مرکز خرید زهر عقرب بدون رنگ

زهر عقرب شفاف مایعی بی رنگ و شفاف است که خاصیت قلیایی و خنثی دارد. برای تهیه زهر عقرب خالص میتوان از شرکت های که این زهر را عرضه میکنند خریداری کرد روش گرفتن زهر به این صورت است که تحریک الکتریکی غده سمی نیز استفاده می کنند و برای اینکار عقرب زنده را با دو پنس مناسب از ناحیه سر و دم عقرب مهار و نیش عقرب را وارد ظرف شیشه ای می کنند.

دو سر دستگاه الکتروشوک را برای لحظه ای در طرفین غده سمی عقرب قرار می دهند و در اثر عمل انقباض عضالت وابسته، سم عقرب البته خالص داخل ظرف پاشیده می شود زهر عقرب بدون رنگ کارایی زیادی دارد.

مرکز خرید زهر عقرب بدون رنگ

مشخصات زهر عقرب بدون رنگ

مشخصات زهر عقرب بدون رنگ زهر اکثر کژدم‌های سمی باعث نابودی گلبول‌های قرمز خون می‌شود حدود ۱۸ ماه طول میکشد تا عقرب به سنی برسد که قابلیت سم گیری را داشته باشد و باید پس از ۱۸ ما سم گیری را شروع کرد.

از هر ۱۵۰ هزار عدد عقرب به طور میانگین ۲۵ گرم سم خشک عقرب تولید میگردد، که قیمت هر گرم آن در بازارهای جهانی ۷۰ میلیون تومان میباشد و هر نوع زهر عقرب بسیار گرانبهاست. همچنین از پرورش عقرب و سم گیری ۱۵۰ هزار عقرب میتوان ۱.۷ میلیارد تومان فروش داشت و بیشتر کسب درآمدزایی از زهرعقرب است.

زهر عقرب داروی اثربخشی در زمینه پزشکی و درمان بیماری ها به شمار می رود و بسیار موئر است به همین دلیل تولید و فروش زهر عقرب به روش مناسبی برای تولید ثروت و کسب درآمد برای برخی افراد تبدیل شده است با توجه خواص سم عقربها هر گالن زهر عقرب ۳۹ میلیون دلار قیمت دارد و از این روی زهر عقرب در زمره گرانترین مایعات دنیا قرار می گیرد و بسیار نایاب است.

زهرعقرب به وسیله تحریک الکتریکی تهیه شده و کیفیت آن با الکتروفورز پروتئین تأیید میشود. پپتیدهای زهرعقرب در عقرب ایرانی طی دو مرحله، ابتدا با روش کروماتوگرافی ژل فیلتراسیون و سپس با روش کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا در فاز معکوس جدا میشود سپس فعالیت ضد باکتری پپتیدها با روش مورد بررسی قرار میگیرد دیسک دیفیوژن بر روی باکتری ۲۷۸۵۳ نتایج با دیسک سفتریاکسون به عنوان کنتر

آنچه درباره زهر عقرب پرورشی باید بدانید

آنچه درباره زهر عقرب پرورشی باید بدانید ایران تنها کشوری است که تولید کننده آنتی سرم عقرب زدگی خاورمیانه است البته یک سایت تحقیقاتی در کشور عربستان در این زمینه فعالیت می کند. آنتی سرم عقرب زدگی که در ایران تولید می شود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

آنتی سرم ایران گرانترین آنتی سرم عقرب زدگی است و این یک نوع درآمدزایی از زهر عقرب است و حتی میتوان از روغن عقرب هم استفاده های بهینه ای داشت همچنین خرید زهر عقرب بسیار گران است ولی به ما در انواع بیماری ها کمک میکنید تا بهبود یابد.

عقرب های ایرانی انواع متنوعی دارند که در اندازه های کوچک و بزرگ موجود هستند خطرناک ترین نوع عقرب ها در ایران زندگی میکنند و مرکز پرورش عقرب ایران را میتوان استان خوزستان دانست چرا که این استان به دلیل اب و هوا بیشترین و خطرناک ترین نوع زهر عقرب گرمی را در خود جای داده است این جانور بیابانی سم بسیار مهلک و کشنده ای قسمت انتهای بدن یعنی دم خود دارد،

که سوای خطرات جانی و مرگبار، در صورت استفاده درست از سم عقرب، میتوان جان بسیاری از آدم ها رو هم نجات داد و البته ناگفته نماند که برای خرید این زهر باید از یک کار بلد خریداری کرد و اون ب ما کمک کند که چگونه این زهر را استفاده کنیم. اکنون میخواهیم شمارا راهنمایی کنیم که چگونه زهر عقرب را خریداری کنید ، ابتداد زهر عقرب یکی از گران ترین زهرها میباشد که خریداری این زهر بسیار در درمان مفید است و مزیت های خوبی دارد.

آشنایی با صادرکنندگان زهر عقرب بدون رنگ

آشنایی با صادرکنندگان زهر عقرب بدون رنگ بازار فروش زهر عقرب آزمایشگاهی بسیار پر رونق بوده چرا که این محصول دارای ارزش ها و خاصیت های فراوانی است کشور ایران یکی از صادر کنندهای زهر عقرب به جهان است چرا که ایران داری عقرب های فراوان و خطرناک است و زهر این عقرب ها به کشورهای دیگر نیز صادر میشود. زهر عقرب علاوه بر اینکه بسیار گران قیمت است خاصیت دارویی نیز دارد به همین دلیل است که این زهر در کشور ها صادر میشود.

زهر عقرب اصل بسیار پر خواص است. انواع زهر عقرب در این مجموعه وجود دارد. انواع زهر کژدم در مدل های مختلفی وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما