توزیع کنندگان زهر عقرب دم سیاه پرورشی

دانشمندان در سرتاسر جهان تمام تلاش خود را انجام می دهند تا پروتئین های موجود در زهر عقرب دم سیاه را استخراج کرده و از آن برای رفع بیماری های کثیری استفاده کنند.

در حال حاضر با توجه به ویژگی‌ های منحصر به فرد این ماده، مرجع توزیع زهر عقرب دم سیاه در اقصی نقاط کشور به ارائه خدمات می پردازند و بهترین و با کیفیت ترین آن ها را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

توزیع کنندگان زهر عقرب دم سیاه پرورشی

زهر مایع عقرب چه ویژگی هایی دارد؟

زهر مایع عقرب چه ویژگی هایی دارد؟ عقرب در خانواده بندپایان قرار دارد و از زمان های دور از آن برای رفع بسیاری از مشکلات مربوط به سلامتی بدن انسان استفاده شده است. عقرب ها دارای ظاهری عجیب و ترسناک هستند، اما زهر دم آن ها بسیار کاربردی می باشد. در میان ۱۵۰۰ گونه شناخته‌ شده عقرب تنها ۲۰ مورد از آن ها دارای زخم سمی و کشنده می باشند که باید از آن ها دوری کرد.

از زهر عقرب در موارد بسیار زیادی استفاده می شود. برای رفع درد، سم آن گزینه ای مناسب می باشد. در واقع از آن ها به عنوان مسکن بدن انسان استفاده می شود، علاوه بر این از شکستن پیوندهای سیاهرگی بدن جلوگیری می نماید.

ماده ای به نام مارگوتوکسین در عقرب یافت می‌ شود که می‌ تواند از شکست پیوند سیاهرگی جلوگیری نماید، علاوه بر این از آن برای رفع آرتروز روماتیسم استفاده می شود.

از انواع زهر عقرب برای جلوگیری شکست بای پس قلبی استفاده می شود. برای افزایش جریان خون به قلب از عمل بای پس قلبی استفاده می شود. عقرب مانع از شکست این عمل خواهد شد و مشکلات قلبی و عروقی بدن را از بین می برد.

بیماری لوپوس لوپوس بیماری مرتبط با پادتن می باشد که با این وجود سیستم ایمنی بدن با بیماری ها خارجی توانایی مبارزه خود را از دست می دهد. در این بیماری، پادتن ها خود را عامل بیگانه شناسایی می کنند و به خودشان حمله خواهند کرد. برای رفع این بیماری، مریض باید به طور منظم از داروهای متنوعی استفاده نماید، اما با زهر عقرب خشک می‌ توان بدون استفاده از دارو بیماری را از بین برد.

ناگفته ها در مورد زهر عقرب پرورشی

ناگفته ها در مورد زهر عقرب پرورشی

حیوان عقرب بیش تر از همه در مناطق خشک زندگی می کند و زهر آن سیستم دفاعی قوی برای حیوان می باشد. در حال حاضر ما دارای انواع متنوعی از عقرب ها هستیم که هر یک از آن ها دارای سم های متنوعی می باشند. این سم ها از مزیت‌ های استفاده بسیار زیادی برخوردارند و از آن ها برای رفع بسیاری از مشکلات مربوط به سلامتی بدن انسان استفاده می شود.

نمونه هایی از گونه عقرب پرورشی می تواند کشنده باشد که همین امر سبب شده تا افراد با دیدن آن ها وحشت کنند و فرار را بر قرار ترجیح دهند. اما همانطور که اشاره شد از زهر عقرب پرورشی برای رفع بسیاری از مشکلات مربوط به سلامتی بدن انسان استفاده می‌ شود، برای رفع درد گزینه ای مناسب برای مصرف است و بعنوان مسکنی قوی از آن یاد می شود.

اما انواع عقرب دارای ظاهری عجیب است و به همین دلیل بسیاری از افراد با دیدن آن ها وحشت می کنند و فرار را بر قرار ترجیح می دهند، اما این موجود به ظاهر ترسناک با زهر خود می تواند بیماری های بسیار زیادی را رفع کند.

پروتئینی در زهر برخی از عقرب ها وجود دارد که می توان از آن به عنوان داروی تقویت سیستم ایمنی و ضد مالاریا استفاده کرد.

از انواع زهر عقرب داروهای بسیار زیادی به عنوان مسکن در درمان بیماری‌ های خود ایمنی مثل ام اس، آرتروز، سرطان و… استفاده می شود. اما علاوه بر موارد گفته شده می توان با زهر عقرب 100% اصل مشکلات بسیار بیش تری را برای انسان رفع کرد.

همچنین برای آرتروز روماتیسی گزینه ای مناسب به حساب می آید، بیماری لوپوس لوپوس که بیماری مرتبط با پادتن است به خوبی با زهر عقرب رفع خواهد شد، برای درمان این بیماری مریض باید به طور منظم دارو مصرف نماید، با این حال با استفاده از سم عقرب به عنوان داروی موثر می‌ توان از لوپوس جلوگیری کرد.

مختصری درباره فرآیند تولید زهر عقرب

مختصری درباره فرآیند تولید زهر عقرب

زهر عقرب مایعی بی‌ رنگ و شفاف است که خاصیتی قلیایی دارد و به نوعی پروتئین محسوب می‌شود. زهر عقرب از موادی مثل کربن، هیدروژن، ازت و گوگرد تشکیل شده‌است. این زهر پروتئین‌هایی همچون توکسین و آنزیم در خود دارد. زهر اکثر عقرب‌های سمی موجب نابودی گلبول‌های قرمز خون می‌گردد. تقریباً هجده ماه طول می‌کشد تا یک عقرب به سن سم‌گیری برسد.

برای تولید زهر عقرب پس از اینکه عقرب خریداری یا شکار شد آن را در تشت خشک به عمق ۲۰ سانتیمتری قرار می دهند بر اساس گونه عقرب را جدا می نمایند و آن را در تشت‌ های کوچک تری با عمق ۲۰ سانتی منتقل می کنند.

پس از این مرحله عقرب ها را می شویند و در اتاق با دمای ۲۰ تا ۲۴ درجه سانتیگراد دسته به دسته در داخل یک پارچ شیشه ای پر از آب ولرم در دمای ۲۱ تا ۲۸ درجه سانتیگراد می‌ریزند و چند بار هم می‌زنند.

در مرحله بعد عقربها را الک می کنند تا آب آن ها گرفته شود و سپس به تشت دیگری که به وسیله تکه های کاغذ پر شده می باشد منتقل می نمایند تا به خوبی خشک بشود، مکانی که عقرب در آن نگهداری می شوند باید کاملا سر پوشیده باشد و محل نگهداری آنها باید شناخته شده و دارای تهویه مناسب باشد.

می‌توان چیزهایی همانند شاخه‌های درخت و ظروف آب کم عمق نیز در محل زندگی آن‌ها گذاشت. به خاطر داشته باشید که این موجودات از کوچکترین روزنه‌ها هم می‌توانند به خارج راه یابند. در نتیجه گذاشتن توری ریز در مسیر تهویه هوا الزامی است..

خرید بدون واسطه زهر عقرب دم سیاه

خرید بدون واسطه زهر عقرب دم سیاه

با توجه به نیاز بسیار زهر مایع عقرب، واردات این سری از محصولات بسیار داغ می باشد و بازرگانان کثیری در این زمینه به ارائه خدمات می پردازند. زهر عقرب اصل از قیمت بالایی برخوردار می باشد و شما باید برای تهیه نمونه مرغوب آن از مرکز خرید معتبر اقدام به تهیه محصول نمایید.

در این زمینه فروشگاه اینترنتی ما انواع زهر عقرب ایرانی را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد و می توانید با صرفه جویی در وقت و هزینه خود با نازل ترین قیمت محصول را در هر نقطه از کشور به سهولت تهیه نمایید

زهر عقرب به عنوان گران ترین مایع جهان معرفی شده و شما باید برای تهیه میزان کمی از آن، هزینه بسیاری را صرف نمایید. اما می توانید برای خرید زهر عقرب با حذف دست واسطه و با نازل ترین قیمت، محصول خود را تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما