توزیع کنندگان زهر عقرب کوچک خالص

توزیع کنندگان زهر عقرب کوچک خالص به خوبی دریافته اند که این ماده به ظاهر خطرناک و وحشت اور چقدر می تواند در جای مناسب مفید و حیات بخش باشد.هر فردی با شنیدن نام عقرب ناخودآگاه به ظاهر دلهره اور و نیش دردناک این موجود فکر می کند و شاید کم تر کسی از خواص زهر آن اطلاع داشته باشد.

شاید کسی به این فکر نکرده باشد اما با توجه به اینکه گونه هایی از عقرب ها بومیان مناطق خاصی از ایران هستند مانند خوزستان و مناطق دیگری که اب وهوای گرم دارد فعالان محیط زیست و آشنایان به پرورش این موجود به راحتی می توانند با پرورش دادن و تولید زهر عقرب خالص و فروش ان درامدی خوب داشته باشند.

توزیع کنندگان زهر عقرب کوچک خالص

ویژگی های مهم زهر عقرب خالص

ویژگی های مهم زهر عقرب خالص شاید زهر عقرب به نظر فقط کشنده و خطرناک به نظر اید اما همین سم می تواند با استفاده به جا و درست بسیار حیات بخش عمل کند.

حیات بخشی ان تا حدودی بسته به خالص بودن ان است که زهرعقرب خالص چند نشانه دارد :

  • زهر عقرب خالص خاصیتی قلیایی تا خنثی دارد و کاملا بی رنگ است.
  • برای سم گیری از عقرب از دو روش استفاده می کنند یکی جدا کردن بند اخر دم عقرب که به غده سمی معروف است و دیگری استفاده از شوک الکتریکی است که به نسبت سم خالص تری بدست می اید.

از زهر عقرب در پزشکی بسیار استقاده می شود که شاید کمتر کسی این را بداند . افراد بسیاری با اگاهی داشتن از کاربردهای ان به پرورش عقرب می پردازند و با زهرگیری از این موجود کسب درامد می کنند .

برای اشنایی بیشتر با این ماده ترسناک اما مفید و همچنین خرید و تهیه ان می توان به سایت های معتبر مراجعه کرد و به راحتی ان را تهیه کرد.

نکات مهم در انتخاب زهر عقرب پرورشی

نکات مهم در انتخاب زهر عقرب پرورشی سم عقرب اگر در هوای آزاد بماند طی 5 تا 6 دقیقه از بین می رود و زهر عقرب پرورشی نیز از این قاعده مستثنی نیست . شرایط نگهداری زهر عقرب بسیار مهم است به طوری که زمان بهره برداری باید ان را در دمای پایین فریز کرد به یخچال های مخصوص نیاز دارد.

البته همان زهر عقرب فریز شده نیز طی مدت 20 تا 30 روز از بین می رود از این رو سم مایع عقرب را خشک می کنند و به صورت پودر در می اورند تا بتوان مدت زمان بیشتری آنرا نگه داشت. سم حاصل باید در جای خشک و تاریک و در دمای 2 تا 3 درجه سانتی گراد نگهداری شوند . این سم در حالت تازه و خالص شفاف و بی رنگ و در حالت پودر به رنگ سفید تا کرم روشن و کریستال آن زرد رنگ است.

سم گیری از عقرب ها به دو روش انجام می شود .روش شوک الکتریک و روش سایش غدد. زهر حاصل از روش شوک الکتریک مناسب تر است زیرا پروتئین های بزرگی همچون موکوها در این روش کمتر در زهر ترشح می شوند.

بازار فروش زهر عقرب کوچک

بازار فروش زهر عقرب کوچک در سال های اخیر که زهر عقرب جز موارد دارویی و گاهی نجات دهنده انسان شناخته شده باعث شده تا فروش زهر عقرب به یکی از پردرآمدترین تجارت ها در دنیا تبدیل شود. زهر عقرب جز گرانبهاترین مایعات دنیاست که قیمت هر گرم از ان حدود 80 میلیون تومان است.

با وجود کشنده بودن زهر عقرب اما این ماده در ساخت داروهای ضد سرطان درمان دردهای مفصلی درمان ایدز ساخت انتی بیوتیک ها و… استفاده می شود. اخیرا پژوهش هایی درباره ی استفاده از این زهر در سم های آفت کش مزارع نیز صورت گرفته است و یقینا با پیشرفت هر روزه علم و گسترش پژوهش ها بازار این محصول هرروز گسترده تر شده و این ماده ارزشمند ارزش بیشتری پیدا می کند.

پرورش این حیوان خطرناک بالای 100 درصد سودآور است زیرا نه تنها زهر عقرب بسیار با ارزش و گران قیمت است بلکه عقرب خشک شده و پودر و ارد عقرب نیز در بسیاری از شرکت های بهداشتی و دارویی عطاری ها و مراکز طب سنتی نیز استفاده و به فروش می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما