استعلام قیمت زهر عقرب زرد 120 سی سی

هر عقرب را می‌توان جزو گرانبهاترین مایعات در جهان دانست و دارای قیمت بسیار بالایی می‌باشد و سودآوری فراوانی دارد. به همین دلیل افراد زیادی زیادی مشتاق فعالیت و پرورش عقرب در این زمینه هستند. زهر عقرب به دلیل داشتن پروتئین برای درمان بسیاری از بیماری‌ها از قبیل سرطان بسیار مفید بوده و از آن در شرکت های دارویی و بهداشتی به صورت پودر ارائه می شود. مجموعه ما مفتخر است در زمینه زهر عقرب زرد فعالیت نماید و مشتریان جهت استعلام قیمت زهر عقرب زرد 120 سی‌سی می‌توانند به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام نمایند.

استعلام قیمت زهر عقرب زرد 120 سی سی

راهنمای انتخاب زهر عقرب زرد

راهنمای انتخاب زهر عقرب زرد عقرب که از آن به عنوان کژدم یا دراز دم نیز یاد می کنند به گونه‌ای از بندپایان می‌گویند که دارای نیشی در دم خود می باشد. از عقرب به عنوان یک جانور کشنده و خطرناک یاد می شود که در عین حال می تواند بسیار با ارزش باشد. زهر عقرب از گرانبهاترین موادی است که در طبیعت وجود دارد و برای درمان بیماری ها مفید می باشد.

لپتوروس از عقرب زرد و کوچکی است که بیشتر در استان خوزستان رویت شده است و از آن به نام گادیم یاد می‌کنند. عقرب دم سیاه ایرانی که به آن هوتنتوتا نیز می گویند و بیشتر بر سیستم تنفسی و قلب و عروق تأثیر می‌گذارد و این عقرب نیز از خطرناک ترین عقرب ها می باشد. زهر عقرب دارای حالت مایع است که تا نیم ساعت خاصیت دارد و بعد از آن به صورت کامل غیر قابل استفاده می‌شود بنابراین تلاش می‌کنند زهر عقرب را به صورت خشک نگهداری کند و تا میزان ماندگاری آن به ۲ سال افزایش پیدا کند.

در هنگام انتخاب زهر عقرب زرد باید دقت گردد این محصول از مکان‌های معتبر و برندهای به نام خریداری شود تا از کیفیت بالای محصول اطمینان حاصل گردد. همچنین مجموعه هایی که در این زمینه فعالیت دارند باید دارای مجوز های لازم از سازمان های ذیصلاح باشد تا نسبت به کیفیت بالای زهر عقرب آنها اطمینان حاصل کرد. همانطور که در بالا نیز بیان شد زهر عقرب را باید به صورت خشک و پودر شده خریداری کرد و نسبت به این موضوع زهر عقرب مایع دارای ماندگاری پایینی است توجه نمود.

عرضه زهر عقرب زرد 120 سی سی

عرضه زهر عقرب زرد 120 سی سی مجموعه ما مفتخر است در زمینه عرضه زهر عقرب فعالیت نمایند و این محصول ویژه را با بالاترین سطح کیفی به بازار عرضه کند. کیفیت بالا از اصول مهم در مجموعه ما می باشد که باعث گردیده در درمان بسیاری از بیماری ها موثر واقع گردد و توانسته ایم علاوه بر بازارهای داخلی در بازارهای خارجی حضور یابیم و محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر نماییم. کیفیت بالای محصولات ما باعث تمایز آن از محصولات رقبای دیگر گردیده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما