پخش انواع زهر عقرب هرات به صورت گرمی

پخش زهر عقرب هرات گرمی در سرتاسر کشور توسط نمایندگی های فروش و مراکز معتبر به صورت گسترده ای انجام می شود تا در صنعت پزشکی بدون کمی و کاستی استفاده شود پخش این مایع گرانبها به دو روش مستقیم و غیر مستقیم صورت می پذیرد در واقع پخش مستقیم و بدون واسطه مزیت های بیشتری نسبت به پخش فیزیکی دارد سایت مجموعه ما با ایجاد چنین شرایطی و ارائه انواع زهر عقرب در بسته های استریل با قیمت های باورنکردنی بازار فروش پر رونقی را به خود اختصاص داده است.

پخش انواع زهر عقرب هرات به صورت گرمی

موارد استفاده از زهر عقرب هرات

موارد استفاده از زهر عقرب هرات امروزه در هرات کشور افغانستان، زهر عقرب به صورت گرمی در حجم های بالا تولید و فرآوری می گردد در واقع از آن جایی که زهر عقرب جزء گران ترین مایعات جهان شناخته می شود ارزش اقتصادی بالایی دارد حال شاید از خود بپرسید زهر عقرب چه استفاده هایی می شود؟

یکی از موارد استفاده زهر عقرب، در تولید دارو های ضد سرطان است این سم مهلک و در عین حال شفابخش خاصیت آنتی بیوتیکی و ضد باکتریایی قوی دارد از این رو سلول های سرطانی را سریع تشخیص و نمایان می کند پزشکان با استفاده از این زهر، تومور های سرطانی را قبل از این که تکثیر یابند متوقف می کنند در واقع علت این موضوع وجود ماده ای به نام کلوروتوکسین در آن است.

زهر عقرب حاوی پروتئین هایی به نام پپتید است که خاصیت آن را دوچندان نموده از این رو از آن در ساخت دارو های ایمنی و ضد درد استفاده می کنند این زهر برای کاهش درد های رماتیسمی و آرتریت بسیار مفید و موثر می باشد هم چنین این ماده ارزشمند برای درمان مالاریا، ایدز، لوپوس و سایر بیماری های صعب العلاج موثر واقع می شود.

جالب است بدانید سم عقرب در صنعت کشاورزی نیز کاربرد گسترده ای دارد به گونه ای که از آن جهت دفع حشرات موذی و آفات استفاده می کنند و از آن جایی که خاصیت تجزیه پذیری عالی دارد هیچ گونه آسیبی به جانوران و گیاهان وارد نمی کند.

آنچه باید درباره زهر عقرب هرات بدانید

آنچه باید درباره زهر عقرب هرات بدانید امروزه کارگاه های پرورش عقرب در هرات افتتاح شده است که بیشترین نوع آن را عقرب سیاه تشکیل می دهد در واقع زهر عقرب سیاه به دلیل ویژگی ها و خواص منحصر به فردی که دارد در صنعت دارو سازی کاربرد گسترده ای دارد حال ما در این مطلب خصوصیات این زهر عقرب را بیان می کنیم.

در واقع زهر عقرب تولید شده در هرات دارای رنگ شفاف، خالص و بدون بو می باشد این زهر اگر مدتی در دمای محیط بماند کدر رنگ و حالت چسبناکی پیدا می کند از آن جایی که زهر عقرب طی فرآیند سخت و خطرناکی تولید می شود قیمت بسیار بالایی دارد به گونه ای که هر گرم آن میلیون ها می ارزد.

عملیات زهر گیری در هرات به دو روش شوک الکتریکی و فشردن دم عقرب انجام می شود در روش اول دم و سر عقرب را به وسیله دو پنس محکم می گیرند سپس بدن عقرب را داخل یک محفظه شیشه ای قرار داده و غده سمی عقرب را مورد شوک قرار می دهند در این هنگام بر اثر انقباض بدن عقرب، زهر عقرب 100% خالص خارج می شود سپس این زهر را به صورت مایع یا خشک شده در اختیار داروسازان قرار می دهند.

فروش انواع زهر عقرب هرات گرمی

فروش انواع زهر عقرب هرات گرمی زهر عقرب بیابان که در هرات در حجم های بالا تولید می گردد به روش های مختلفی در سطح بازار به فروش کلی و جزئی می رسد امروزه بهترین و سریع ترین روش فروش این محصول، به صورت آنلاین و اینترنتی می باشد از این رو متقاضیان آن که اغلب پزشکان و دارو سازان هستند می توانند بدون محدودیت ‌‌با پرداخت هزینه های اندک به میزان محصول بیشتری دست یابند.

این محصول فروش بسیار بالایی داشته است و علت آن هم ارائه زهر عقرب در بهترین شرایط و درون بسته بندی های شیک و استاندارد بوده است شرکت های بازرگانی متعددی در زمینه خرید و فروش این محصول فعالیت گسترده ای دارند و بهترین نوع این محصول را از طریق این وب سایت به صورت بدون واسطه و مستقیم به دست خریداران می رسانند که این امر موجب جلب نظر متقاضیان و فروش زیاد آن شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما