ارائه دهندگان زهر عقرب بیابانی

زهر عقرب بیابانی

عقرب ها(دراز دم-کژدم) گروهی بزرگ از بندپایان متعلق به دسته عنکبوتیان با نیشی کشنده و بسیار خطرناک و دارای ۸ پا هستند.زیستگاه عقرب در آب و هوای گرم از جمله دشت کویر و دشت لوت است که در طول روز در زیر سنگ ها یا حفره های تقریبا خنک در زیر زمین پنهان میشوند و شب ها به سراغ شکار خود میروند.زهر عقرب مایعی شفاف و بی رنگ و از گران ترین و باارزش ترین مایع ها در جهان است.

ارائه دهندگان زهر عقرب بیابانی

راهنمای خرید زهر عقرب بیابانی

راهنمای خرید زهر عقرب بیابانی اگر زهر عقرب توسط نیش عقرب وارد بدن شود بسیار خطرناک و کشنده است،اما از آنجایی که این زهر دارای پروتئین است اگر بصورت دارو و برای درمان وبهبود بیماری مورد استفاده قرار بگیرد مفید میباشد.

از جمله ی خاصیت و فایده های زهر عقرب عبارتنداز:در درمان بسیاری از بیماری های صعب العلاج کاربرد دارد. چون زهر ماده ای ضد درد است لذا بعنوان نوعی مسکن و بجای داروهای شیمیایی مورد استفاده قرار میگیرد.برای درمان بیماری های عضلانی،مفصلی،رماتیسمی و آرتروز مفید است.در عمل های جراحی برای بالا بردن جریان خون در قلب کمک میکند.در نمایان کردن سلول های سرطانی مفید است.به درمان بیماری مالاریا کمک میکند،سم موجود در نیش عقرب به بهبود زخم ها کمک میکند،همچنین یکی از بهترین آفت کش هایی است که میتواند در کشاورزی مورد استفاده قرار بگیرد.

عقرب ها در انواع رنگ ها از جمله:زرد،خاکستری،سیاه و قهوه ای وجود دارند.عقرب زرد رنگ جثه ی کوچکی دارد اما بخاطر داشتن دم بلند سم خود را به راحتی وارد بدن میکند و از خطرناک ترین دسته ی عقرب ها به حساب می آید.زهر عقرب زرد بخاطر کشندگی بسیار بالای آن باعث شهرت این دسته از عقرب ها شده است.عقرب ها که به شکارچیان کوچک معروف اند سم کشنده ی خود را بوسیله ی نیش که در انتهای دم آنها قرار دارد به طعمه ی خود تزریق میکنند.

عقرب های ایرانی یکی از گزنده ترین عقرب ها در سطح جهان و استان خوزستان صدر نشین این عقرب گزیدگی ها میباشد.پس از استان خوزستان به ترتیب استان های هرمزگان،سیستان و بلوچستان،بوشهر،فارس و کرمان بیشترین آمار مربوط به عقرب گزیدگی را دارند.

شرکت های فراوانی در زمینه ی زهر عقرب اصل فعالیت دارند که بعضی از آنها از زهر به عنوان پادزهر که جنبه ی دارویی دارداستفاده میکنند.

فروشندگان انواع زهر عقرب بیابانی

فروشندگان انواع زهر عقرب بیابانی گفته میشود قیمت هر یک گرم سم عقرب چیزی معادل با ۸۰ میلیون تومان است.برای تولید و تهیه ی زهر عقرب به امکانات و تکنولوژی و افراد متخصص نیاز است که مراکز پرورش عقرب با استفاده از شبکه های اینترنتی بصورت مستقیم و بدون حضور واسطه انواع زهر عقرب را به فروش میرسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما