شرکت تولید زهر عقرب دوریه

شرکت های زیادی در اطراف کویرهای ایران وجود دارد که به تولید انواع زهر عقرب می پردازند. این شرکت‌ها با تجربه زیاد توانستند که بهترین گونه های عقرب را در بیابان های ایران پیدا کنند و تولید زهر برای شرکت های داروسازی انجام می دهند.

بسیاری از شرکتهای تولید زهر که امروزه می‌بینیم گسترش زیادی پیدا کرده است شرکت های تولید زهر عقرب دوریه هستند قیمت زهر عقرب دوریه با توجه به بازار خوبان در سالهای اخیر افزایش چشمگیری داشته است چون که کاربرد این زهر بسیار حائز اهمیت برای صنعت داروسازی می باشد.

شرکت تولید زهر عقرب دوریه

مشخصات زهر عقرب دوریه

مشخصات زهر عقرب دوریه زهر عقرب دوریه دارای مشخصات بسیار زیادی میباشد که یکی از ابزارهایی است که دارای ویژگی های بسیار متفاوت و زیادی می باشد اگر که بخواهیم تمام مشخصات زهر عقرب دوره را بیان کنیم زمان بسیار زیادی را باید صرف این کار بکنیم، با هم بررسی مهمترین مشخصات زهر عقرب دوریه می پردازیم.

زهر عقرب به دوریه خاصیت ضدسرطان دارد یعنی می‌توان این موزه را به عنوان منبع اصلی پروتئین برای ساخت داروهای ضد سرطان در نظر گرفت چیزی که در هر زهر به عنوان دارو مصرف می گردد پروتئین های موجود در هر زهر عقرب دوریه دارای پروتئین نیتروگیلایسیرین است.

این نوع پروتئین تواند در داروهای ضدسرطان متعددی به طور عمده به کار گرفته باشند یکی دیگر از ویژگی‌های مهم زهر عقرب دوریه این است که این زهر را می‌توان برای داروهای ضد آفت و یا سموم کشنده استفاده کرد.

کاربرد عمده دیگری که است مشخصات زهر عقرب دوری انجام میشود مشخصات آنتی اکسیدانی این نوع زهره می باشد این زهر دارای خاصیت آنتی اکسیدان می باشد اگر که افراد بخواهند از سرطان پیشگیری کنند می توانند با مصرف دارو های این نوع زهر از به وجود آمدن عارضه ها و احتمال مبتلا شدن به سرطان جلوگیری می کنند.

می توان به عنوان یکی از مهم ترین ویژگی ها و مشخصات زهر عقرب دوریه خاصیت ضد انعقادی آن هم اشاره کرد زهر باعث می‌شود که انعقاد خون به تاخیر بیفتد و یا کلا انجام نشود و می‌توان گفت که همانند هپارین عمل میکند.

لیست قیمت زهر عقرب دوریه

لیست قیمت زهر عقرب دوریه اگر که بخواهیم لیست قیمت زهر عقرب دوره را بررسی کنیم به ارقام میبینه ۱۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان برای هر گرم به طور حدودی دست خواهیم یافت. زهر عقرب دوریه دارای قیمت های متغیر میباشد.

شرکت‌های مختلف از نژادهای مختلف این نوع عقرب برای تولید محصول استفاده می کنند نژادهای مختلف عقرب دوریه دارای ارزش و قیمت زهر متفاوتی هستند. به عنوان مثال زهر عرب عقرب دوریه دارای قیمت ارزان تری نسبت به زهر عقرب دوریه کرمانی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما