظ اندازه به سایز کوچک تا متوسط طبقه بندی می شود. طول عقرب بالغ حدود 60تا 75 میلی متر می باشد و در سنین بالاتر به 10 سانتر متر هم می رسد.رنگ بدن این نوع عقرب طلایی مایل به رنگ زرد و گاها متمایل به قهوه ای کمرنگ است. لبه های دندانه ای در طرفین دم این گونه عقرب قابل رویت است. چنگال نسبتا قوی دارد که پهنای آن درانتهای چنگال ها به میزان زیادی باریک می شود. این عقرب شب گرد است ولی مواقعی در هنگام طلوع و غروب خورشید نیز مشاهده شده است. در مناطق بیابانی، استپ های کلسیم، کربناتی، نواحی صخره ای و مناطق خشک با پوشش های گیاهی فقیر، نیزارها، ریگزارها، مناطق صخره ای، مناطق کشاورزی، حاشیه ی آبادی ها، و منازل دیده می شود. این نوع عقرب در ایران و عراق دیده شده است و در هیچ جای دیگر جهان وجود ندارد.

عرضه مستقیم زهر عقرب ادنتوبوتوس دوریه

عرضه مستقیم زهر عقرب ادنتوبوتوس دوریه عرضه زهر عقرب صادراتی با قیمت های متنوعی ارائه می گردد.یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در قیمت فروش زهر عقرب نحوه بسته‌بندی این محصول است. این نوع مایعات مانند هر عقرب ادنتوبوتوس دوریه حتماً باید در ظروف بسته بندی شوند که دارای درب های محکم هستند تا در زمان حمل و نقل و رسیدن به دست مشتری مشکلی برای کیفیت این کالاها پیش نیاید. نکته دیگری که می ‌تواند در تعیین قیمت نهایی زهر عقرب صادرات تاثیر داشته باشد، نحوه عرضه این نوع کالا است که امروزه توسط برند های معتبر در ایران فروش این نوع کالاها به صورت مستقیم و اینترنتی انجام می ‌پذیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما