تولید زهر عقرب غیر حفار آندروکتوس کراسیکودا

عقرب ها معمولا قد و اندازه ای متوسط دارند و دارای یک دم صاف و تخت یا پرز دار هستند، آندروکتوس کراسیکودا یک عقرب خطرناک و زهردار و زهر آن مرگ آور است، محققان از این زهر ماده ای دارویی درست می کنند تا برای بیماری ها درمانگر و مفید شود، تولید زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا با قیمتی مناسب و به صرفه با کیفیتی بالا و مرغوب صورت می گیرد و آن را به مراکز توزیع می رساند.

تولید زهر عقرب غیر حفار آندروکتوس کراسیکودا

اثر زهر عقرب غیر حفار آندروکتوس کراسیکودا

اثر زهر عقرب غیر حفار آندروکتوس کراسیکودا عقرب آندروکتوس کراسیکودا عقرب حفار و بزرگ می باشد که اندازه بدن آن ها بسیار بزرگ و به 75 تا 130 میلیمتر می رسد، تعداد دندانه شانه ها در نوع نر آن 28 تا 30 عدد و در عقرب ماده به 24 تا 29 عدد می باشد، چنگال های عقرب آندروکتوس کراسیکودا بزرگ و پرقدرت است، به این عقرب کژدم و سیاه هم می گویند زیرا رنگ تیره و ترسناکی دارد، بر روی تمام قسمت های بدن این عقرب ابریشم هایی دیده می شود.

زهر عقرب به شکل مایع است و گزیدگی نیش عقرب موجب درد و التهاب زیاد می شود، کراسیکودا عقربی خطرناک و نوع مهاجم و در شب فعال می شود بیشتر در مناطق کوهستانی و صخره ای دیده می شود، اثر زهر عقرب غیر حفار سبب درد زیاد و شدید و اختلال و تشنج اعصاب و ورم مفاصل و استخوان ها می شود، تعداد افرادی که دچار عقرب زدگی با این نوع عقرب می شود هر سال زیاد تر می شود.

سم و زهر از بدن عقرب جدا و خارج می شود و به یک داروی کاربردی تبدیل می شود که برای بهبود درد یک مسکن و برای پیوند دادن سیاهرگ تاثیر دارد. زهر این عقرب در عرصه پزشکی و دارویی و طبی پر کاربرد و مفید و برای بهبود و تضمین سلامتی تاثیر شایانی دارد و سبب رفع و بهبود درد بدن و رفع عفونت و میکروب از بدن می شود. متخصصان سم و زهر را از عقرب جدا و به یک داروی کاربردی تبدیل می کننند که برای تسکین درد و پیوند دادن سیاهرگ در بدن بسیار موثر است، همین سم برای بسیاری از مشکلات و بیماری ها نجات دهنده و پر از مزیت و خاصیت است.

ارائه زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا

ارائه زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا ارائه زهر عقرب در حجم های مختلف به شعب فروش معتبر در تناژ و بسته بندی های مختلف صورت می گیرد، از موارد تاثیر بر قیمت نهایی زهر عقرب باید به حجمی که خریداری می شود و نوع برندی که می خرید و میزان خلوص و درجه کیفیت آن اشاره کرد، خرید آسان زهر عقرب مرغوب در بسته بندی مناسب و به صرفه را از دو طریق حضوری و آنلاین داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما