توزیع کلی زهر عقرب لیتری

زهر عقرب هم کشنده و خطرناک است و هم گران قیمت است این زهر گران قیمت ترین زهر در سراسر جهان است هر گالن از این زهر عقرب لیتری ۱۵۰ میلیون دلار قیمت دارد نیش عقرب خیلی دردناک تر از نیش زنبور است.

داخل این زهر کاربرد بسیاری موجود است و بر کسانی که پولدار هستند می توانند این زهر را خریداری کنند و استفاده بیشتری از آن داشته باشند.

توزیع کلی زهر عقرب لیتری

مزیت های قابل توجه زهر عقرب زرد

مزیت های قابل توجه زهر عقرب زرد رنگ بعضی عقرب متمایل به قهوه ای،خاکستری،سیاه و زرد می باشد.

۳ نوع عقرب وجود دارد عبارتند از:همی سکورپیوس،کمپسوبوتوس ما تهیزنی،آندرکتونوس کراسیکودا این ۳ نوع خیلی بدتر و کشنده تر از بقیه عقرب ها هستند.زهر عقرب زرد بیشتر از ۱۰ میلیون دلار در ایران قیمت دارد سم عقرب زرد باعث زخم شدید می شود.

بعضی از عقرب ها ۸ پا دارند و بعضی زهر ها کشنده هستند بزرگترین عقرب هم در کشور وجود دارد و خیلی خطرناک هستند. فواید نیش عقرب: عقرب ها شب زی و دیگرزن هستند. آن ها کشنده و نیش می زنند این ها در تابستان خطراتشان افزایش میابد. نیش عقرب زرد خطرناک است اما درمان هم دارند .وقتی عقرب به شما نیش زد فورا به پزشک مراجعه کنید.

زهر عقرب باعث تشنج،راه رفتن،حساسیت پوست و… می باشد.فعالیت عقرب ها از بین ۱۵ تا ۳۵ درجه است.

نکات کلیدی در انتخاب زهر عقرب خالص

نکات کلیدی در انتخاب زهر عقرب خالص زهر عقرب خالص از روش غده مورد استفاده می باشد آن ها به آب وابسته هستند خطرناک ترین آن ها در مناطق گرم هستند و در شب ها در داخل سنگ ها مخفی می شوند و منتظر موجودی هستند که آن را شکار کنند.

نوک دم آن ها سمی و کشنده در جهان هستند. عقرب ها معمولا از کشور های دیگر به ایران منتقل می شوند و مردم هم زهر عقرب را خریداری می کنند و این زهر عقرب را می برند به صورت خالص این را آزمایش می کنند و بعد وقتی که این را آزمایش کردند می برند از آن استفاده می کنند.

مادران نباید اجازه دهند که کودکان شان به عقرب ها نزدیک شوند چون ممکن است باعث کشندگی کودک شود.

روش های فروش زهر عقرب لیتری

روش های فروش زهر عقرب لیتری فروش زهر عقرب گران بها ترین زهر در سراسر جهان است قیمت زهر عقرب ۸۰ میلیون است و فروش این زهر هم خیلی پر درآمد و سود بیشتری دارد.

عقرب ها از حشرات، عنکبوت ها و مارمولک ها تغذیه می کنند.

اگر غذا زیاد باشد عقرب چاق می شود و اگر کم باشد عقرب لاغر می شود. شاه عقرب از عقرب هم خطرناک تر است و نیش آن ۲ برابر از بقیه عقرب ها دردناک تر و خطرناک تر و کشنده تر از بقیه عقرب ها است. مکان زندگی عقرب در نواحی جنوب و استان خوزستان است. یک عقرب دیگر هم وجود دارد به نام(گاردیوم) این عقرب از بقیه عقرب ها هم خطرناک تر است.

روش های فروش زهر عقرب لیتری:

1-اول آزمایش بشود و بعد فروخته شود.

2-شاهد بودن در مقابله با آن که جنس بهتری دارد.

زهر عقرب در ساخت داروهای ضد سرطانی،ساخت آنتی بیوتیک و…کاربرد دارد. این عقرب درآمد زایی بیشتری دارد. عقرب ها در مکان های پوست درختان،زیر سنگ ها،سوراخ ها و…. به سر می برند.زمان رسیدن عقرب ها به سن بلوغ حدود ۳ سال است ممکن است عقرب ها در لباس ها یا کفش ها سکونت کنند و در همان موقع انسان را نیش بزنند.

عقرب ها می توانند وقتی که انسان ها به باغ یا جاهای دیگری که عقرب وجود داشته باشد بروند و آن ها بی خبر به کنار انسان ها بروند و آن ها را نیش بزنند آن ها چنگال هایی دارند که می توانند برای شکار کردن بعضی موجودات از آن ها استفاده کنند. عقرب ها معمولا روز ها بیدار و شب ها در سوخ ها و زیر سنگ ها مخفی می شوند تا موجودی را شکار کنند. آن ها بسیار عمر طولانی در پیش دارند‌. عقرب ها موجوداتی سر سخت و باستانی هستند.

شما هم اگر می خواهید از این زهر بخرید و استفاده کنید چون ممکن است فواید بیشتری برای انسان داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما