نمایندگی توزیع زهر عقرب سیاه پرورشی

برای بیشتر افراد اولین چیزی که پس از شنیدن اسم عقرب به ذهنشان خطور می کند، زهر و نیش کشنده و خطرناک انواع عقرب است و شاید حتی تصور این امر که همین زهر استفاده ها و کاربردهای فراوانی را درعلم پزشکی دارد و راه را برای بسیاری از پیشرفت ها در زمینه پزشکی هموارتر نموده است، بسیار مشکل باشد.یکی از انواع گونه های این جاندار، عقرب سیاه است. این مجموعه زهر عقرب سیاه پرورشی را با کیفیت درجه یک و قیمتی شایسته کیفیت و کابرد این محصول عرضه می کند.
نمایندگی توزیع زهر عقرب سیاه پرورشی

سم عقرب در درمان بیماری ها مؤثر است

سم عقرب در درمان بیماری ها مؤثر است علم همواره به چیزهای غیرمعمول توجه می کند، ارگانیسم های زهری و سمی که دلایل بسیاری از مرگ و میر را شامل می شوند، یکی از این موارد غیر معمول هستند که ما را به درمان بیماری های ناعلاج متعددی امیدوار ساخته اند و مسیر را برای بسیاری اکتشافات جدید در عرضه پزشکی و گام های بزرگ در این زمینه هموار می سازند. یکی از این مواد سمی و خطرناک و در عین حال مفید و معجزه آفرین، زهر عقرب است.

سم عقرب منبعی بالقوه برای تولید انواع داروهای قوی جهت مبارزه و درمان بیماری های گونان به شمار می رود. سم این جاندار از زمان چین باستان به عنوان ابزاری دارویی و درمانی استفاده می شده است. این سم از نوروکسین، نمک، پپتیدهای با وزن مولکولی کم و آنزیم های مختلف با فعالیت های مولکولی بالا تشکیل شده است. این ترکیبات و فعالیت ها، سم عقرب را به ماده ای همراه آورنده امیدهای درمانی جدید تبدیل ساخته اند.

به طوری که سک عقرب دارای اثرات ضد پرولیفراتیو، سیتوتوکسیک، آپوپتوژنیک و سرکوب کننده سیستم ایمنی است و از همین رو می توان از آن برای درمان طیف وسیعی از سرطان ها شامل نوروبلاسمای انسانی که توموری بدخیم در کلیه می باشد، سرطان خون، گلیوم، تومور مغزی، سرطان سینه، سرطان پروستات، ملانوم و آدنوکارسمای ریه استفاده نمود.

عرضه کنندگان مستقیم زهر عقرب سیاه پرورشی

عرضه کنندگان مستقیم زهر عقرب سیاه پرورشی این مرکز از نمایندگان توزیع زهر عقرب سیاه پرورشی می باشد. عقرب سیاه در شرایط مطلوب وایده آل برای رشد مطلوب و ایده آل نگهداری می شود و تحت مراقبت مسئولان متخصص و با تجربه پرورش می یابد تا زهر عقرب اصل و مرغوب تولید و برداشت شود.

زهر عقرب درجه یک استخراج شده به طور مستقیم از سمت تولید کننده این زهر عرضه می شود و متقاضیان خرید این محصول می توانند بدون واسطه و با اطمینان کامل از اصل بودن و مرغوبیت زهر عقرب، آن را از این مجموعه خریداری نمایند. شما عزیزان می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با همکاران ما در واحد مشاوره و فروش در تماس باشید و پس از دریافت راهنمایی های لازم و پاسخگویی به سوالات مورد نظر خود، سفارش خود را ثبت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما