مرکز عرضه زهر عقرب به صورت لیتری

مرکز عرضه زهر عقرب به صورت لیتری این محصول را در اختیار همه قرار داده است. زهر عقرب لیتری در مدل های مختلفی وجود دارد. زهر عقرب زرد کارایی زیادی دارد. زهر عقرب اصل در رنگ های مختلفی وجود دارد. از جمله ویژگی های زهر عقرب سیاه این است که، سم این نوع عقرب از خطرناک ترین ها است زیرا، بیشترین تاثیر را بر روی سیستم تنفسی و قلبی عروقی دارد. شکل ظاهری زهر عقرب، سم عقرب در واقع نوعی پروتئین است که به صورت مایعی بی‌رنگ و شفاف است.

مرکز عرضه زهر عقرب به صورت لیتری

کاربرد زهر عقرب در مبحث آفت کشی

کاربرد زهر عقرب در مبحث آفت کشی این نوع سم عقرب شامل عناصری همانند کربن، هئیدروژن، ازت و گوگرد است و مواد تشکیل دهنده آن این موارد است. پروتئین‌های موجود در آن توکسین و آنزیم است. پروتئین توکسین‌ها یا فاکتورهای سمی شامل نورووکسین (سم عصب‌گرا)، هموتوکسین و کاردیوتوکسین است.

بد نیست این را هم بدانید که آنزیم‌هایی که باعث سهولت تأثیر سم عقرب می‌شوند، لستیناز، هیالورونیداز، فسفولیپاز، پروتئیناز و آنزیم‌های انعقادی یا ضدانعقادی هستند. زهر اکثر عقرب های سمی ابتدا در محل گزش تغییر رنگ موضعی دارند و تورم دردناکی هم در آن ناحیه بوجود می آید و بعد از آن باعث نابودی گلبول‌های قرمز خون می‌شود.

اما به این نکته هم توجه داشته باشید که این علائم در همه سم عقرب های کشنده یکی نیست و این گزش باعث علائم موضعی و تورم زیاد نمی‌شود اما حتماً باید توسط پزشک معاینه شده و با تزریق سرم ضدعقرب درمان شود.

از دیگر علائمی که بعد از گزش عقرب بوجود می آید این است که علاوه بر این که به گلبول های قرمز آسیب میزند، زهر عقرب علائم عصبی هم در بدن بوجود می آورد که همین علائم عصبی خود را به شکل بی‌قراری، تشنج، راه رفتن نامتعادل، آبریزش از دهان، حساسیت شدید پوست به لمس، انقباضات ماهیچه‌ای، درد شکم و کاهش کارکرد سیستم تنفسی نشان میدهد، که در اکثر موارد این علائم در عرض ۴۸ ساعت فروکش می‌کنند

برترین توزیع کنندگان انواع زهر عقرب لیتری

برترین توزیع کنندگان انواع زهر عقرب لیتری ایران تنها کشوری است که تولید کننده آنتی سرم عقرب زدگی خاورمیانه است البته یک سایت تحقیقاتی در کشور عربستان در این زمینه فعالیت می کند. آنتی سرم عقرب زدگی که در ایران تولید می شود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

آنتی سرم ایران گرانترین آنتی سرم عقرب زدگی است و این یک نوع درآمدزایی از زهر عقرب است و حتی میتوان از روغن عقرب هم استفاده های بهینه ای داشت همچنین خرید زهر عقرب بسیار گران است ولی به ما در انواع بیماری ها کمک میکنید تا بهبود یابد.

عقرب های ایرانی انواع متنوعی دارند که در اندازه های کوچک و بزرگ موجود هستند خطرناک ترین نوع عقرب ها در ایران زندگی میکنند و مرکز پرورش عقرب ایران را میتوان استان خوزستان دانست چرا که این استان به دلیل اب و هوا بیشترین و خطرناک ترین نوع زهر عقرب گرمی را در خود جای داده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما