نمایندگی عرضه زهر عقرب سیاه

نمایندگی عرضه زهر عقرب سیاه با ارائه اکسیر جادویی و مهم در صنعت پزشکی نقش مهمی در قطع دست دلالان و سودجویان ایفا می کند. برای خرید مطمئن و با کیفیت می‌توانید این محصول را به صورت مستقیم و آنلاین از درگاه‌های معتبر تهیه نمایید و همچنین در صورت نیاز با کارشناسان مجموعه تماس گرفته و پس از مشاوره و بررسی محصولات اقدام به ثبت سفارش نمایید.

نمایندگی عرضه زهر عقرب سیاه

با خواص نیش عقرب آشنا شوید

با خواص نیش عقرب آشنا شوید

با پیشرفت علم و مشخص شدن خواص درمانی و دارویی زهر عقرب انسان به فکر تولید انواع زهر عقرب پرورشی از طریق احداث مکان‌های مشخصی تحت عنوان فارم یا مزرعه پرورش عقرب برای پرورش این جانور گزنده و صد البته پرفایده بیفتد در زیر به مهم‌ترین فواید زهر عقرب خالص اشاره می‌کنیم.
یکی از مهم‌ترین کاربردهای زهر عقرب در زمینه پزشکی می باشد به طوری که پزشکان با استفاده از این مایع کمیاب که به نوعی اکسیر حیات بوده به درمان و شناخت انواع سرطان‌ها، لوپوس، ام اس، درمان آرتریت روماتوئید و مالاریا و بسیاری از بیماری های صعب‌العلاج دیگر می پردازند.
مورد استفاده بعدی از زهر عقرب در زمینه دارویی از زهر عقرب به عنوان جایگزینی برای داروهای مسکن، ضد درد و استروئیدی (کورتونی) که در دزهای بالا و مصرف طولانی مدت بسیار پر عارضه هستند، استفاده می‌شود که البته تحقیقاتی نیز برای جایگزینی ترکیبات حاصل از سم عقرب به جای داروهای آنتی بیوتیکی می باشد که اگر این موضوع نیز به سرانجامی برسد می توان گفت انقلابی در زمینه درمان بیماری های باکتریایی و شکست مقاومت باکتری‌ها در بیماری‌ها به وقوع می پیوندد.
یکی دیگر از کاربردهای زهر عقرب که شاید کمتر به آن توجه شود و اتفاقا جای کار بسیاری دارد استفاده از این ماده جادویی و هزار چهره در زمینه کشاورزی می باشد، زهر عقرب با داشتن توکسین‌های طبیعی نه تنها به عنوان یک آفت کش و حشره کش طبیعی و بیولوژیک که به شدت انتخابی عمل می کند استفاده می‌شود بلکه به علت تجزیه و نداشتن باقی مانده، به ساختار خاک و چرخه طبیعی اکوسیستم نیز لطمه‌ای وارد نمی‌کند.

درباره کاربردهای درمانی نیش عقرب بیشتر بدانید

درباره کاربردهای درمانی نیش عقرب بیشتر بدانید

همان‌طور که عقرب خاصیت درخشندگی دارد پروتئین‌های خارج شده از زهر آن نیز در صورت برخورد به سلول‌های سرطانی پس از اتصال به دستگاه رنگ آمیزی تومور به صورت فلوئور سنتی درآمده و سلول‌های سرطانی و حتی سلول‌های آسیب دیده عصبی در بیماری ام اس را به صورت درخشان از دیگر سلول‌ها متمایز می کنند و به این طریق پزشکان را در شناسایی سلول های بدخیم و غیرعادی راهنمایی می کنند، زهر عقرب نه تنها نوع سرطان را در فرد مبتلا مشخص می‌کند بلکه احتمال عود و حتی میزان احتمال ابتلا به این بیماری را در فرد می‌تواند مشخص کند.
یکی دیگر از بیماری‌های خطرناک که از طریق نوعی پشه به نام آنوفل منتقل می‌شود مالاریا است البته این بیماری به عامل این بیماری انگلی تک سلولی به نام پلاسمودیوم است که درون گلبول های قرمز انسان سکنی گزیده و با رشد و تکثیر می تواند باعث ترکاندن گلبول های قرمز شده و ظرف مدت کوتاهی فرد را از بین ببرد، زهر عقرب قادر است تا انگل مورد نظر را درون پشه از بین ببرد و از این طریق جلوی ورود آن به بدن را می گیرد و در کنترل این بیماری کمک می نماید.
حتماً شما هم با نام پس زدن عضو آشنا هستید متاسفانه این پدیده در پزشکی در افرادی که عضو پیوندی دارند یکی از نگرانی‌های بیماران است که معمولاً با استفاده از داروهای تضعیف کننده سیستم ایمنی فرد این احتمال کاهش پیدا می‌کند، این داروها که اغلب از خانواده داروهای استروئیدی هستند همان طور که در سطرهای پیشین عنوان شد در دزهای بالا دارای عوارض زیادی هستند بنابراین استفاده از زهر عقرب می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی باشد.

فروش استثنایی زهر عقرب سیاه

فروش استثنایی زهر عقرب سیاه

همان طور که مستحضر هستید به دلیل اقلیم خشک و قرار گرفتن مساحت وسیعی از کشورمان در مناطق کویری و بیابانی، ایران را به یک کشور عقرب خیز و غنی از انواع گونه‌های جانوری مانند مار، عقرب و رتیل نموده است.
اگرچه این مطلب باعث ترس و به نوعی ایجاد حس ناراحتی در ما می شود اما از طرفی با کمی تدبر و برنامه ریزی و همچنین آموزش می توان به راحتی در زمینه صادرات زهر عقرب در خاورمیانه و حتی دنیا حرفی برای گفتن داشت چرا که برخی گونه‌ها بومی ایران بوده و در هر کشوری یافت نمی شوند.
برای خرید انواع زهر عقرب پرورشی بهترین کار مراجعه به نمایندگی‌ها و شرکت‌های معتبر در این زمینه است چرا که زهر عقرب یک مایع بسیار گرانبها بوده و از طرفی تشخیص اصل از تقلبی آن کار افراد متخصص و حرفه ای می باشد بنابراین بهتر است قبل از خرید با مراجعه به سایت‌هایی که به صورت انحصاری به خرید و فروش این ماده می پردازند مراجعه کرده و با کارشناسان آنها مشورت نمایید و برای صرفه جویی در هزینه و وقت خود به صورت عمده سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما