بررسی بازار زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا

در کشور ایران انواع زیادی عقرب وجود دارد که عقرب آندروکتوس کراسیکودا یکی از انواع آنهاست. این نوع عقرب ها در اندازه های متوسط با دم صاف و رنگ بسیاری از آنها زرد متمایل به قهوه ای و سیاه می باشد. عقرب ها در مناطق خشک و بیابان ها یافت می شود. زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا همان عقرب سیاه است که زهر آن بسیار کشنده می باشد این نوع عقرب در تمام نقاط ایران یافت می شود در واقع پراکنده هستند.

بررسی بازار زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا

با زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا آشنا شوید

با زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا آشنا شوید همان طور که گفته شد عقرب ها بیشتر در مناطق خشک و بیابان ها یافت می شود، مثلا در شهرهای خوزستان ، کرمان ، کاشان ، اهواز و … . در کل دنیا ۲۰۰ نوع عقرب داریم که در ایران ۳ نوع آن ها خطرناک هستند. از جمله:

۱. همی سکورپیوس ( این نوع عقرب ها زرد رنگ و کوچک هستند.)

۲. کمپسوبوتوس ماتهیزنی ( این نوع عقرب ها هم زرد و آجری هستند.)

۳. آندروکتوس کراسیکودا ( این نوع عقرب ها هم قهوه ای یا سیاه هستند.)

یکی از نکات جالب و شگفت انگیزی که می توان درباره عقرب ها گفت این است که عقرب ها می توانند ۲۴ ساعت بدون اکسیژن زنده بمانند و همچنین بدون آب و غذا نیز ۳ ماه در بطری دربسته زندگی کنند.هدف ما از تهیه این مطالب این است که با زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا آشنا شوید، امروزه دانشمندان بسیار زیادی به فواید زهر عقرب پی برده اند طبق گفته های محققان از زهر عقرب ها می توان به عنوان یک مسکن برای بدن انسان استفاده کرد که برای درمان بیماری های زیر موثر است:

۱. درمان آرتروز روماتیسی

۲. درمان لوپوس لوپوس

۳. سلول های سرطانی

۴. درمان آرتریت

۵. درمان مالاریا

زهر عقرب بدون ناخالصی گران قیمت ترین زهر در جهان محسوب می شود زیرا تهیه ی این نوع زهر کار آسانی نیست هر فردی که شغل اش تهیه زهر عقرب است باید عقرب ها را دانه دانه با دست زهر گیری کند، آن هم هر عقرب تنها ۲ میلی گرم زهر در هر بار می دهد پس اگر حساب کنیم نتیجه میگیریم که برای تهیه زهر عقرب لیتری باید تعداد بسیار زیادی عقرب تهیه کنیم.

فروش مستقیم انواع زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا

فروش مستقیم انواع زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا طبق گفته های فوق به دلیل دشوار بودن تهیه زهر عقرب قیمت آن ها نیز بسیار زیاد می باشد، اکثر مردم با تهیه زهر درآمدزایی می کنند، این کار در قبال درآمدزایی، زیان هایی هم پیش رو دارد. فروش مستقیم انواع زهر عقرب در شهر های اصفهان ، شیراز ، تهران ، اهواز و… امکان پذیر می باشد. ما می توانیم برای اطلاع از قیمت و نوع زهر عقرب، از سایت ها یا کانال های تبلیغاتی استفاده کنیم. همچنین از درگاه های اینترنتی هم می توان بهره مند شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما