بازار خرید زهر عقرب هرات گرمی

بازار خرید زهر عقرب هرات گرمی در حال حاضر رونق چشمگیری گرفته است و فروش زهر عقرب در هرات به یک تجارت بزرگ تبدیل شده است که خریداران و فروشندگان زیادی را به خود جذب نموده است. قیمت زهر عقرب سیاه هرات که گونه‌ای کمیاب می باشد و از مشخصات آن می توان به داشتن ۸ پا و نیش کشنده اشاره نمود بسیار بالا است و طرفین معامله معمولاً بر اساس تیرگی رنگ و وزن عقرب قیمت را مشخص می نمایند مسلما هرچه دارای رنگ تیره تر و وزن سنگین تر باشد از قیمت بالاتری برخوردار است.

بازار خرید زهر عقرب هرات گرمی

5 ویژگی مهم زهر عقرب پرورشی

5 ویژگی مهم زهر عقرب پرورشی عقرب یکی از انواع بندپایان کوچک است و با شنیدن اسم عقرب اولین چیزی که به ذهن می‌رسد خطرناک بودن این حشره می باشد ولی واقعیت این است که این حشره به ظاهر خطرناک فواید زیادی برای طبیعت و حتی ما انسان‌ها دارد.

امروزه تجارت زهر عقرب به یک تجارت پر درآمد در جهان تبدیل شده است و افراد بسیاری اشتیاق به فعالیت در پرورش عقرب دارند.

برای پرورش عقرب باید از جعبه های شیشه ای با جنس پلاستیکی که دارای درب های محکم هستند استفاده شود، معمولاً عقرب ها به محیط گرم نیاز دارند که گاهی باید دمای محیط بالای ۳۷ درجه باشد، برای تغذیه عقرب از حشراتی مثل جیرجیرک و کرم خاکی استفاده می شود و گرچه عقرب ها نیاز به آب ندارند و معمولاً آب مورد نیاز خود را از طعمه هایشان دریافت می کند ولی مقدار کمی آب باید در محیط وجود داشته باشد.

ویژگی های مهم زهر عقرب پرورشی عبارتنداز:

  1. استفاده از زهر عقرب بر علیه انواع سرطان پستان، تومورهای مغزی
  2. تشخیص سرطان پوست، گردن رحم، ریه
  3. کمک به درمان بیماری‌هایی مانند التهاب روده، دیابت روماتیسم، ام اس
  4. خاصیت آنتی بیوتیکی دارد و می توان از آن برای انواع عفونتهای قارچی، ویروسی و انگلی استفاده نمود
  5. استفاده از آن برای درمان اختلالات انعقادی

شاخصه های بارز زهر عقرب هوتنتوتاساچ

شاخصه های بارز زهر عقرب هوتنتوتاساچ امروزه افراد زیادی تمایل به ورود به عرصه فروش زهر عقرب را دارد زیرا درآمد خوبی عاید افرادی که به این کار مشغول هستند می‌شود.

در کشور ما مناطق کویری به دلیل داشتن شرایط محیطی مناسب برای پرورش عقرب می باشد و می تواند یک گزینه عالی برای افرادی که به دنبال شغل پردرآمد هستند و شاید راه حلی برای بیکاری بسیاری از نسل جوان باشد.

در ایران گونه‌های عقرب فراوانی وجود دارد و جالب است که بدانید از میان این گونه‌های متعدد فقط زهر چهار نوع از آنها خواص درمانی دارد و در پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.

عقرب ها هنگام دفاع از خود سمی خطر ناکی ازقسمت عقب بدنشان به سمت طرف مقابل می‌پاشند که کشنده است ولی در عین حال می تواند جان بسیاری از انسان‌ها را نجات دهد و امروزه تجارت زهر عقرب یک تجارت پر درآمد در جهان تبدیل شده است.

یکی از عقرب هایی که در کشور ما وجود دارد عقرب هوتنتوتاساچ است که زهر عقرب هوتنتوتاساچ کشنده است.

از مشخصات بارز این حشره می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تقریباً دراز مانند هستند
  • دارای رنگ زرد متمایل به قهوه ای می باشند ولی قسمت انتهایی بدنشان که برای دفاع از خود در آن زهری کشنده وجود دارد تیره تر است.

امروزه تجارت زهر عقرب که مایعی شفاف و روشن است سود خوبی برای افرادی که به این شغل مشغول هستند دارد و مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

پخش انواع زهر عقرب هرات گرمی

پخش انواع زهر عقرب هرات گرمی پخش زهر عقرب هرات گرمی در انواع مختلف توسط عرضه کنندگان این محصول در سراسر کشور مستقیم و بدون واسطه انجام می گیرد. قیمت انواع زهر عقرب هرات بالا می باشد و از دلایل بالا بودن این مایع ارزشمند این است که به سختی می توان آن را تهیه نمود زیرا کشیدن زهر عقرب ریسک بسیار بالایی دارد همچنین مقدار خیلی کمی از زهر عقرب را می توان یک عقرب تهیه نمود و برای تهیه یک گرم باید زهر صدها عقرب را کشید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما