پخش انواع زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا

عقرب سیاه یا عقرب آندروکتوس کراسیکودا یکی از هجومی ترین عقرب های موجود در ایران میباشد که زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا بسیار دردناک بوده واز انواع خطرناک آن است و عوارض دردناکی را در بدن به جا میگذارد.پخش انواع زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا بسیار راحت است زهر عقرب خالص کارایی زیادی دارد زهر عقرب پرورشی مدل های زیادی دارد تولید زهر عقرب بسیار راحت است

پخش انواع زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا

نکات کلیدی در انتخاب زهر عقرب خالص

نکات کلیدی در انتخاب زهر عقرب خالص در سالهای اخیر و کشف و فواید زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا، تجارت عقرب و زهر آن به یکی از پردرآمدترین منابع تبدیل شده است.ایران نیز به علت زیستگاه عقربها مکان مناسبی برای پرورش انواع عقرب میباشد یکی از این نوع عقربهای پرورشی عقرب سیاه میباشد که نام علمی آن آندروکتوس کراسیکوداست که البته در دو رنگ سیاه و قهوه ای سوخته در طبیعت موجود میباشند .

عقرب سیاه پراکندگی زیادی در ایران دارد و به علت تهاجمی بودن آن گزش آنها بسیار شایع است به همین علت زهر این نوع عقرب در ساختن پادزهر بسیار مورد استفاده قرار میگیرد .

یکی از بهترین پادزهرها در ایران ساخته میشود و زهر عقرب سیاه بهترین نوع برای ساختن سرم میباشد قیمت هر گرم زهر عقرب بنا بر نحوه ماندگاری و نگهداری ان متفاوت است زهر عقرب خشک گرانترین نوع زهر میباشد و قیمت هر گرم آن ۷۰تا۸۰میلیون تومان قیمت گزاری شده است ولی سم عقرب مایع و فریز شده از قیمت کمتری برخوردارهستن خصوصا که نگهداری از سم فریز شده و مایع دشوار است و ماندگاری کمتری را داراست.

درباره ویژگی های زهر عقرب سیاه

درباره ویژگی های زهر عقرب سیاه عقرب‌های دم چربی همان طور که پیشتر ذکر شد جزء عقرب‌های خطرناک بوده و حتی اگر از نظر میزان کشندگی در رتبه اول نباشند با تزریق مقداری از زهر خود می‌تواند عوارض بسیاری در طعمه خود ایجاد کنند

. از جمله عوارضی که تنها 1 تا 8 ساعت پس از گزش در فرد بروز پیدا می‌کند می‌توان به انواع عوارض عصبی، تنفسی و قلبی مانند هایپر رفلکسی (پاسخ شدید به محرک‌ها مانند حالتی که فرد مبتلا به هاری به آب یا نور دارد یا علائم ایجاد شده در مصرف کننده کوکائین)، کلونوس (لرزش عضلات ارادی) و مشکل در بلع اشاره کرد. زهر عقرب مایع دارای ویژگی‌هایی است که در سایر مایعات مشاهده نمی‌شود

در زیر به توضیح 5 خصوصیات این مایع عجیب و پیچیده به طور مختصر می‌پردازیم.

ماندگاری کوتاه: برخلاف آب که شاید مدت‌ها بتوان در یخچال از آن نگهداری کرد زهر عقرب در بین مایعات به شدت فساد پذیر بوده و پس از استخراج تنها 30 دقیقه خواص خود را حفظ کرده و پس از آن به مایعی چسبناک و بی خاصیت تبدیل می‌شود. pH زهر عقرب: زهر عقرب از نظر اسیدیته مشابه آب یا شیر بوده و بسته به گونه خنثی یا قلیایی می‌باشد و بنابراین رنگ کاغذ تورنسل (لیتموس) را به رنگ بنفش تا آبی در می‌آورد. رنگ و ظاهر: از نظر ظاهری در صورتی که زهر خالص باشد و اثری از مخاط در آن نباشد زهر مایع کاملاً شفاف و بی رنگ می‌باشد.

ترکیبات: زهر عقرب ترکیبی است از انواع پروتئین‌ها، پپتیدها، آنزیم‌ها و سموم نوروتوکسین‌، میوکاردین، کاردیوتوکسین و… که بسته به گونه عقرب فراکسیون‌های سمی متفاوتی دارند. خواص درمانی: کمتر مایعی است که به طور طبیعی بتواند نشانگر زیستی باشد و در درمان بیماری‌هایی مانند سرطان و ام اس موفق عمل کند اما زهر عقرب با دارا بودن نوعی سم به اسم کلروتوکسین توانایی تشخیص سلول‌های سرطانی را داشته و به یک مایع ارزشمندی تبدیل شده است که هر گرم آن 65 تا 90 میلیون تومان (بسته به گونه عقرب) می‌ارزد.

مزیت های خاص زهر عقرب پرورشی

مزیت های خاص زهر عقرب پرورشی زهر عقرب سیاه دورین یک ماده بسیار مهم و کاربردی در درمان بیماری های کشنده و ناعلاج است و این محصول از آنجایی که بسیار کم یاب است به عنوان یک مایع گران قیمت شناخته شده است و بیشتر از راه پرورش کردن عقرب ها قابل دستیابی می باشد. گرانبهاترین مایع در جهان سم یا همان زهر عقرب سیاه دوریه است که قیمت زهرعقرب هر یک گرم سم خشک عقرب برابر با چندین دلار می باشد، بر همین اساس این روزها ما شاهد گسترش تجارت قیمت زهرعقرب هستیم، چراکه بسیار سودآور است. و لازم به یاد آوری می باشد که بدانید

این محصول سگفت انگیز را تنها از راه پرورش دادن این عقرب ها قابل دستیابی می باشد. این شغل یکی از تازه ترین شغل‌های موجود در سطح دنیا است که درآمد میلیون دلاری آن موجب شده تا جوانان اشتیاق بیشتری برای فعالیت در حوزه پرورش و رشد عقرب داشته باشند. زهر عقرب سیاه حاوی پروتئین‌ و مواد معدنی و مفید خاصی است و برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مانند رماتیسم مفصلی، التهاب روده، بیماری ام اس، سرطان در خارج از کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد و بازار بسیار پر سودی را به خود در زمینه درمان به خود اختصاص داده است.

عقرب خشک شده، پودر و آرد عقرب در بسیاری از شرکت‌های دارویی و بهداشتی، عطاری‌ها و طب‌های سنتی داخل کشور قابلیت استفاده دارد و سما می توانید از تمامی اجزای عقرب سود کسب کنید. پرورش عقرب بالای ۱۰۰ درصد سودآور است، لذا برای پرورش عقرب صرفه‌ی اقتصادی بسیار زیادی لازم است و شما برای اینکه اطلاعات بیشتر در مورد نحوه پرورش و سود آوری آن و همچنین نحوه جمع آوری و خرید و فروش پادزهر آن می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مراکز تولید انواع زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا

مراکز تولید انواع زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا زهر عقرب سیاه بالغ آندروکتوس کراسیکودا دارای مواد و ترکیبات ضد باکتری و ضد ویروسی میباشد که در ساخت و تهیه داروهایی نظیر آسیکلوویر به می رود. در اصل زهر عقرب سیاه موادی دارد که هنگامی که وارد بدن میشود جلوی تکثیر باکتری ها را گرفته و طی زمانی کوتاه باکتری های نهفته بدن را از بین مبرد. بنابراین در هر عارضه ای که از سوی باکتری های عفونت زا و بیماری زا به وجود می آید

به کار میرود که این نشان از حوضه وسیع کاربرد این محصول با ارزش میباشد. تا اینجای کار در مورد فواید زهر عقرب نکاتی را بیان کردیم ولی به منظور شناخت بهتر این جاندار بهتر است برخی عوارض که طی گزش حاصل میشوند را هم بیان کنیم که این موارد میتوان به تغییر رنگ و تورم موضوعی ( که گاهی هم نهفته است ) و هم چنین تشنج و اختلالات عصبی و گرفتگی عضلات بدن به خصوص در دستگاه تنفس اشاره کرد که در اکثر موارد طی 48 ساعت بعد از شروع علائم فروکش میکند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما