مرکز صادرات زهر عقرب سیاه 70 سی سی

مرکز صادرات زهر عقرب سیاه ۷۰ سی سی محصولی بسیار کاربردی را جهت ارائه یک خدمت زندگی بخش در علم پزشکی جهت تشخیص و رؤیت در کار تصویر برداری و از بین بردن محل تومور ارائه دهند. این مرکز صادراتی بهترین زهر سیاه عقرب را به کشورهای خارجی نیز با بیشترین سودآوری ارسال می نماید.

مرکز صادرات زهر عقرب سیاه 70 سی سی

زهر عقرب ماده حجاب تصویربرداری تومورهای مغزی

زهر عقرب ماده حجاب تصویربرداری تومورهای مغزی زهر عقرب ماده بین حجاب تصویربرداری تومورهای مغزی است. یک روش تصویربرداری جدید که از یک فرم سنتز شده از سم عقرب برای روشن کردن تومورهای مغزی استفاده می کند در یک آزمایش بالینی نویدبخش است.

نتایج امیدوارکننده آزمایش بالینی اولیه را نشان می دهد. این روش ترکیبی از یک دوربین جدید با حساسیت بالا در نزدیکی مادون قرمز با یک عامل تصویربرداری ویژه سنتز شده از یک اسید آمینه موجود در سم عقرب است.

درمان نوعی کشنده تومور مغزی، می تواند بسیار دشوار باشد. این تومورها به شیمی درمانی یا رادیوتراپی متداول پاسخ نمی دهند و تمایل دارند در طیف وسیعی از بافت مغز گسترش یابند و این باعث می شود که جراحان به راحتی بتوانند تمام بافت سرطانی را تشخیص و از بین ببرند.

سیستم تصویربرداری جراحان مغز و اعصاب را قادر می سازد تا رشد بدخیمی را که اغلب به سختی از بین می رود ، مشاهده کنند. روش تصویربرداری جدیدی که مورد مطالعه قرار گرفت، از یک دوربین مخصوص مادون قرمز با حساسیت بالا تولید شده است، همراه با عامل تصویربرداری توزولریستید یا BLZ-100، ساخته شده استفاده می کند.

عامل حاوی یک نسخه مصنوعی از یک ترکیب اسید آمینه است که در سم عقرب یافت می شود. مانند فرم طبیعی این ترکیب، نسخه مصنوعی سمی نیست و به سلولهای تومور متصل می شود. این ماده به یک رنگ فلورسنت متصل است که هنگام تحریک توسط لیزر نزدیک مادون قرمز می درخشد. از طریق دوربین مشاهده می شود،

عامل تصویربرداری ممکن است به جراحان مغز و اعصاب اجازه دهد مرزهای بین تومورها و بافت سالم مغز را در حین جراحی تشخیص دهند و این فرصت را برای جراحان برای از بین بردن سلول های تومور در حالی که بافت طبیعی مغز را حفظ نمی کند بهبود می بخشد. با این فلورسانس، تومور را بسیار واضح تر می بینند زیرا روشن می شود.

مزایا خرید عمده انواع زهر عقرب سیاه

مزایا خرید عمده انواع زهر عقرب سیاه مزایای خرید عمده انواع زهر عقرب بسته بندی سیاه بسیار پر واضح است زیرا خریدار علاوه بر دریافت محصولی صادراتی و کم یاب و بسیار مؤثر و تأثیر گذار در علوم پزشکی، قیمت بسیار کم و ناچیزی در برابر خرید جزیی محصول پرداخت خواهد کرد.

نمایندگی فروش عمده زهر عقرب اصل در بهترین کیفیت های ممکن و موثرترین نوع محصول، در خدمت تمامی مشتریان عزیز در کلیه نقاط کشور می باشد تا محصولی شایسته فروش را به تمامی مراکز تحقیقاتی و پزشکی که مجچرز دریافت این محصول ارزشمند را دارا می باشند تقدیم نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما