بازار خرید زهر عقرب دوریه

زهر عقرب دوریه بیابانی یکی از قوی ترین زهر های موجود در ایران و جهان می باشد که باعث مرگ و میر های زیادی شده است اما برای درمان بیماری های غیر قابل درمان و لاعلاج نیز استفاده می شود و تا به امروز نیز موفق عمل کرده است به همین دلیل تولید کنندگان و عرضه کنندگان که از فواید زهر عقرب دوریه بیابانی و نیاز مردم به آن آگاه هستند شروع به فروش کلی این زهر کرده اند که به صورت حضوری و غیر حضوری توسط همین فروشگاه آنلاین با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام می شود.

بازار خرید زهر عقرب دوریه

5 ویژگی مهم زهر عقرب پرورشی

5 ویژگی مهم زهر عقرب پرورشی عقرب یکی از موجوداتی می باشد که اغلب در صحرا و بیابان زندگی می کند و جزو گروه بند پایان می باشد. از صد نوع گونه ای که در جهان وجود دارند فقط بیست نوع از آن ها زهری کشنده و قوی دارند که چهار نوع آن در کشورمان وجود دارد که زهر عقرب بیابانی دوریه نیز شامل این موضوع می شود.

هرچند که زهر عقرب ها بسیار کشنده هستند و در چند ثانیه باعث مرگ یک انسان بالغ می شوند اما از طرفی جان بسیاری از افراد را نیز نجات داده اند و باعث درمان بسیاری از بیماری های لاعلاج مانند لوپوس، آرتروز، بیماری های مفصلی و… دیگر بیماری ها شده است در واقع زهر عقرب مانع گسترش این بیماری ها در بدن شده و سپس شروع به درمان آن می کند.

دانشمندان به تازگی ترکیبی را در زهر عقرب بیابانی مشاهده کرده اند که باعث تشخیص سلول های سرطانی می شود به این صورت که ماده ی موجود در زهر عقرب به سلول های سرطانی می چسبد و باعث تشخیص این سلول ها می شود به گونه ای که حتی با وجود پیشرفت تکنولوژی بسیاری از دستگاه ها توانایی تشخیص آن را ندارند.

زهر عقرب خالص مانعی جدی برای توده های بدخیم می باشد در مرحله اول این زهر غده‌ و توده ها را کنترل می کند و مانع رشد آن می شود سپس شروع به درمان آن ها می کند هر چند که این کار به سادگی انجام نمی شود و در کنار مصرف دارو و درمان های مختلف انجام می شود.

عقرب های خطرناکی که زهر کشنده دارند و اکثرا بیابانی می باشند شامل زهر عقرب سیاه و زهر عقرب دوریه می باشد که هر دوی آن ها جزو عقرب های حفار می باشند و تا عمق سی سانتی متری زمین را حفر می کنند همچنین بیشتر آنها شب فعال هستند.

شاخصه های بارز زهر مایع عقرب

زهر عقرب گاردیوم یکی از قوی ترین و کشنده ترین زهار های موجود در جهان می باشد که تنها در چند ثانیه می تواند در خون جریان یابد و علاوه بر انسان بسیاری از موجودات دیگر را نیز به کام مرگ بکشاند و به همین دلیل زهر عقرب سیاه بسیار خطرناک می باشد اما چون قدرت بالایی دارد از مزیت های خاصی نیز بهره می برد که در ادامه قصد داریم چند نمونه از مزیت های آن را بررسی کنیم :

  • درمان بیماری ها : هر چقدر زهر عقرب قوی تر باشد برای درمان بیماری ها مثمر ثمر تر واقع می شود از آنجایی که زهر عقرب سیاه بسیار قوی است می تواند جهت درمان بسیاری از بیماری استفاده شود این در حالی می باشد که هر کدام از زهر های عقرب های متفاوت برای درمان تعدادی از بیماری ها مناسب هستند که این مورد برای زهر عقرب سیاه صدق نمی کند و این زهر توانایی درمان بسیاری از بیماری ها را دارد.
  • آفت کش طبیعی : یکی از مزیت های خاص زهر عقرب سیاه که معمولا کمتر کسی به آن توجه می کند قابلیت افت کشی این زهر می باشد که درون ترکیبات آن وجود دارد و به دلیل اینکه کاملا طبیعی است با محیط زیست سازگار است و در بسیاری از شرایط افت ها را با سرعت باورنکردنی دفع می کند.

مشخصات قابل توجه زهر عقرب گاردیوم

مشخصات قابل توجه زهر عقرب گاردیوم عقرب های امپراطور در ایران بسیار شناخته شده هستند به همین علت سه نکته مهم در مورد زهر عقرب امپراطور را بررسی میکنیم :

  1. قدرت زهر عقرب : بهتر است توجه ای به جثه ی آن نداشته باشیم چرا که بر خلاف آن زهر عقرب امپراطور از دیگر گونه هایی که زهر کشنده دارد نمی باشد هرچند که برای افرادی که به زهر عقرب حساسیت داشته باشند خطرناک است اما در حالت عادی باعث اتفاق خاصی نمی شود درد آن مثل نیش زنبود است و این امکان وجود دارد که کمی درد در آن ناحیه به وجود بیاید.
  2. درمان بیماری ها : شاید یکی از عجایب این موجود این باشد که با اینکه زهر عقرب امپراطور خطرناک نیست ولی از آن برای درمان تعدادی از بیماری ها استفاده می شود و تا به امروز نیز مؤثر واقع شده است.
  3. زهر عقرب امپراطور : عقرب های امپراطور بر خلاق دیگر عقرب ها از جنب و جوش کمتری برخوردار هستند به گونه ای که از آن به عنوان عقرب باوقار نیز یاد می شود به همین دلیل به نسبت دیگر عقرب ها می توان راحت زهر عقرب امپراطور را جمع آوری کرد.

خصوصیات مهم زهر عقرب خالص

عقرب هوتنتوتاساچ برخلاف عقرب ادنتوبوتوس دوریه یک عقرب غیر حفار است. شکل ظاهری این عقرب به این صورت است : دارای مو روی بدن و اندازه 100 تا 130 میلی متر ، رنگ بدن زرد مایل به قهوه ای می باشد و قسمت سر ، دم و انتهای اندام ها به رنگ سیاه دیده می شود. این عقرب نیز بیشتر در کشور ایران دیده می شود.

این عقرب از انجایی که غیر حفار است و نمی تواند برای خود لانه حفاری کند تا در ان مخفی شود بیشتر لای سنگ ها و شیار های اجسام خود را مخفی می کند.

این نوع زهر عقرب زرد در یکسری ماه های خاص فعالیت بیشتری دارد و در فصل زمستان به علت دمای پایین هوا فعالیت چندانی ندارند زیرا اکثر این عقرب ها نمی توانند در دمای کمتر از 10 درجه سانتی گراد فعالیت داشته باشند.

زهر عقرب هوتنتوتاساچ نیز همانند عقرب دوریه خواص زیادی در حوزه دارو و درمان دارا می باشد و در پزشکی و داروسازی مورد استفاده قرار می گیرد. زهر عقرب برای درمان بیماری هایی همچون لوپوس ، ام اس ، سیروز صفراوی ، دیابت نوع یک و دو ،ارتریت روماتوئید ،التهاب روده بزرگ و غبره استفاده می شود.

از انجایی که سم عقرب گرانترین مایع دنیاست نحوه سم گیری و خالص بودن ان از اهمیت بالایی برخورد دار می باشد.

یکی از رایج نرین روش های سم گیری از عقرب استفاده از بند سمی ان که در انتها قرار گرفته ، است. برای سم گیری بند سمی را از بند پنجم جدا کرده و می شویند. بند سمی شسته شده را در دستگاه مخصوص قرار داده و به مدت یک ماه خشک می کنند سپس ان را کوبیده و خرد می کنند و با اب مقطر مخلوط کرده و در دستگاه دیگری قرار داده و سپس سم خالص جداسازی می شود.

یک راه دیگر برای سم گیری به این صورت است که به صورت مصنوعی به قسمت بند سمی شوک الکتریکی وارد می شود و سم به بیرون می ریزد و به این ترتیب می توان سم را جمع اوری کرد. شرایط نگه داری سم عقرب بسیار مهم است و در صورت قرار گرفتن در هوای ازاد در عرض پنج دقیقه از بین خواهد رفت.

زهر عقرب شفاف پیدا کردنش بسیار سخت است و در این مسیر ممکن است با افراد نابلد و یا حتی کلاهبردار مواجه شوید این فروشگاه خیال شما را بابت تمام این موارد راحت کرده و زهر عقرب اصل و خالص را به صورت مستقیم در اختیار شما قرار خواهد داد.

همه چیز درباره زهر عقرب زرد

همه چیز درباره زهر عقرب زرد

امروزه زهر عقرب شفاف از انواع عقرب های سالم و موجود در کشور با کیفیت عالی بدست می آید که یکی از نیازهای اساسی و ضروری برای افرادی که به بیماری های خاص مانند: انواع سرطان، آلزایمر، دردهای مفصلی و غیره دچار شده اند، محسوب می شود که با ترکیبات خاصی که دارد توانسته به درمان این بیماری ها بهبود بخشد و نیز سلامت بدن آن ها را حفظ نماید.

شایان ذکر است که شرکت های تولیدی ایرانی و خارجی توانسته اند انواع عقرب ها را با شرایط خاص پرورش داده و نیز در تولید انواع زهر از رونق تولیدی گسترده ای برخوردار باشند که با تحقیقات و آزمایشات لازم بر روی انواع زهرهای ایرانی و خارجی در این زمینه توسط کارشناسان و متخصصین این حوزه به این نتیجه رسیده اند که زهر عقرب تولید شده توسط شرکت های تولید معتبر در ایران از کیفیت بالاتری نسبت به شرکت های تولیدی خارجی برخوردار می باشند و این تغذیه مناسب، شرایط اقلیمی مساعد، شرایط منطقه ای و محیطی را می رساند که باعث شده زهر عقرب ایرانی از برتری و ارجحیت زیادی نسبت به نوع خارجی خود برخوردار باشد و متقاضیان زیادی از سوی کشورهای خارجی را به خود جلب نماید.

باید خاطر نشان کرد که زهر عقرب شفاف از خاصیت قلیایی و خنثی کنندگی بالایی در نوع خود برخوردار است زیرا دارای مقادیر زیادی پروتئین است که با ترکیبات عناصری مانند: کربن، ازت، گوگرد و غیره توانسته به عنوان داروی اثر بخش در زمینه پزشکی و انواع بیماری های خاص باشد.

عوامل موثر بر قیمت زهر عقرب

زهر عقرب پرورشی از انواع زهرهایی محسوب می شود که از آن در علم پزشکی و نیز صنعت کشاورزی استفاده های زیادی می کنند زیرا دارای خواص منحصر به فرد است که از خصوصیات قابل توجه آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. زهر بچه عقرب دارای تنوع کیفیت و قیمت مناسب می باشد.
  2. از نمونه گران و با ارزش به صورت مایعی شفاف و بی رنگ است.
  3. دارای پروتئین زیاد و سرشار از خواص آنتی اکسیدانی فراوان می باشد.
  4. دارای ویتامین های بسیار مقوی می باشد که برای بدن بسیار مفید است.
  5. از گونه های متفاوتی از عقرب های پرورش یافته و تولید داخل کشور است.
  6. از خالص ترین و طبیعی ترین زهرهای تولید شده و رایج در کشور می باشد.
  7. ضمنا با عرضه مستقیم و حذف واسطه مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است.
  8. دارای بسته بندی های متنوع به طور کاملا استاندارد، ارگانیک و بهداشتی می باشد.
  9. در علم پزشکی، داروسازی و دیگر صنایع از جمله صنعت کشاورزی بسیار پرکاربرد است.
  10. توسط شرکت های تولیدی معتبر دارای تاییدیه وزارت بهداشت با برندهای متفاوت می باشد.
  11. مناسب برای درمان انواع بیماری های صعب العلاج از جمله انواع سرطان ها و دردهای مفاصلی است.

در حال حاضر عقرب دوریه، از انواع عقرب های بسیار خطرناک و نیز دارای مشخصات ظاهری خاص از قبیل: وجود شکل ظاهری کوچک با اندازه متوسط و همچنین رنگ ظاهری زرد و رنگ پریده و دارای چنگال های قوی و همچنین لبه های دندانه ای مشخص در دو طرفین است که از زهر بسیار قوی برخوردار بوده و توانسته خود را در زمره بهترین محصولات صادراتی کشور قرار دهد که برای اقتصاد کشور بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

البته باید گفت که معمولا زهر عقرب ها با تنوع کیفیتی که دارند از طریق مراکز و نمایندگی های عمده فروش و همچنین شرکت های تولیدی معتبر که دارای تاییدیه بهداشت هستند با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار داده می شوند که از خواص و کاربرد زیادی در برنامه سلامت انسان برخوردار می باشند.

باید خاطر نشان کرد که خرید زهر عقرب به روش مستقیم و بدون واسطه محصول بسیار ارزان و مقرون به صرفه بوده زیرا دارای تنوع کیفیت و غلظت زیادی می باشد که با بسته بندی های دارای درج نشان تاریخ تولید و انقضاء، پروانه تولید، پروانه بهداشت و نیز مهر استاندارد جهانی توانسته سالم و طبیعی بودن خود را به جهانیان نشان داده و امروزه از لحاظ اقتصادی برای کشور بسیار حائز اهمیت باشد.

همچنین از دیگر روش های خرید مستقیم محصول از طریق رجوع کردن به وب سایت اینترنتی محصول می باشد که خریداران و مشتریان می توانند با مراجعه غیر حضوری به صورت آنلاین با ارتباط مستقیم با کارشناسان و مشاوران این حوزه آن را با کیفیت عالی بدون هیچ گونه دردسری و نیز هیچ گونه هزینه جانبی و اتلاف وقت مشتری آن را خریداری نمود که خرید به این روش بسیار ارزان بوده و همچنین از بهترین روش های خرید سریع و آسان محصول به حساب آمده که طرفداران زیادی دارد.

صادرات عمده زهر عقرب دوریه

صادرات عمده زهر عقرب دوریه معمولا قیمت های متفاوتی برای انواع زهر مایع عقرب داده می شود که به طور کلی فروش این عقرب ها به صورت گرمی در شیشه های مخصوص انجام می شود و قیمت زهر عقرب نیز بسته به زهر کدام یک از عقرب ها می باشد متغیر است چرا که هر کدام از آن ها برای درمان بیماری های به خصوصی مناسب هستند که معمولا توسط پزشکان و افراد با تجربه در این زمینه توصیه می شوند پس نمی توان برای هر کدام از زهر ها قیمت به خصوصی را مشخص کرد. صادرات زهر عقرب از ایران زیاد است.

اما در کل زهر عقرب با توجه به ترکیباتی که دارد گران ترین مایع دنیا شناخته شده ولی از آنجا که خوشبختانه در ایران تعداد زیادی از آنها وجود دارند از قیمت های مناسب تری به نسبت دیگر کشور ها برخوردار هستند هرچند که خرید زهر عقرب به سادگی نمی باشد چرا که افراد زیادی وجود دارند که قصد سودجویی داشته و زهر های تقلبی را با قیمتی گزاف به مشتری تحویل می دهند به همین دلیل بهترین عرضه کنندگان زهر عقرب که از این مشکل آگاه هستند این زهر را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب به خریداران محترم عرضه می کنند که شما عزیزان می توانید جهت خرید انواع زهر عقرب دوریه از این عرضه کنندگان به قسمت فروش همین سایت مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما