توزیع مستقیم زهر عقرب درجه یک

توزیع مستقیم زهر عقرب درجه یک توسط نماینده فروش این محصول انجام می شود و سبب می گردد تا دسته واسطه‌ گران و دلالان که در فروش این محصول دخالت دارند و باعث تلاطم بازار و افزایش قیمت آن می‌ شوند کوتاه گردیده و این محصول با کیفیت بالا و قیمتی بسیار مناسب و کمتر از نرخ رایج در بازار در اختیار خریداران قرار گیرد، به همین علت توزیع مستقیم زهر عقرب به صورت حضوری و غیرحضوری و متناسب با شرایط خرید متقاضیان انجام می‌ شود.

توزیع مستقیم زهر عقرب درجه یک

مختصری درباره فرآیند تولید زهر عقرب

مختصری درباره فرآیند تولید زهر عقرب عقرب اگرچه موجود جاندار و خطرناک می باشد و در بسیاری از موارد زهر آن کشنده است اما اگر به درستی استخراج و فرآوری گردد از خواص و فواید بسیار زیادی برخوردار می باشد و می توان از آن به عنوان یک داروی درمانی نیز استفاده نمود.

برای تولید زهر عقرب دو روش رایج و مرسوم می باشد و واحدهای تولید کننده برحسب شرایط خود این نمونه زهر را استخراج و استفاده می‌ کنند.

در روش اول از شوک الکتریکی برای گرفتن زهر عقرب استفاده می‌ شود به نحوی که با استفاده از پنس های مخصوصی دست و پای عقرب را گرفته و سپس با اعمال شوک حرارتی باعث خروج زهر عقرب از آن شده و سپس زهر عقرب حاصل شده را به ظرف های مخصوص انتقال داده و بعد از فرآوری آماده بازار فروش می کنند.

در روش دوم که روش خشک کردن می باشد قسمت بند انتهایی دم عقرب را با استفاده از دستگاه مخصوصی می‌ برند و سپس آن را در فضای آزمایشگاهی قرار داده و خشک می کنند و بعد از گذشت یک ماه زهری که داخل آن وجود دارد را استخراج کرده و آماده فروش و استفاده می نمایند.

مزیت های قابل توجه زهر عقرب پرورشی

مزیت های قابل توجه زهر عقرب پرورشی همانطور که در بخش عنوان شد زهر عقرب دارای خواص و فواید بسیار زیادی است و بسیاری از تولید کنندگان را بر آن داشته تا به پرورش و گرفتن زهر عقرب روی آورده و آن را با کیفیت های قابل قبول در اختیار بازار فروش قرار دهند.

مزیت های قابل توجه زهر عقرب پرورشی زیاد است که ما در این بخش به مهمترین مزیت های استفاده از این محصول اشاره خواهیم کرد.

  1. طبق بررسی‌ هایی که محققان بر روی زهر عقرب انجام داده‌ اند به خواص ضد سرطانی این محصول پی برده و متوجه شده‌ اند که زهر عقرب می‌ تواند به شناسایی سلول‌ های سرطانی کمک بسیار زیادی نماید و از طرفی با تاثیری که بر روی سلول‌ های سرطانی موجود در بدن می گذارد به درمان بیماری نیز کمک زیادی می‌ کند.
  2. بیماری لوپوس نوعی بیماری خود ایمنی در بدن می باشد که در آن سلول های خودی به یکدیگر حمله کرده و باعث تضعیف و از بین بردن بخش های مختلفی از بدن می گردند به همین علت زهر عقرب می‌ تواند از این بیماری جلوگیری کرده و با مقابله به آن به سلامت فرد کمک زیادی نماید.
  3. اگر فردی در هر یک از قسمت‌ های بدن خود پیوند عضو انجام می دهد با مصرف و استفاده از زهر عقرب دیگر نگران پس زدن پیوند نخواهند بود.
  4. این محصول خاصیت ضد درد داشته و به عنوان نوعی مسکن به شمار می رود و می‌ تواند برای دردهای آرتروزی، روماتیسمی و مفصلی بسیار مفید باشد.
  5. زهر عقرب دارای خاصیت ضد التهابی نیز می‌ باشد و از التهاب های موجود در بدن به خوبی پیشگیری می کند.

نکات کلیدی در انتخاب زهر عقرب سیاه

نکات کلیدی در انتخاب زهر عقرب سیاه عقرب دارای گونه های مختلف می باشد که از نمونه های آن می‌ توان به عقرب سیاه، عقرب قرمز، عقرب زرد و موارد مختلف دیگری هم اشاره کرد که تمام آنها دارای خواص درمانی بوده و از آنها برای موارد درمانی مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

اگر قصد خرید و انتخاب زهر عقرب سیاه را دارید به مواردی که در ادامه این بخش به آنها اشاره خواهیم کرد توجه داشته باشید تا بتوانید نمونه مرغوب و با کیفیت را خریداری کنید.

  • نکته اول در انتخاب این نمونه، خرید و سفارش آنها از نمایندگی‌ های مجاز می باشد چرا که در برخی موارد در لالان و یا افراد سودجو اقدام به فروش نمونه های تقلبی آن می کنند به همین علت حتما آنها را از نمایندگی‌ های مجاز که دارای پروانه فروش این محصول می باشند تهیه کنید.
  • در زمان انتخاب به غلظت و کیفیت و همچنین رنگ آن توجه داشته باشید و تمام این ویژگی های ظاهری را با دقت از فروشنده جویا شوید.
  • این محصول به صورت بسته بندی شده با وزن های مختلف و قیمت‌ های متفاوتی عرضه می‌ شود که خریدار می‌ تواند بر حسب شرایط مالی و اقتصادی خود بهترین گزینه را انتخاب نماید.‌
  • بر روی بسته بندی این محصول عواملی مانند تاریخ تولید، انقضا، موارد کاربردی، برند شرکت تولید کننده و موارد مختلف زیادی درج شده و جهت اطمینان بیشتر حتما به شناسنامه کالا توجه ویژه نمایید.

روش های فروش زهر عقرب درجه یک

روش های فروش زهر عقرب درجه یک روش های زیادی برای فروش زهر عقرب وجود دارد و هر فردی متناسب با شرایط خود می تواند این محصول را به صورت حضوری و غیرحضوری خریداری کند، از اینرو ما در این بخش به روش های فروش زهر عقرب درجه یک اشاره خواهیم کرد.

یکی از روش های فروش این محصول که به صورت سنتی بوده و از دیرباز اجرا می شود به صورت حضوری می باشد و خریدار می تواند به صورت مستقیم و فیزیکی به مرکز عرضه و فروش آن مراجعه کرده و این محصول را شخصاً خریداری کند.

روش دیگر که به عنوان روش مدرن به شمار می رود و با استقبال زیادی نیز مواجه شده است، روش فروش آنلاین و اینترنتی می باشد که در چند سال اخیر این روش برای بسیاری از خریداران جا افتاده و نسبت به خرید غیرحضوری آن از طریق وب سایت فروشگاهی آن اقدام می کنند.

خرید به صورت تلفنی و یا خرید از طریق شبکه های اینترنتی روش دیگری می باشد که خریدار نیازی به مراجعه حضوری و فیزیکی نداشته و می تواند با انتخاب این دو روش نیز این محصول را خریداری کند.

در این سایت سایر روش های ذکر شده جهت خرید حضوری، غیرحضوری، آنلاین یا از طریق شبکه‌ های اجتماعی و یا شماره تلفن در این سایت درج گردیده و خریدار بر حسب شرایط و موقعیت خود می تواند با انتخاب یکی از این روش‌ ها این محصول را سفارش داده و خریداری کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما